2014-10-06, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
Kanske kan få ta över min gamla. Lagt det helt och hållet på hyllan. Kan dock hända att jag blir sugen på att lira OS någon gång då och då om det är lugnt för dig det vill säga.
Kan snacka mer i PM om det

OT; Någon ny stor uppdatering nyligen?

Det är väldigt snällt men tackar nej. Jag kan nog komma upp i lite lvs. Kommer nog inte komma tillbaka dit jag var innan men det är lugnt. Tack för erbjudandet dock jätte snällt!

Nyaste uppdateringen är väl "new elf city".
Citera
2014-10-06, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
Har du installerat alla drivrutiner och sånt? Och har du testat i webbläsaren?

Mvh

Jag är helt grön på det området, har endast installerat grafikdrivrutiner tror jag?
Vilka andra drivrutiner kan spela roll?
Har även testat att spela på webläsaren men problemet är det samma där.
Citera
2014-10-06, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trashwhore
Jag är helt grön på det området, har endast installerat grafikdrivrutiner tror jag?
Vilka andra drivrutiner kan spela roll?
Har även testat att spela på webläsaren men problemet är det samma där.

Har du senaste versionen av java?
Java är inte lika smidigt för spel som c++. En anledning är att java inte har inte direkt tillgång till minnet tror jag.
Du kan testa denna video kanske hjälper.
Citera
2014-10-15, 19:55
Medlem
Finns det någon svensk chatt för oldschool runescape som ni vet om?
Citera
2014-10-16, 17:36
Medlem
SkypeHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snobulen

Kolla in "Swe chat" Där finns både osrs och rs3.
Citera
2014-10-18, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snobulen

"Rokyen" är en svensk chatt för old school
Citera
2014-10-20, 13:33
Medlem
Incipios avatar
Precis som mullemeck sa är "Rokyen" en relativt stor CC för oldschool. Den har faktiskt växt till sig ganska bra på senaste veckan, vi har ungefär 15-16 pers inne samtidigt som mest. Nyligen har en av medlemmarna skaffat en teamspeak3 server för oss. Det är väl mest PvM men PvP är välkommet det också. Om någon vecka kommer vi byta till "Biltema PvM" då det kommer bli det officiella namnet för klanen. Bara att komma in och snacka lite!
Citera
2014-11-01, 11:56
Medlem
Hej jag spelade lite OSRS när det kom ut, för 1.5år. Vet att jag satt på Rokyens cc då.

Hur lönt är det att börja spela lite igen, kommer bli kanske 1-2 timmar om dagen max då jag inte hinner med det allt för mkt, men ändå ha ngt att göra som tidsfördriv när jag inte har ngt att göra.

Jag kollade upp accet på hiscoren då såg jag hade 40 atk 40 str 50 def 86 magic 82 range, sen även fletching på 88, 63 wc. Har även för mig jag har en bank på 6-7 M i värde typ

Minns jag gjorde accet för att pka men blev inte så mkt med det.

Har det hänt mkt senaste tiden med nya updates.

Som sagt är de lönt att köra lite? Vad ska man skilla? Tänkte nog försöka fortsätta på range o mage samt def.

Är Rokyens cc aktiv? Är det mkt svenskar som spelar?

Anlednigen att jag vill spela OSRS är för jag spelade RS under 2002-2007 så de e ungefär där jag slutade en gång i tiden.
Senast redigerad av KFCnogger 2014-11-01 kl. 11:59.
Citera
2014-11-28, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Hej jag spelade lite OSRS när det kom ut, för 1.5år. Vet att jag satt på Rokyens cc då.

Hur lönt är det att börja spela lite igen, kommer bli kanske 1-2 timmar om dagen max då jag inte hinner med det allt för mkt, men ändå ha ngt att göra som tidsfördriv när jag inte har ngt att göra.

Jag kollade upp accet på hiscoren då såg jag hade 40 atk 40 str 50 def 86 magic 82 range, sen även fletching på 88, 63 wc. Har även för mig jag har en bank på 6-7 M i värde typ

Minns jag gjorde accet för att pka men blev inte så mkt med det.

Har det hänt mkt senaste tiden med nya updates.

Som sagt är de lönt att köra lite? Vad ska man skilla? Tänkte nog försöka fortsätta på range o mage samt def.

Är Rokyens cc aktiv? Är det mkt svenskar som spelar?

Anlednigen att jag vill spela OSRS är för jag spelade RS under 2002-2007 så de e ungefär där jag slutade en gång i tiden.
Många svenskar? Det vet jag inte men finns ju en del iaf.
Känns ganska ovärt om du bara ska spela 1-2 timmar om dagen. Rs är ju så extremt tidskrävande.. Grinda exp hela tiden typ.
Vad du ska skilla beror väl på din ork och bank, testa chinna för range exp eller om du är lat...botta.
Citera
2014-11-28, 14:10
Medlem
AndreasDenTyngastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OgiltigtPassword
Många svenskar? Det vet jag inte men finns ju en del iaf.
Känns ganska ovärt om du bara ska spela 1-2 timmar om dagen. Rs är ju så extremt tidskrävande.. Grinda exp hela tiden typ.
Vad du ska skilla beror väl på din ork och bank, testa chinna för range exp eller om du är lat...botta.
Botta är inte lönt längre man blir bannad nästan direkt
Citera
2014-11-28, 16:41
Medlem
Hur många timmar kan man botta per dag utan att bli bannad?

Tacksam för svar
Citera
2014-11-28, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huxson
Hur många timmar kan man botta per dag utan att bli bannad?

Tacksam för svar
Man kan botta smart, finns guides. Dock på osrs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in