Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-01, 11:35
  #265
Medlem
Mrfloorballs avatar
Någon som provat nya questen som kommit ut? Spirit of summer.
Tänkte göra den nu i helgen men hört att det är dåliga rewards.. Kanske inte värt.
Citera
2008-08-01, 13:40
  #266
Medlem
fuskas avatar
Börja spela det i dag och spelar då free. Men ni som spelar betalar ni eller kör ni på free? Sen undrar jag om det är värt att lägga ner tid på det samt att betala för det.
Citera
2008-08-02, 14:22
  #267
Medlem
Mrfloorballs avatar
Klart man betalar, annars får man kanske 20% av spelet bara.
Sen om det är värt tiden.. Det är väl som alla onlinespel now days. När du väl slutar sen så känner man, va fan har jag lirat såhär mycket för.
Men när man väl spelar så är det skoj
Citera
2008-08-02, 14:24
  #268
Medlem
Old Insights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrfloorball
Någon som provat nya questen som kommit ut? Spirit of summer.
Tänkte göra den nu i helgen men hört att det är dåliga rewards.. Kanske inte värt.

Redan klar. Väldigt lätt quest, och som vanligt inga överdrivet bra rewards - ganska mycket prayer xp dock.
Citera
2008-08-02, 23:05
  #269
Medlem
camshows avatar
Gjorde mitt 17:de konto idag, det ska bli en ranger tanker elelr vad det kallas. En pure range med 40 def med andra ord.

Är det någon som har något bra tips om hur man tränar en sån? Har aldrig gjort en tanker förr så det är något nytt för mej.
Citera
2008-08-03, 03:22
  #270
Medlem
Jaegarsoldats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camshow
Gjorde mitt 17:de konto idag, det ska bli en ranger tanker elelr vad det kallas. En pure range med 40 def med andra ord.

Är det någon som har något bra tips om hur man tränar en sån? Har aldrig gjort en tanker förr så det är något nytt för mej.

1 attack 1 str 40 def ska du sikta på, och det uppnår du med att döda monks i monastary, men det bästa armort du kan bära.
Citera
2008-08-03, 13:23
  #271
Medlem
Defileds avatar
Vad tycker ni om Runescapes nya grafik med fullscreen? Själv tycker jag att det blev ganska bra förutom att vissa spells och emotes blev fulare.
Citera
2008-08-03, 18:44
  #272
Medlem
Känner mig jävligt sugen på att börja lira igen, spelade för några år sedan.
Hade tänkt starta upp på nytt, kan någon ge mig lite tips på hur jag snabbast kan tjäna upp pengar? Hade tänkt bli member också, är det värt pengarna?
Citera
2008-08-03, 21:41
  #273
Medlem
camshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defiled
Vad tycker ni om Runescapes nya grafik med fullscreen? Själv tycker jag att det blev ganska bra förutom att vissa spells och emotes blev fulare.
Tycker som du, det är både positivt och negativt. Kropparna ser ganska dumma ut nu, men man går mycket snyggare, så det tycker jag jämnar ut sig.
Samma med emotes, vissa blev mycket snyggare, och vissa fulare (headbang )

Fullscreen är ju däremot det bästa som hänt på länge!! Så sjukt skönt för ögonen när inte allt är så smått.

Det är fortfarande kvar mycker glitches dock.. Bara att kolla på vissa capes till exempel. Rustningen under sticker ut, genom capen ibland. Även "hålet"/ingången till player safety guide saken är ett exempel. Ser ganska dumt ut.

Gingan, frågar du mej tycker jag inte det är värt att bli member på en gång. Utan träna upp lite skills först och bekanta dej med spelet innan du blir member.
Man kanske kan säga att när alla f2p quests är klara så ska man bli member.?
Citera
2008-08-03, 21:59
  #274
Medlem
Old Insights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camshow
Man kanske kan säga att när alla f2p quests är klara så ska man bli member.?

En bra riktlinje, då har man hunnit såpass långt att man förstår stridsmekaniken, quest-systemet, och skill-systemet. (Även om stridsmekaniken & skill-systemet är i enklaste laget )
Citera
2008-08-03, 23:17
  #275
Medlem
INgen som lirar bh här ? Kanske blir member men då ska ja endast pka. Någon som kanske vill dra ihop en clan ?
Citera
2008-08-04, 01:13
  #276
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av camshow

Gingan, frågar du mej tycker jag inte det är värt att bli member på en gång. Utan träna upp lite skills först och bekanta dej med spelet innan du blir member.
Man kanske kan säga att när alla f2p quests är klara så ska man bli member.?

Har som sagt lirat innan och klarat alla f2p questen förut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback