Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-31, 21:27
  #1
Medlem
Ryktet går!
Måste ändå höra här om det är någon som vet nått om tortyren i Blomstermåla ?! Ska ha ägt rum för 2-3 veckor sedan, ett gäng (tre) halvgangsters som dyker upp hemma hos nån psykopat delux & hela situationen ballar ur. Psykopaten låser in en kille & en tjej i varsit rum & binder fast den tredje killen i en stol & börjar tortera honom i 24h.

Det ska ha förekommit avbitartång,motorsåg & diverse verktyg under dom här 24h. Tår klipps av, motorsåg körs i killens kropp & allt låter som en riktigt dassig filmscen.

Polis & ambulans hittar killen i en bagagelucka med uppskurna handleder medvetslös. Gärningsmannen grips & sitter häcklad för sitt dåd.

Står ingenting i tidningar eller någon annan nyhets rapportering.
Citera
2017-07-31, 21:29
  #2
Medlem
JussiBs avatar
Är du säker på att det inte bara är något rykte som går? Det borde kommit fram kan man tycka.
Citera
2017-07-31, 21:32
  #3
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanghajad
Ryktet går!
Måste ändå höra här om det är någon som vet nått om tortyren i Blomstermåla ?! Ska ha ägt rum för 2-3 veckor sedan, ett gäng (tre) halvgangsters som dyker upp hemma hos nån psykopat delux & hela situationen ballar ur. Psykopaten låser in en kille & en tjej i varsit rum & binder fast den tredje killen i en stol & börjar tortera honom i 24h.

Det ska ha förekommit avbitartång,motorsåg & diverse verktyg under dom här 24h. Tår klipps av, motorsåg körs i killens kropp & allt låter som en riktigt dassig filmscen.

Polis & ambulans hittar killen i en bagagelucka med uppskurna handleder medvetslös. Gärningsmannen grips & sitter häcklad för sitt dåd.

Står ingenting i tidningar eller någon annan nyhets rapportering.

Varför skriver du Oskarshamn och Blomstermåla i topic och bara Blomstermåla i trådstarten? Var ska det ha hänt.

Oskarshamn och Blomstermåla är två helt skilda orter en bra bit från varandra.
Citera
2017-07-31, 21:38
  #4
Medlem
Har hört berättelsen från flera olika personer här i trakterna. Det ska även va bekräftat från den torterade killens släktingar.

Tycker det är jävligt konstigt att tidningar inte skrivit om de än. Finns det undantag som polisen kan använda sig av under utredning så att det hålls hemligt ?!

Den här händelsen ska även ha kopplingar till andra brott i trakterna kring Oskarshamn Påskallavik Fliseryd Blomstermåla. Så som inbrott, stölder. Vandalisering. Droger. & möjligtvis en fyllekörning som slutade med att 2 personer dog för drygt 1-2 måndagen sedan utanför fliseryd.
Citera
2017-07-31, 21:41
  #5
Medlem
LeonaHelmsleys avatar
Var det i Salthäll i Blomstermåla? Har hört mycket negativt som inträffat i Salthäll..
Citera
2017-07-31, 21:43
  #6
Medlem
Killen som blev torterad ska komma från Oskarshamn & va ganska känd smågangster. Är mitt första inlägg här. Vet inte ett skit om nått. Men Blomstermåla Oskarshamn är 20 min biltur. Allt är nära här nere.
Citera
2017-07-31, 23:53
  #7
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanghajad
Killen som blev torterad ska komma från Oskarshamn & va ganska känd smågangster. Är mitt första inlägg här. Vet inte ett skit om nått. Men Blomstermåla Oskarshamn är 20 min biltur. Allt är nära här nere.

Det är fyra mil mellan Blomstermåla och Oskarshamn, det kör du fan inte på 20 min, speciellt inte hur E22:an är.

Det är två helt olika orter, olika postområden, olika kommuner. Det är som att säga att Borgholm och Kalmar är samma sak.

Jag bor "här nere", och allt är inte "nära". Det är i Norrland allt är nära.

Vad har egentligen hänt var, av vem, från var? "Vet inte ett skit om nått" är inte mycket till trådstart.
Citera
2017-08-01, 09:28
  #8
Medlem
Jag tar det igen då bara speciellt för dig mr Blomstermåla. Killen som blev torterad & dom andra 2 superstjärnorna kommer från Oskarshamn. Dom har tydligen rövat runt mycke i skogarna runt Oskarshamn Påskallavik Blomstermåla Mönsterås m.m. Det är skit samma för mig lixom, jag vill bara höra om det finns nån som visste mer om dehär & inte ha nån jävla geografi lektion.

3 Oskarshamnsbor åker till Blomstermåla för att fixa nått jävla skit, deal, sno en bil, nita nån ?! Ingen vet, Men förmodligen nått i stil med de, Tjackpundare på lösen! Denhär killen som bor nånstans i eller utanför Blomstermåla ballar ur & låser in 2 av personerna i varsitt rum medan han binder fast den tredje & torterar han så att han nästan avlider.
Den store tortyr mästaren grips under tiden målsägande sys ihop på sjukan.

Vi får ser hur mycke jag vet & inte när denhär sagan kommer upp på ytan.
Men det verkar inte finnas nån annan här
som vet nått. Så vi får vänta & se. Kanske står i Blomstermåla Daily om några veckor.
Citera
2017-08-06, 21:25
  #9
Medlem
Den som blev torterad heter R*a*smus karlsson samt vår berömde Mart*in olss*on med polare var igång igen.knivhögg samt satte 2 kulor i benen och massa annat tortyraktigt.Dumpade honom i ett bagage.Ganska säker på att det var en knarkskuld.Mycket skit här nu.Men som vanligt så är det självsanering bland knarkfolket.
Citera
2017-08-06, 22:02
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kroken68
Den som blev torterad heter R*a*smus karlsson samt vår berömde Mart*in olss*on med polare var igång igen.knivhögg samt satte 2 kulor i benen och massa annat tortyraktigt.Dumpade honom i ett bagage.Ganska säker på att det var en knarkskuld.Mycket skit här nu.Men som vanligt så är det självsanering bland knarkfolket.
Den berömdaste MO sitter väl inlåst nuförtiden. Innehåller länet ännu en namne med en faiblesse för att skära i folk?
Citera
2017-08-07, 08:27
  #11
Medlem
fanns 2 st,den ena sitter för Borgebäck mordet,samt denna som bor i Hornsö,nån mil från Sandbäckshult och Blomstermåla.,klarade sig en stund längre.
__________________
Senast redigerad av kroken68 2017-08-07 kl. 08:32.
Citera
2017-08-07, 11:11
  #12
Medlem
illerkids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroken68
fanns 2 st,den ena sitter för Borgebäck mordet,samt denna som bor i Hornsö,nån mil från Sandbäckshult och Blomstermåla.,klarade sig en stund längre.

Finns det någon tråd om det?

Edit. Hittade den.
__________________
Senast redigerad av illerkid 2017-08-07 kl. 11:40.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback