• 40 427 online
  • 1 134 974 medlemmar
  • 58 837 629 inlägg
2017-08-07, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kroken68
fanns 2 st,den ena sitter för Borgebäck mordet,samt denna som bor i Hornsö,nån mil från Sandbäckshult och Blomstermåla.,klarade sig en stund längre.
Det låter ju som att han förtjänar samma berömmelse. Ser fram emot lite solidare grejer i form av fup och dom senare, rykten är ändock bara rykten.
Citera
2017-08-07, 14:06
Medlem
Håller koll på när åtal väcks,Ras*us har setts hoppa fram på krycka och rejält gipsad mm.,Lite av en sevärdighet i trakten.Denna individ samt resten av "Fliseryds" gänget är nu inlåst eller håller sig gömda.Det lokala medborgar gardet jagade dom dygnet runt.Efter dubbelmordet som en ökänd To*my Lundh körde ihjäl en barnfamilj utanför skrika ca 5 km från fliseryds för nån månad sen så är det inte så populärt med drograttfulla missfoster.
Citera
2017-08-08, 01:10
Medlem
hishultas avatar
Någon med mer info som kan slänga iväg ett pm till mig om vad det är som egentligen har hänt?

Tycker det är konstigt att detta inte står i någon tidning om det verkligen har hänt.

Känner en del personer från dom här krokarna så är säkert någon man känner till som är inblandad.
Citera
2017-08-09, 23:39
Medlem
Va tveksam på att allt dehär va sant för en vecka sen. Men nu är de spikat antar jag, har hört från många olika håll precis samma story varje gång. Det som står här är det som har hänt (hittills)
Anledning till att ingen nyhetsrapportering förekommit kan bero på många olika saker, ett jävligt stökigt fall, hela historien har inte kommit fram riktigt osv. sen vill dom väl inte skrämma upp hela kommunen med den här storyn! snuten styr dedär....

Mer om medborgargardet ?
Mer om "pundarligan" som sätter skräck i skogarna runt Oskarshamn ?
Vem är R. Karlsson ?
Vem är M.Olsson ?
Citera
2017-08-10, 00:02
Medlem
Intelligent-Poets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanghajad
Va tveksam på att allt dehär va sant för en vecka sen. Men nu är de spikat antar jag, har hört från många olika håll precis samma story varje gång. Det som står här är det som har hänt (hittills)
Anledning till att ingen nyhetsrapportering förekommit kan bero på många olika saker, ett jävligt stökigt fall, hela historien har inte kommit fram riktigt osv. sen vill dom väl inte skrämma upp hela kommunen med den här storyn! snuten styr dedär....

Mer om medborgargardet ?
Mer om "pundarligan" som sätter skräck i skogarna runt Oskarshamn ?
Vem är R. Karlsson ?
Vem är M.Olsson ?
Sök på Facebook. R. Karlsson, header med en unge med pistol. Redan där märker man att farsan är gangster.
Citera
2017-08-10, 17:23
Medlem
Inte denna?
http://www.vxonews.se/article/mordfo...pning-i-vaxjo/

Citera
2017-08-10, 20:49
Medlem
Kollade FB,hittade lite annat samtidigt, medborgargardet med nån Henrik "hank" henriksson som forward. En klassisk "nationalist" från landsbygden som tydligen hänger ut "tjackpundarna" en efter en öppet på sin linje. tidslinjen är mer eller mindre som en live sändning av alla brott som försegår i kommunen.

En kartläggning på alla inblandade hade varit gött, De kanske " hank " kan fixa i paint med några sverigeflaggor på sidorna.
Citera
2017-08-10, 20:58
Medlem
Tror inte någon är imponerad av ditt inlägg.Vänta tills punderiet baxar i din trädgård,eller kör rakt igenom ditt hus,eller kanske kör ihjäl dina föräldrar som en en av dom gjorde i Skrika för 1 månad sen..
Citera
2017-08-10, 21:06
Medlem
Va inte meningen att framstå som provocerande. De va min bild av vad jag såg på fb lite snabbt. tycker det är bra att nån tar tag i saker & ting själv när snuten inte pallar. No bad feelings. Jag förstår.
Citera
2017-08-10, 22:58
Medlem
Återigen till huvudämnet!. Vilka är dom i dehär "gänget" utöver R.Karl**on ?! Många gamla rävar & några kvinnliga supporters vad jag kan se enligt FB.

Ingen som vet mer om denhär Mart*n Ol**on?
Citera
2017-08-10, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kroken68
Tror inte någon är imponerad av ditt inlägg.Vänta tills punderiet baxar i din trädgård,eller kör rakt igenom ditt hus,eller kanske kör ihjäl dina föräldrar som en en av dom gjorde i Skrika för 1 månad sen..

Hank?
Citera
2017-08-11, 01:37
Medlem
ReclaimYourMinds avatar
Är grabbarna grus fortfarande aktiva? Hört att dem håller på att starta upp någonting nytt nu. Har inte hört någonting om dem på länge så är nyfiken. Brukar ju spåra rätt ordentligt när dem kör igång med sina "race".
Citera