2017-08-26, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
Äpplet faller inte långt från trädet, du vet säkert en hel del eftersom du rör dig i kretsen av detta pack, kanske du är inblandad?

Tjalle99, bara håll käften när du inte vet vad det är du pratar om. Kolla din inkorg, jag skrev till dig igår
Citera
2017-08-26, 23:09
Medlem
Citat:
Äpplet faller inte långt från trädet, du vet säkert en hel del eftersom du rör dig i kretsen av detta pack, kanske du är inblandad?

Jo vet mycket väl vad du syftar på, men en liten undran?, mina föräldrar har inget med dessa att göra på något sätt.. ändå drar du upp dom i det, varför? Sen är det ju så att jag aldrig blivit dömd eller varit misstänkt för något narkotika relaterat eller något ang stöld vad jag vet?, så man får helt enkelt inte umgås med sina släktingar för att dom är före detta narkomaner/ kriminella inom stölder? Bra att veta👍 är det nu så att nån i gardet vill mig något så är ni välkomna, tillskillnad emot er och mina "kriminella knarkar" polare så är jag inte beväpnad, så vill ni snacka så får ni gärna skriva och komma förbi hos mig👍
Citera
2017-08-26, 23:19
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Hultin
Jo vet mycket väl vad du syftar på, men en liten undran?, mina föräldrar har inget med dessa att göra på något sätt.. ändå drar du upp dom i det, varför? Sen är det ju så att jag aldrig blivit dömd eller varit misstänkt för något narkotika relaterat eller något ang stöld vad jag vet?, så man får helt enkelt inte umgås med sina släktingar för att dom är före detta narkomaner/ kriminella inom stölder? Bra att veta👍 är det nu så att nån i gardet vill mig något så är ni välkomna, tillskillnad emot er och mina "kriminella knarkar" polare så är jag inte beväpnad, så vill ni snacka så får ni gärna skriva och komma förbi hos mig👍
vet inte vem du är, men måste ge dig cred!
Citera
2017-08-27, 00:24
Medlem
Citat:
Och fortfarande, nej jag är inte inblandad överhuvudtaget, känner folk både bland "packet" och i medborgargardet. Vill inte bli involverad i skiten över huvutaget, skiter fullständigt i vad ni gör emot varann. Fine att jag har lite skit i bagaget. Men lärde mig också att det inte är värt att sitta inlåst.. räckte med den månaden jag satt 2014, har inte gjort något direkt kriminellt sedan 1a september 2013.. och har inga som helst planer på att göra något kriminellt mer👍
Citera
2017-08-27, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
vet inte vem du är, men måste ge dig cred!
Tackar👍, försöker bara få dessa människor stt förstå att jag skiter i vad dom gör emot varann, sålänge dom kan släppa "du umgås med dom så du är nog involverad i det" stämpeln, tänker inte sluta hänga med mina polare för att folk jag inte känner tycker så, mina polare är mina polare, jag ger folk den respekt jag får utav dom. Thats it👍😊
Citera
2017-08-27, 02:45
Medlem
UgLyBastards avatar
nån länk till medborgargardet på fb?
Citera
2017-08-27, 15:48
Medlem
Det behövs mer konkreta grejer, har inte hört nått på länge, några små grejer, inbrott,stölder & småskit.
Men det kan ju va vilken åsna som helst.

Ska bli spännande med mer info om händelsen utanför Blomstermåla & allt som händer runt de. R.Karlsson har ju aldrig sett gladare ut på stan med sina cykelkompisar...
Citera
2017-08-28, 00:04
Medlem
UgLyBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanghajad
Det behövs mer konkreta grejer, har inte hört nått på länge, några små grejer, inbrott,stölder & småskit.
Men det kan ju va vilken åsna som helst.

Ska bli spännande med mer info om händelsen utanför Blomstermåla & allt som händer runt de. R.Karlsson har ju aldrig sett gladare ut på stan med sina cykelkompisar...
vad hände runt kristdala/ishult, (eller innan) trakterna igår?
2 polisbilar och en ambulans kom farandes på småvägarna, från västerviks-hållet.
vet att R har familj i kristdala..
vi blev omkörd av dessa runt 20 snåret kanske, 2 mil från kristdala kanske..
Citera
2017-08-29, 19:22
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Verkar va den lite sjukare sorten...
Citera
2017-08-30, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UgLyBastard
nån länk till medborgargardet på fb?

He*ric Hank And*rsson finns på Facebook - öppet tror jag.

Sedan finns det en STOR grupp som är stängd (runt 2000 medlemmar) som tidigare var ganska inblandat men numera är det lugnare där med uthängningar och bildpostningar då gruppen höll på att stängas av från Facebook pga anmälningar.

Numera kan man bara läsa vad som händer och registreringsnummer på kända pundarbilar samt lite upphittade cyklar och sånt. En normal samverkansgrupp alltså.
Citera
2017-08-30, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Hultin
Tackar👍, försöker bara få dessa människor stt förstå att jag skiter i vad dom gör emot varann, sålänge dom kan släppa "du umgås med dom så du är nog involverad i det" stämpeln, tänker inte sluta hänga med mina polare för att folk jag inte känner tycker så, mina polare är mina polare, jag ger folk den respekt jag får utav dom. Thats it👍😊
polare med raffa också? Din polare känner honom enligt raffatråden och då kanske du är med på ett hörn
Citera
2017-08-31, 11:21
Medlem
Någon som har koll på bröderna Häggblad ? Påskallavik ? Ska tydligen va förlorade sen långt tillbaka & även dom ska spela i samma division som dom andra som nämns i tråden.
&
Är Hanks fru/flickvän släkt med Louise Fran**on, (som även hade full närvaro under tortyren)
Hörde att Hank va den som spöat henne med en baseboll trä för en tid sen. Stämmer de ?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in