• 1
  • 2
2017-07-19, 15:30
Medlem
Shamdons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afraidofattklittra
Tänk om det tvingar många att hålla tyst om sina frågor och lider i det tysta?
Folk är anonyma. Varför i helvete skulle någon vara så känslig att de behöver hålla tyst bara för att någon berättar sanningen, skriver dem på näsan, är otrevliga eller är dumma i huvudet?

De som inbillar sig att de lider i det tysta av detta borde få testa att lida på riktigt så de lär sig uppskatta skillnaden.
2017-07-19, 15:33
Medlem
Varför du inte blev tagen på allvar:

1) Ditt användarnamn
2) Maniskt användande av nyordet "klittra"
3) Dåligt med källor

Haj.
2017-07-19, 15:58
Medlem
nerdnerds avatar
Som väl är, är det även fritt fram på FB att klaga på folks taskiga attityder. I t ex en sån här tråd. Med de vanliga förbehållen att hålla sig till Topic i tråd och underforum, och så förstås att följa regelverket.

Åsikten att vi väl kan vara lite snällare är också en fullt legitim åsikt om det verkligen råder yttrandefrihet på riktigt.

Att vara lite snäll är nog också många gånger väldigt mycket effektivare om man faktiskt vill påverka hur folk tänker.
2017-07-19, 16:20
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Förstår du inte att vissa vill ställa frågor utan att gå ut med sin identitet?

Som sagt, gå in på något annat anonymt forum där tunnhudade håller till. Här förolämpar, mobbar och förnedrar varandra demokratiskt jämlikt.
2017-07-19, 16:30
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan52
Som sagt, gå in på något annat anonymt forum där tunnhudade håller till. Här förolämpar, mobbar och förnedrar varandra demokratiskt jämlikt.

Du har FEL. Du äger inte FB. Här finns det också massor med snälla personer som hjälper till med saker därför att de kan och vill. Men visst, det finns också plats för dig och sånt som du har på hjärtat, som t ex att kalla någon för "lat neger".
2017-07-19, 16:35
Medlem
Mackan52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Du har FEL. Du äger inte FB. Här finns det också massor med snälla personer som hjälper till med saker därför att de kan och vill. Men visst, det finns också plats för dig och sånt som du har på hjärtat, som t ex att kalla någon för "lat neger".

Det stämmer, jag tvingar ingen att vara elak eller snäll jag bara generaliserar som så många andra
2017-07-19, 16:36
Medlem
Bry dig inte ,folk som skriver nedtryckande saker etc gör det för att få uppmärksamhet ,bråka eller bara få njuta av vetskapen om att man får en annan människa att må dåligt .vissa har sadistiska drag och går igång på sådant ! Man vet aldrig vad folk har för agenda med vad de skriver .
2017-07-19, 16:57
Moderator
^Eazs avatar
Skapar man en idiottråd där man även vägrar tro på det användarna skriver utan möter argument med:
"Det finns enstaka personer som har överlevt att falla från flygplan på tiotusen meters höjd men jag skulle inte frivilligt ta risken för det."

Så förtjänar man fan att bli behandlad om en idiot.

Sen det som stör mest är att du går in här och skapar en gnälltråd som värsta curlade snorungen för att några trampade på dina ömma tår utan att ens försöka söka om det finns folk som kanske blivit gråtfärdiga av elakheter tidigare här på Flashback.

Några exempel:
(FB) Den hårda jargongen på Flashback och hur den påverkar Flashbacks rykte.
(FB) Attityder och agerande på Flashback
(FB) Hur I Helvete {kan en sajt som Flashback, få existera?}
(FB) Moderatorer - ni måste ta bort näthat och trakasserier
(FB) nu får det räcka med taskigheter på den här sidan..
(FB) Finns det någon del på FB där man slipper spydigheter och förstå-sig-påare?
(FB) Otrevliga typer som sitter och är otrevliga i trådarna
2017-07-19, 19:39
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Skapar man en idiottråd där man även vägrar tro på det användarna skriver utan möter argument med:
"Det finns enstaka personer som har överlevt att falla från flygplan på tiotusen meters höjd men jag skulle inte frivilligt ta risken för det."

Guiness rekordbok verkar iaf tro på detta:
http://www.guinnessworldrecords.com/...out-parachute/
Kanske OT i denna tråd, men inte mer än det jag svarar på. Och sexuella nojor är väl BRA om man kan ventilera ordentligt på FB?
2017-07-19, 19:44
Medlem
Citat:
När jag postade tråden (FB) Rädd att bli ful om jag klittrar mer (testosteron). var det flera Flashbackare som kallade mig troll, sjuk och annat. Måste det vara så? Jag fick en del bra information som har börjat att hjälpa mig ur min rädsla men jag fick så många förolämpningar att jag mådde sämre och det tog tid för mig att ta till mig informationen? När oroliga användare postar frågor, kan Flashbackare vänligen låta bli att vara så dömande?

tycker du ska göra research innan du öppnar foderluckan. posta det du har på din facebook sida och kolla vad de dina tycke rom det du postar.

Innan var det en som sa att han skulle ta livet av sig. Flera tyckte att han skulle ta livet av sig men han kör fortfarande med samma spår.
2017-07-19, 21:29
Medlem
najass avatar
Som påpekats och länkats finns det redan trådar om detta ämne, fortsätt i någon av dessa.

Tråd låst

/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in