Citat:
Ursprungligen postat av
wikipikki
Har du diagnosen Sociopat?
Det finns flertalet personlighetsstörningar/sjukdomar som du kan lida av istället.
Din egen forskning säger ingenting alls om vad du har.
Sitter man och läser wikipedia några timmar så har man alla sjukdomar som är listade där.
Nu har säkert någon skrivit detta redan men såklart måste du kontakta sjukvården och förhoppningsvis få komma i kontakt med en psykiatriker (inte psykolog) som kan hjälpa dig.
Här lägger du bara ner onödig tid som du kan använda till sjukvården istället, och flashback läkarna går inte att lita på.
Det är en trolltråd.
Jag är gränslös efter över 10 års terror av Stalkers, då jag är 34 och personen försöker blanda walk on the border, själva ordet borderline med psykopati.
Det är jag som dragit vapen mot någon (sannolikt ptsd) vid ett par tillfällen och min syster och jag som det uppstått tumult kring. Min syster är djupt traumatiserad efter toxiska psykoser och har sannolikt utsatts för grova brott utan sin egen sinnesnärvaro. Bland annat har någon dränkt in henne med bensin och det sägs vara en antisocial kille efter drogskulder, han nekar själv. Alltså någon annan sa sig vilja begå hedersbrott mot min syster trots att han knappast har någon sådan att försvara. En annan narkoman.
Personen försöker samtidigt låta som en gemensam bekant, vilket skulle kunna stämma förutom att personen inte är så här obegåvad som det framställs som men antagligen något personlighetsstörd med grövre problematik han gärna talar om. Psykopati bland annat. Och datorkunskap. Visst skulle han kunna, sannolikt ja vara delaktig men det handlar främst om att göra mig psykiskt terroriserad.
Precis som jag gjorde, talar sannolikt personen själv flera gånger i tråden. Under olika nick dvs.