2017-07-18, 05:00
Medlem
Sedan försöker du skrämma mig med hot om tortyr. Och låtsas om att du inte skriver direkt till mig eller mig som person.
Citera
2017-07-18, 05:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Sedan försöker du skrämma mig med hot om tortyr. Och låtsas om att du inte skriver direkt till mig eller mig som person.
Jag pratar med mig själv. Du är bara min publik.
Citera
2017-07-18, 05:09
Medlem
Citat:
Jag pratar med mig själv. Du är bara min publik.
Jag bryr mig inte om din hämnd. https://m.youtube.com/watch?v=aeb0MBdQaew

Eller dina påståenden om mig för att driva ut mig mot kanten.

Trolla? Det handlar inte om trollning utan ondska.

Meeen ursäkta mig för att jag råkade intressera mig för någon annan.
Citera
2017-07-18, 05:11
Medlem
Citat:
Jag bryr mig inte om din hämnd. https://m.youtube.com/watch?v=aeb0MBdQaew

Eller dina påståenden om mig för att driva ut mig mot kanten.

Trolla? Det handlar inte om trollning utan ondska.

Meeen ursäkta mig för att jag råkade intressera mig för någon annan.
Är du så jävla dum i huvudet att du tror att du kan hitta eller hota någon år efter år och få den att ligga på botten? Läs om ptsd istället.
Citera
2017-07-18, 05:14
Medlem
Citat:
Är du så jävla dum i huvudet att du tror att du kan hitta eller hota någon år efter år och få den att ligga på botten? Läs om ptsd istället.
Tror du att du kan lura mig att du är allt och alla?

Du är bara en del av något litet och behöver driva med dig så många får du kan emot mig.
Citera
2017-07-18, 05:15
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattvisaebra
tror inte att du är sociopat, sociopater och psykopater brukar inte gå att bota eftersom dessa helt saknar insikt om att dom är sjuka. Du kanske är mest elak i allmänhet?
This.

För det första saknas allt som oftast sjukdomsinsikt, för det andra är psykopati en pseudovetenskap och socipati är som en slags populärkultur-term som har sina rötter i amerikansk TV mestadels.

Annat med vi narcissister som faktiskt har diagnosen "anti-social personlighets/störning(syndrom)" genom den riktiga psykiatrin/rättspsykiatrin.
Senast redigerad av Ravenbox 2017-07-18 kl. 05:20.
Citera
2017-07-18, 05:16
Medlem
Citat:
Tror du att du kan lura mig att du är allt och alla?

Du är bara en del av något litet och behöver driva med dig så många får du kan emot mig.
Du behöver alla andra för att försöka äta mig. Du klarar det inte ensam. Bara som kvinnomisshandlare, kvinnomördare, våldtäktsman, pedofil. Gängmedlem. Ensam, vad vore du ensam?
Citera
2017-07-18, 05:19
Medlem
Citat:
Du behöver alla andra för att försöka äta mig. Du klarar det inte ensam. Bara som kvinnomisshandlare, kvinnomördare, våldtäktsman, pedofil. Gängmedlem. Ensam, vad vore du ensam?
Ensamheten gör inte mig till psykopat, inte heller våldet mot mitt huvud jag upplevt någon gång. Psykopaten sitter i de kortsiktiga vinster som krävs i katt och råtta lekar som är det enda som kan produceras av närhet till en känsla. Vilket gör dig stolt. Min styrka gör inte oss lika. Mina narcisstiska reaktioner gör inte mig till narcisstisk utan dig. Inte psykopat utan miljöskadad. Psykopaten bryr sig inte så här mycket.
Citera
2017-07-18, 05:20
Medlem
Citat:
Ensamheten gör inte mig till psykopat, inte heller våldet mot mitt huvud jag upplevt någon gång. Psykopaten sitter i de kortsiktiga vinster som krävs i katt och råtta lekar som är det enda som kan produceras av närhet till en känsla. Vilket gör dig stolt. Min styrka gör inte oss lika. Mina narcisstiska reaktioner gör inte mig till narcisstisk utan dig. Inte psykopat utan miljöskadad. Psykopaten bryr sig inte så här mycket.
Äckligt.
Citera
2017-07-18, 05:23
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Äckligt.
Ah, en dåre.
Citera
2017-07-18, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Ah, en dåre.
Jag låter folk se vad jag gör även när jag tappar tålamodet och skönskriver inte mig själv. Jag talar inte fint för att vinna sociala poäng och så vidare.

Men jag har ju gett en hel del uppmärksamhet på sistone. Blir så när man går igenom all skit man skrivit o tankar man haft och allt man upplevt.

Jag vet att det är mycket provokativa saker jag skriver om människor eftersom det är sant. Inte roligt för någon att utsättas och inte för ofungerande individer. Oavsett skepnad de klär sig i. Jag skriver om svenskarna, latinamerikanerna, kurderna, araberna, finnarna, zigenarna, afrikanerna. Klart de lackar. Inte sant?

jag skriver inte för att leva, jag skriver för att dö Det är så med alla sanningar. De är farligast av allt.

Det heter inte Ah, utan Aa

Jag vet för att det är jag som alltid skriver så
Senast redigerad av makullerad 2017-07-18 kl. 05:53.
Citera
2017-07-18, 08:45
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShouldBeFine
Jag tror det är samma sak i stort sett diagnosmässigt, i Sverige är Sociapathi i Psykopati. Enligt Google iaf - väldigt vanligt i drogkretsar. .

Impulskontroll - avgörande faktor:
Aggresiv Psykopat/Galning med lång stubin = det blir jobbigare psykiskt kanske fysiskt.

Som jag fattat det så.
Folk med Psykopatiska drag (som översätter "gränsen för psykopati, vilket betyder gränsland till Psykopati a.k.a psykopatiska drag. Vet inte psykvården satte väl sitt eget namn på den och gjorde nån ändring eller två

Nej, det är inte samma sak varför tror du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in