2023-10-09, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Men helvete vad gammal han blivit, ser ut som en 75 åring adel bög med puder från 1600-talet på omslaget till svtplay serien så här vill jag leva. Fan karln måste ju till gymmet, ser ut som en kärring i kroppen!
Han ser verkligen ut som en tant. Sorry Martin!
Det såg hemskt ut.
Citera
2023-10-09, 22:46
Medlem
Citat:
Men helvete vad gammal han blivit, ser ut som en 75 åring adel bög med puder från 1600-talet på omslaget till svtplay serien så här vill jag leva. Fan karln måste ju till gymmet, ser ut som en kärring i kroppen!

Till gymmet? Du tycker inte att han är tillräckligt smal?
Citera
2023-10-10, 01:19
Medlem
Schnyggves avatar
Såg precis dokumentären. Jag tyckte den var fin faktiskt. Det är något jäkligt älskvärt över honom! Jag hade heller ingen aning om att han kunde måla!
Citera
2023-10-10, 07:22
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Det såg hemskt ut.

Martin är kändis och stadd i kassan, vilket har dragningskraft på damsidan, det resulterade i att den rosahåriga lycksökerskan Melinda snärjde E-typen.

Men Martin ser som sagt ut som en gammal tant i stil med Christer Lindarw. Dessutom verkar Martin vara en rätt så mesig person, stor betacuck-varning på eurodisco stjärnan alltså.
Citera
2023-10-10, 08:12
Medlem
GertBennys avatar
Citat:

Jag håller med. Vad i helvete E-Type?! Du ser ut som stereotypen av en svensk Cuck man som ja:ar sin fru och villigt tar disken för femtielfte gången. ÖSTROGENET MÅSTE INTE TA ÖVER DIN KROPP E-TYPE BARA FÖR DU BLIR GAMMAL! DU MÅSTE INTE FÖRVANDLAS TILL EN TANT!

Jag ser att det jag skriver låter elakt, men jag vill att du ska må bra Orup! Att ditt testosteron ska flöda och att dina Vikingagener kommer till sin fulla rätt! Inte se ut som en vegan med cancer!

Varför ska alltid alla kändisar och Instagram människor flänga ut sina barn överallt med?
Stackars ungar som ska vara med på bild utan sitt eget godkännande bara för att deras föräldrar antagligen resonerar som så att svenskarna tycker det är sött och gulligt = mer tittare=mer pengar, bekräftelse och status. USCH!

GÅ UT I SKOGEN OCH BE FADER VÅR ISTÄLLET OCH KONTEPLERA ÖVER ER KORTA EXISTENS HÄR PÅ JORDELIVET ÄN ATT JAGA BEKRÄFTELSE, PENGAR OCH STATUS I EN VÄRLD SOM FÖR ALLA KOMMER VITTRA BORT OCH BLI ETT MINNE BLOTT!
Citera
2023-10-10, 08:36
Medlem
TaxenSixtens avatar
Det var faktiskt klass på måleriet. Verkar vara en fin person också.
Citera
2023-10-12, 00:50
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Martin är en skön snubbe. Vi delade en holk i kungsholmen 1991.
Finns inget ont i honom.

Undrar vad som fick honom att bli "anti-holk" sedemera?
Citera
2023-10-12, 21:44
Medlem
Pillenfilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Det såg hemskt ut.

Ja, tänkte också på det. Nog för att testosteronnivåerna sjunker hos män med åldern, men det där såg inte bra ut!

Jävligt fin karriär har han haft iallafall. Life var favoritlåten som liten.
Citera
2023-10-13, 13:47
Medlem
https://podcasts.apple.com/se/podcas...=1000631139341

Tajpen verkar ha ledsnat på sin maniska rosa kärring. Och hittat en yngre lättsammare förmåga.
Senast redigerad av Houyoinvvvvv 2023-10-13 kl. 13:59.
Citera
2023-10-13, 14:24
Medlem
Bandydrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Martin är kändis och stadd i kassan

Varför lägger han inte en bråkdel av sina miljoner på att hjälpa Nana Hedin återfå sin röst? Hon är inte en obetydlig del av hans framgång, och hon skulle kunna lyfta hans, ärligt talat, numer undermåliga live-framträdanden. Hon behöver bara ~200 000 för sin operation: https://www.gofundme.com/f/skmdx-save-nanas-voice
Citera
2023-10-13, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Houyoinvvvvv
https://podcasts.apple.com/se/podcas...=1000631139341

Tajpen verkar ha ledsnat på sin maniska rosa kärring. Och hittat en yngre lättsammare förmåga.

finns inte någon bild på dom i länken
Citera
2023-10-13, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
finns inte någon bild på dom i länken

10.15 in börjar hela berättelsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto