Citat:
Ursprungligen postat av
bridge
Men helvete vad gammal han blivit, ser ut som en 75 åring adel bög med puder från 1600-talet på omslaget till svtplay serien så här vill jag leva. Fan karln måste ju till gymmet, ser ut som en kärring i kroppen!
Jag håller med. Vad i helvete E-Type?! Du ser ut som stereotypen av en svensk Cuck man som ja:ar sin fru och villigt tar disken för femtielfte gången. ÖSTROGENET MÅSTE INTE TA ÖVER DIN KROPP E-TYPE BARA FÖR DU BLIR GAMMAL! DU MÅSTE INTE FÖRVANDLAS TILL EN TANT!
Jag ser att det jag skriver låter elakt, men jag vill att du ska må bra Orup! Att ditt testosteron ska flöda och att dina Vikingagener kommer till sin fulla rätt! Inte se ut som en vegan med cancer!
Varför ska alltid alla kändisar och Instagram människor flänga ut sina barn överallt med?
Stackars ungar som ska vara med på bild utan sitt eget godkännande bara för att deras föräldrar antagligen resonerar som så att svenskarna tycker det är sött och gulligt = mer tittare=mer pengar, bekräftelse och status. USCH!
GÅ UT I SKOGEN OCH BE FADER VÅR ISTÄLLET OCH KONTEPLERA ÖVER ER KORTA EXISTENS HÄR PÅ JORDELIVET ÄN ATT JAGA BEKRÄFTELSE, PENGAR OCH STATUS I EN VÄRLD SOM FÖR ALLA KOMMER VITTRA BORT OCH BLI ETT MINNE BLOTT!