2007-10-25, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
han härjade runt i visby och knullade med andras flickvänner. Gör han visst då och då.

Vem har inte gjort det?
Citera
2007-10-25, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Att använda droger är inte samma sak som att ha problem med droger. Endast en liten andel av de som använder droger har problem med dem.

Tvivlar för övrigt starkt på att den gode Martin skulle ha tittat för djupt i godispåsen, han är mer av typen partykrökare.

Har en släkting som är psykolog och han har definitivt tittat för djupt i godispåsen för ett par år sedan.
Citera
2007-10-25, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kazmur
Har en släkting som är psykolog och han har definitivt tittat för djupt i godispåsen för ett par år sedan.

En psykolog som tittat för djupt i godispåsen, jaha, och? *ironi*
Citera
2007-11-06, 02:42
Medlem
E-Type - HIV?

Fick höra från en källa som jag anser trovärdig och som rör sig i samma kretsar att E-Type har HIV. Vad säger ni om de påståendena?
Citera
2007-11-06, 02:48
Medlem
Civile99s avatar
Tror inte han är en bajspackare så det känns inte så troligt.
Citera
2007-11-06, 02:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Seve Fournier
Fick höra från en källa som jag anser trovärdig och som rör sig i samma kretsar att E-Type har HIV. Vad säger ni om de påståendena?

Han har ju knullat galet mycket brudar under årens lopp så det låter ju inte helt otroligt att han dragit på sig lite flugor i trumpeten.
Citera
2007-11-06, 03:01
Medlem
Mja..

Först kom tesen att man fick HIV genom att knulla apor i Tanzania.
Sen var det att man knullade sina manliga vänner i San Fransisco.
Idag, 2007, ska vi en gång för alla fastslå att kvinnor och män (kanske möjligtvis en och en annan apa också) kan bära på detta virus?

Allsåledes.
Jag påstår inte att vår käre Martin skulle fått det av att gå ner på alla fyra framför Tito eller Bobby (kann dock ha hänt efter en bra kväll på spyan). Utan att han helt enkelt har dunkat på fel tjej (Pirelli?)
Citera
2007-11-06, 08:08
Medlem
Det är väl ingen ide att fortsätta denna tråd.
Det kommer aldrig ett svar på denna fråga på detta forum.
Endast förtal.
Citera
2007-11-06, 08:28
Medlem
Doktor Kottes avatar
Jooo..men är det ingen som sett vår glade techno-viking på sistone? Hålögd blick? Plötslig avmagring? Men det klart...nu för tiden får de väl bromsmediciner.
Citera
2007-11-06, 08:50
Medlem
Tolvans avatar
Jag har hört samma sak men jag vet inte om det är sant eller inte. Det låter ju inte omöjligt.
Citera
2007-11-06, 08:52
Medlem
dumkopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Kotte
Jooo..men är det ingen som sett vår glade techno-viking på sistone? Hålögd blick? Plötslig avmagring?.

Det kallas kokain
Citera
2007-11-06, 09:14
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civile99
Tror inte han är en bajspackare så det känns inte så troligt.

Du låter denna intelligenta tes styra ditt användande av kondom antar jag? Då kan vi snart räkna in ytterligare en HIV-positiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in