2019-09-15, 16:38
Medlem
SmygarBerits avatar
Tror han är en perfektionist ut i fingerspetsarna. Hela han är som konserverad från 30 år tillbaka, åldras aldrig.
Tror han lever extremt nog med sin kost och motion för att inte gå ner sig. Säkert djupt engagerad i sånt han tycker om men säkert pain in the ass att leva med pga hans behov går före allt. Därav så skaffar han inga barn eller sambo som kräver att han behöver anpassa sig.
Citera
2019-09-15, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Tror han är en perfektionist ut i fingerspetsarna. Hela han är som konserverad från 30 år tillbaka, åldras aldrig.
Tror han lever extremt nog med sin kost och motion för att inte gå ner sig. Säkert djupt engagerad i sånt han tycker om men säkert pain in the ass att leva med pga hans behov går före allt. Därav så skaffar han inga barn eller sambo som kräver att han behöver anpassa sig.

Läste senast idag i en intervju, vet ej hur man länkar, att hanns högsta dröm är att få barn men av olika anledningar har det inte blivit så. Men han ger inte upp, män har ingen biologisk klocka som tickar på
Citera
2019-09-15, 19:39
Bannlyst
Citat:
Åldras aldrig? Hahahaha såg honom några meter framför mig för inte så länge sedan och han är jävligt sliten kan jag säga dig.
Citera
2019-09-15, 19:39
Medlem
SmygarBerits avatar
Skulle vilja veta hans hårrutiner ser ut och hur lång tid det tar 😅
Citera
2019-09-15, 19:40
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Åldras aldrig? Hahahaha såg honom några meter framför mig för inte så länge sedan och han är jävligt sliten kan jag säga dig.

Säkert? Såg han på 90-tals festival i somras och tyckte han såg jävligt smärt och ordnad ut för att eg va en gubbe.
Citera
2019-09-15, 19:42
Bannlyst
Citat:
Säkert? Såg han på 90-tals festival i somras och tyckte han såg jävligt smärt och ordnad ut för att eg va en gubbe.
Kanske helt enkelt använde smink?
Citera
2019-09-15, 19:43
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karldenelfte
Kanske helt enkelt använde smink?

Måste ju ha vart så i kombination med att jag fått sämre syn efter en flaska vin 😜
Citera
2020-04-10, 19:20
Medlem
KuReLuBs avatar
Restaurangverksamheten borde vara konkursmässig snart. Någon som hört nåt?
Citera
2020-04-10, 20:13
Medlem
Hujans avatar
Jag hamnade på en liten efterfest med E-type och hans musiker för några år sen. Jag kan ju säga som så att det var en kö till hans rum efter den efterfesten...
Citera
2020-04-11, 00:01
Medlem
tcxx646s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hujan
Jag hamnade på en liten efterfest med E-type och hans musiker för några år sen. Jag kan ju säga som så att det var en kö till hans rum efter den efterfesten...
Skräll. Välkända artister behöver väl knappast spendera nätterna ensamma om man säger så.
Citera
2020-04-11, 00:23
Citat:
Ursprungligen postat av tcxx646
Skräll. Välkända artister behöver väl knappast spendera nätterna ensamma om man säger så.

Ryktet går att han inte använder penis
Citera
2020-04-11, 00:25
Medlem
Fru.Cedergrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hujan
Citat:
Ursprungligen postat av tcxx646
Hänger inte med helt här. Betyder kön till (välutrustade) E-types rum på att det vankades droger eller spritfest, att det sågs fram emot sex med den långe...eller bara på att få träffa E-type, kanske få hans autograf...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in