• 1
  • 2
2003-07-22, 10:35
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
Jag arbetade med en fullfjdrad mytoman i ca 2 mnader!
Det var det roligaste jag varit med om!!
Vilka historier han drog in fr chefer och allt, han var en riktig mytoman!
Han var d 20 r och han hvdade p fullt allvar att han hade gjort fljande
Gtt bartender utbildning i Gteborg, fallskrmslrare i Spanien, byggt hus i Sderhavet t kompisar.
Och han kunde fixa ALLT sa han, whisky fr 90 kr L som annars kostar 400 kr L.
Det finns hur mycket som helst att bertta om denna kille....

Men har du ngon gng stt p ngot liknade?
2003-07-22, 12:18
Bannlyst
Jag har jobbat med en kille som p fullaste allvar hvdade att han hade en kllare... p husvagnen..

Fast han var mest bara jobbig!
2003-07-22, 12:19
Medlem
Hylands avatar
O ja! Visst kanske det r kul med en arbetskamrat som mytoman, men nr det r din bsta polare eller liknande s r det inte s skoj lngre. Har spenderat allt fr mycket tid med mytomaner s nu orkar jag knappt 5 minuter med en sdan.

Iaf. Nr jag trttnar p personernas historier s brukar jag frska bevisa att dem ljuger. S jfvla kul att se deras miner nr man verbevisat dem
2003-07-22, 13:25
Medlem
Pirayans avatar
Hade en gammal skolkamrat som hvdade att han kt undervattenshelikpter till Italien bland annat.
2003-07-22, 15:06
Medlem
Svensken Von Svenskens avatar
Iaf. Nr jag trttnar p personernas historier s brukar jag frska bevisa att dem ljuger. S jfvla kul att se deras miner nr man verbevisat dem

Haha det ska jag prova nsta gng :P
2003-07-22, 23:32
Medlem
Pirayans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palermo
Citat:
Ursprungligen postat av Pirayan
Hade en gammal skolkamrat som hvdade att han kt undervattenshelikpter till Italien bland annat.
hahaha.. undervattenshelikopter... hahhahaaa jag dr...
Vilka jvla ider, ibland brukar jag iofs hitta p saker om jag berttar en historia fr att gra den lite roligare att lyssna p, men hahah det hr r fr mycket hahaa!!

ql att du fann det underhllande, fr det gjorde vi ocks. S fort idioten lmnade rkrutan s skrattade vi gott allihopa, varje dag, t olika lgner ocks!
2003-07-23, 10:15
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Svensken Von Svensken

Jag hade en kompis som va riktigt mytoman..vldigt lskigt han kunde komma p vrldens historia..problem var och r fortfarande att dom historier han berttar r nst intill omjliga att motbevisa...
2003-07-24, 00:51
Bannlyst
En intelligent mytoman! En sn har jag aldrig trffat!
2003-07-24, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quenser
Citat:

Jag hade en kompis som va riktigt mytoman..vldigt lskigt han kunde komma p vrldens historia..problem var och r fortfarande att dom historier han berttar r nst intill omjliga att motbevisa...

En riktig mytoman kan det vara farligt att verbevisa - s var glad fr att det inte gick.
2003-07-24, 10:37
Medlem
Re: Jag jobbade med en mytoman, de va skoj!

Citat:
Jag arbetade med en fullfjdrad mytoman i ca 2 mnader!
Det var det roligaste jag varit med om!!
Vilka historier han drog in fr chefer och allt, han var en riktig mytoman!
Han var d 20 r och han hvdade p fullt allvar att han hade gjort fljande
Gtt bartender utbildning i Gteborg, fallskrmslrare i Spanien, byggt hus i Sderhavet t kompisar.
Och han kunde fixa ALLT sa han, whisky fr 90 kr L som annars kostar 400 kr L.
Det finns hur mycket som helst att bertta om denna kille....

Men har du ngon gng stt p ngot liknade?

Min styvfarsa r mytoman.

Mytomani r lite mer n att ljuga ihop historier fr att vara intressant. En mytoman tror sjlv p det den berttar, den lever i vrld mellan fantasi och verklighet, och de kan bli farliga bde fr sig sjlv och sin omgivning om man lyckas verbevisa dem.

Mnga mytomaner bygger dessutom en tillvaro kring sin "verklighet".

Min styvfarsa har liksom din arbetskamrat i princip varenda utbildning som existerar, om han fr sga det sjlv.

Min styvfarsa har ocks gtt brsrk nr han hamnat i trngda lgen och tvingats inse att det han sger inte kan verensstmma med verkligheten.
2003-07-26, 11:38
Medlem
Klaus Meines avatar
O ja visst har man trffat p mytomaner, bra mnga ocks, s det r nog rtt vanligt?
En som jag t.e.x gick med p skolan var notorisk lgnare, han hade bla krt upp en saab p bakhjulet, grejen r ju att de r framhjulsdrivna s det var ju en rejl jvla bedrift! Han sa nog aldrig en sanningens ord den mannen, s jvla drygt att lyssna p sdana d man vet att 99% r ren skr lgn.
2003-07-28, 19:00
Medlem
Solid^s avatar
Jag va p fest igr, s trffade jag en gammal polare, lr gammal och gammal det va iaf ett tag sen vi hrde av varandra, det jag kommer ihg av han var att han var en jvel till att skrvla om sina/hans familjs bedrifter, nstan p grnsen till mytoman, han hll p att malla sin gegga om att han hade vart proffsfrare i nn Mc-klass fr nn halvt deckad tjej, jaja jag gick iaf fram till han och sa till han att det har du inte alls det, d blev han lite sur, sen hll han sig lugn med skrvlandet den kvllen
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in