2003-07-29, 01:11
Medlem
t.montanas avatar
Jag vet av en kille som nu har stdfamilj. Han brukade lova folk dinosauriegg och hockeyutrustningar. Mytomaner r s jvla jobbiga. Fy fan-.-
2003-07-29, 06:13
Medlem
funfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solid^
Jag va p fest igr, s trffade jag en gammal polare, lr gammal och gammal det va iaf ett tag sen vi hrde av varandra, det jag kommer ihg av han var att han var en jvel till att skrvla om sina/hans familjs bedrifter, nstan p grnsen till mytoman, han hll p att malla sin gegga om att han hade vart proffsfrare i nn Mc-klass fr nn halvt deckad tjej, jaja jag gick iaf fram till han och sa till han att det har du inte alls det, d blev han lite sur, sen hll han sig lugn med skrvlandet den kvllen

Perfekt det r precis s man ska gra, finns inget roligare n att se deras min sen
2003-08-01, 14:07
Medlem
Re: Jag jobbade med en mytoman, de va skoj!

Citat:
Ursprungligen postat av Svensken Von Svensken
Jag arbetade med en fullfjdrad mytoman i ca 2 mnader!
Det var det roligaste jag varit med om!!
Vilka historier han drog in fr chefer och allt, han var en riktig mytoman!
Han var d 20 r och han hvdade p fullt allvar att han hade gjort fljande
Gtt bartender utbildning i Gteborg, fallskrmslrare i Spanien, byggt hus i Sderhavet t kompisar.
Och han kunde fixa ALLT sa han, whisky fr 90 kr L som annars kostar 400 kr L.
Det finns hur mycket som helst att bertta om denna kille....

Men har du ngon gng stt p ngot liknade?

hej det har jag nmligen och det var en som hvdade att han hade legat
i jgarfrbande fast att han inte hade gort det sen pstod han att han kunde ringa gratis frn vilken telefon som helst men inget av det stmde
2003-08-02, 12:53
Medlem
Hur definierar man en mytoman? :P . Jag menar , det r ju en sak att stndigt hitta p bedrifter och grejer, men vart gr grnsen?

Jag knner en person som stndigt lgger sig i diskussioner och vill verka intressant. Frgan r om han r mytoman
2003-08-02, 13:57
Medlem
Frejssons avatar
Hade en klasskamrat som var mytoman nr jag gick i hgstadiet.
Ibrjan var det lite oskyldiga historier men i slutet av 9:an s brassade han p riktigt fett. Det roliga var att han aldrig hade fel heller.

Trffar honom ibland p fester och dylikt - han har blivit nnu vrre nu. Han sa att han pluggat p Hawaii och lite sdant. Det roligaste var nr han sa att Danmark R bttre n Sverige i ishockey. Att de har fler NHL spelare osv.... (Detta i samband med hockey-vm).

Lite lustig person, synd att man inte trffar honom oftare s man kan hra p hans snack.
2003-08-02, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ar0n
Hur definierar man en mytoman? :P . Jag menar , det r ju en sak att stndigt hitta p bedrifter och grejer, men vart gr grnsen?

Det r vl nr dom brjar tro p sina egna lgner.
2003-08-02, 14:57
Medlem
sch det dr r ju inget... Hrde om en tjej i Sthlm som lurade alla att hon hade en tvilingsyrra. Men det hade hon inte utan hon var Shizo och hade hittat p allting. Typ inte ens hennes pojkvn hajade att hon var helt std i huvudet.

Allting dligt hon gjorde var henns "syster" som gjorde. Folk som trffade henne nr hon var "systern" frstod ju inte att det var samma person. Tror hon hade lrt sig ett annat kroppsprk och ven lagt en annat makeup eller nt ! Lskigt var det iallafall ..
2003-08-02, 18:19
Medlem
Hon hade ingen dubbelgngare, hon var bda personerna
2003-08-02, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smulan
Hon hade ingen dubbelgngare, hon var bda personerna

Antar att hon har dubbelt s skoj som oss vanliga ddliga d.
2003-08-03, 08:37
Awaiting Email Confirmation
...

Jag knner en jvel som jluger en jvla massa. En historia jag fick hra handlade om hur min kompis (lt oss kalla honom Anders) har varit i Kina "frra veckan" och trffat Bruce Lee. Anders har varit p stor kunk-fu turnering och spat alla dr. Bruce Lee tittade p och blev jvligt imponerad. Drfr blev Anders bjuden hem till Bruce Lee. Dr tittade de tillsammans p TV och drack te.

Nr jag sa att Bruce Lee r dd fr lngre sen kontrade han med att det var Bruce Lee's trnare... - som lr fylla 200 r i r
2003-08-03, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av playpen
Citat:
Ursprungligen postat av Djingis Khan
Har en p jobbet som vi kallar Baron von Mnchhausen,pga hans otroliga berttelser.

Sen r det en annan som brukar bertta de mest hpnadsvckande historier.Bla har han en bt som toppar 20000(tjugotusen) knop.Det finns en uppsj med historier om den mannen..

Har ni talat om fr honom att det r omjligt samt varfr? Eller skrattar ni bara som en flock Hyenor?

Vi njuter av berttelserna...
Sen har vi ngot att skratta t.
2003-08-04, 04:13
Medlem
Misanthropes avatar
Hmmm mnga roliga historier.

Har "kompis" som alltid ska verdriva och fast att jag mot argumenterar och sger att det inte kan va mjligt driver han p. Det finns ingen hejd p han historier hur STORA, grymma saker som han har sett.

Som nr han vart jagad av 2 "svarta schfrar" (tydligen en ny hundras)
dom var en 1 meter hga och hette Killer och Rambo,

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in