Citat:
Ursprungligen postat av
pref69
Jag har FUP och går igenom den så snabbt jag kan. Vidrig och sorglig läsning. Jag har hunnit till sida 160 av totalt 348 sidor. Normalt sett skulle jag omedelbart dela med mig av FUP eftersom det finns ett stort intresse. I detta fall avvaktar jag eftersom BO är minderårig och hennes namn finns med av misstag. För de som har FUP skulle jag råda till stor försiktighet med tanke på BOs ålder.
Någon annan har försett mig med lite goda råd. Vi känner att BO enkelt kan identifieras och att det kommer innebära stora problem. BO mådde redan innan våldtäkterna, det är definitivt plural, dåligt. Att vara i stort sett medvetslös som 13-åring, och alla medverkande visste om den låga åldern, och ha kåta icke minderåriga grabbar köra upp kuken i ansiktet och handen i snippan är inget annat än vidrigt och obegripligt.
Att Tingsrätten inte maskar som de ska kan väl i teorin vara lagvidrigt. Samtidigt kan man väl missa ett par rader när FUP är på nästan 400 sidor. Säkert bara mänskliga faktorn och jag tycker TR i Solna erbjuder förstklassig service. Jag hoppas TR rättar till detta på måndag och maskar namnet lite bättre.
En stor eloge att du just för stunden inte delger oss FUP.
Jag hoppas att de nu på måndag maskar över flickans namn.
Vad man har sett vad du har delgivit från FUP så är det inte trevliga saker.
Så som Annas så kallade lilla pojk har innan slagit och våldtagit en annan flicka.