Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-11, 02:53
  #121
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BossNigger
stänga ner ALLA sociala medier...

Jag tänkte det också. Inga kommentarer typ. Men helt ärligt talat så tror jag hellre Anna hade dött än gjort detta. Det spelar nog ingen roll vad som händer.
Citera
2017-07-11, 02:58
  #122
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon var 13 år.

Så tjejen var 13 år och killen var 15-16 år?
När jag var tonåring så hade nästan varenda 13 årig tjej sex med killar som var minst 15-16 år. Är det detta han åker på så är det ju bara löjligt.

Men har han gjort något mot hennes vilja så är det givetvis ett sexbrott.

Men att det skall vara så jävla svårt att acceptera att tonåringar 13-15 är kåta små troll förstår jag inte. Fan låt dom knulla (så länge det sker med varandras vilja givetvis).
Citera
2017-07-11, 03:18
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Det är därför jag säger att det borde bli hennes vårdnadshavare som drabbas. Så de lär sig uppfostra och hålla koll på sina barn. Vid upprepade fall av ungdomsfylla borde socaltjänsten kopplas in, och kanske skall vissa åtgärder vidtas.

Men jösses du är alltså inte medveten om att det redan är så att socialtjänsten kopplas in vid upprepade fall, problemet är ju att myndigheterna måste få reda på det också vilket de oftast inte får så länge de klarar sig ifrån att bli omhändertagna av polisen, eller blir så sjuka att de måste uppsöka sjukhus.
Citera
2017-07-11, 03:24
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Så tjejen var 13 år och killen var 15-16 år?
När jag var tonåring så hade nästan varenda 13 årig tjej sex med killar som var minst 15-16 år. Är det detta han åker på så är det ju bara löjligt.

Men har han gjort något mot hennes vilja så är det givetvis ett sexbrott.

Men att det skall vara så jävla svårt att acceptera att tonåringar 13-15 är kåta små troll förstår jag inte. Fan låt dom knulla (så länge det sker med varandras vilja givetvis).

å andra sidan.. vem vill ligga med det där mongolid _detet_ tro?
klart han måste sticka in pitten i en medvetslös flickas tryne för att kunna stimulera sina tonårsbehov som aldrig kommer att tillfredställas självmant av någon annan individ pga sin obotliga fulhet.

Nåja, nu har han iaf säkrat inkomsten och bekräftelsebehoven för morsan några år frammåt som maniskt försöker hålla sig kvar i rampljuset för att inte förlora den enda kuratorn som någonsin kommer att orka lyssna på hennes patetiska ickebeskymmer - nämligen skvallermedian.
Citera
2017-07-11, 04:33
  #125
Medlem
Mycket går och skylla på flickan. Är man 13 år så är man inte mogen för att halsa sprit. Här måste flickan inse sina begränsningar och ta ett ansvar för sitt handlande. Har hon kåtstinn och skriker efter kuk så kommer hon självfallet få det också vare sig det är från rätt person eller inte.

Kan även nämna att hennes fitta inte heller är fullt utvecklad vid 13års ålder vilket gör henne till än mer ett barn.
Citera
2017-07-11, 05:39
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 00-00
Ungdomarna ska ha gått till ett ställe där dom druckit alkohol, flickan ska sedan ha varit så berusad att hon inte kunde ta hand om sig själv. Vittnen berättar hur dom ser Antonio Book hålla flickans huvud mot sin höft och utfört oralsex. Antonio var väl medveten om flickans unga ålder.

http://kriminellt.com/anna-books-son...takt-mot-barn/

Skuld: 102 400kr i till offret.
Hoppas att Anna Book tar ett snack med sin " charmiga och gulliga " son.
Citera
2017-07-11, 05:40
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Mycket går och skylla på flickan. Är man 13 år så är man inte mogen för att halsa sprit. Här måste flickan inse sina begränsningar och ta ett ansvar för sitt handlande. Har hon kåtstinn och skriker efter kuk så kommer hon självfallet få det också vare sig det är från rätt person eller inte.

Kan även nämna att hennes fitta inte heller är fullt utvecklad vid 13års ålder vilket gör henne till än mer ett barn.

kan vara grupptrycket hon föll för. Tycker synd om henne.
Citera
2017-07-11, 05:50
  #128
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Ja, märkligt att inte båda döms.
Och att inte media hakar på om "kändissonen som våldtar småflickor".

Varför ska vi skattebetalare alltid betala för giriga advokater?
Normalfallet borde ju vara att den dömde betalar försvarsadvokaten (frikänns man betalar staten/åklagaren) och vill man ha målsägarbiträde betalar man själv.

Här skulle ju Anna utan tvekan kunna betala.
Citera
2017-07-11, 06:28
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdinand666
Verkar som "gråt-Anna" glömt läsa A-B-C i sex och samlevnad för sonen. Ajabaja.

Jäklar vad det ska talas ut och gråta i skvallerpressen framöver .
Haha hon kom nog inte till sex. Gråta i tidningen gör hon nog inte, denna familj är ju lite adlig i Solna. Skäms gör hon nog och hoppas att pressen inte tar upp Primadonnas namn på löpsedeln.
Citera
2017-07-11, 06:30
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessan73
Ni som skriver om Anna Books son och tycker er veta exakt vad som hänt...Till er skulle jag vilja säga en sak: Det vet ni inte, punkt!!
Har ni verkligen inget bättre för er än att sprida saker ni inte har en aning om på en sådan oseriös sida som denna?
Det finns massor av oärliga tjejer tyvärr.......Fundera på det!!
Lilla Jessan. Det finns en dom. Vad vet du som inte vi vet? Berättta.
Citera
2017-07-11, 06:39
  #131
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mooon
Lägg inte någon skuld på offret bara för att du uppenbarligen känner killen. Han skulle inte passat på att utnyttjat tjejen utan låtit henne vara. Han är ett svin, punkt.
Synd om tjejen tycker jag. Men Antis blir väl stjärna i något såpa program i framtiden som sin mamma.
Citera
2017-07-11, 06:52
  #132
Avstängd
fartinyourfaces avatar
Rot in hell! Vilket skämt till straff!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback