Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-20, 19:45
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Löfven om att SD är landets största parti: "Jag köper det inte!"

http://www.friatider.se/l-fven-om-at...jag-k-det-inte

Jäkligt jobbigt med en statsminister som förnekar att svenska folket föredrar en annan politik än den han för.



Vad som är farligt är käbbel och ingen åtgärd. Exempelvis att Stefan Löfven visat att han är emot tiggare av ursprung zigenare men gör inget åt det, enbart käbbel.

Visst är det då jobbigt när fler och fler svenskar vill välja ett parti som vill agera och inte enbart prata ihjäl allting.

Stefan Löfven, SLUTA SNACKA OCH BÖRJA AGERA!, annars är loppet kört.

SD är inget farligt parti för Sverige, det är du som är faran genom att bara köra med ditt jävla käbbel.

Fler och fler svenskar inser detta.

Vad anser ni som läser denna tråd?
Är SD farligt för Sverige?
Eller är Stefan Löfven farlig?

Jag fattar inte:

1) Kan den inavlade pederasten läsa och skriva svenska?
2) Har inte pedofilen Stefan Löfvén fullt upp med att supa sig full och att hålla på med pedofili än att bry sig om landet?
3) Kan vilden och varelsen överhuvudtaget analysera eller är det hans rövpolare "trainees:arna" som gör allt jobbet?

Jag vet inte men det bästa vore att sätta en kula i honom.
Citera
2017-07-20, 21:06
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Svenska folket reagerade inte på DÖ - så varför skulle de reagera på ett ogiltighetsförklarande av valet 2018....
Är det för kraftigt att önska att vi / de har fått nog innan hösten 2018? Kanske även den del av Alliansen som finns kvar. Det kan ha hänt saker inom partierna så att de vill samarbeta med SD. Ledarbyte? KD finns kvar i riksdagen och vill tillika med M regera med SD?
Afrikanerna har sluppit loss och invaderat oss?
Det kommer att hända mycket närmaste året. Be sure!
Citera
2017-07-20, 21:41
  #159
Medlem
Hultabultans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnidagigen
Är det för kraftigt att önska att vi / de har fått nog innan hösten 2018? Kanske även den del av Alliansen som finns kvar. Det kan ha hänt saker inom partierna så att de vill samarbeta med SD. Ledarbyte? KD finns kvar i riksdagen och vill tillika med M regera med SD?
Afrikanerna har sluppit loss och invaderat oss?
Det kommer att hända mycket närmaste året. Be sure!

Var ofta i Polen på 1970-80 talen.
Reagerade då på att ett vanligt brev oftast tog 4-5 dagar att utdelas från det postades, medan nästan alla svenska brev kom fram dagen efter.

Har beställt mycket från Kina och de flesta sakerna kan spåras.
Sakerna skickas oftast med flyg 3-5 dagar efter beställning.
Sedan tar det idag oftast 3-6 veckor efter att grejorna kommit till Sverige innan de utdelas.

Detta är ju egentligen bara en skitsak, men ett tydligt tecken på att Sverige håller på att förvandlas till en värdelös bananrepublik, i anpassning till den omhuldade mångkulturen!
Citera
2017-07-20, 22:19
  #160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Var ofta i Polen på 1970-80 talen.
Reagerade då på att ett vanligt brev oftast tog 4-5 dagar att utdelas från det postades, medan nästan alla svenska brev kom fram dagen efter.

Har beställt mycket från Kina och de flesta sakerna kan spåras.
Sakerna skickas oftast med flyg 3-5 dagar efter beställning.
Sedan tar det idag oftast 3-6 veckor efter att grejorna kommit till Sverige innan de utdelas.

Detta är ju egentligen bara en skitsak, men ett tydligt tecken på att Sverige håller på att förvandlas till en värdelös bananrepublik, i anpassning till den omhuldade mångkulturen!
Vi har ingen svensk post längre. Dansk, och de levererar vad de vill när de vill.
Löfvén var nyss i Polen och gjorde sig märkvärdig, men de imponerades inte. Tänk, jag tror polackerna blir vår räddning en vacker dag. När de ser att Svensson reser sig får han hjälp därifrån.
Citera
2017-07-21, 04:10
  #161
Medlem
Hultabultans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnidagigen
Vi har ingen svensk post längre. Dansk, och de levererar vad de vill när de vill.
Löfvén var nyss i Polen och gjorde sig märkvärdig, men de imponerades inte. Tänk, jag tror polackerna blir vår räddning en vacker dag. När de ser att Svensson reser sig får han hjälp därifrån.

Som jag ser det finns idag endast 2 alternativ.

1. Sverige, Tyskland och hela västra EU anpassar sig till östra EU:s modell, att konsekvent mota bort MENA-migranter utan giltigt pass och visum. Det handlar om låsta förvar för alla med billigast möjliga mat. Enda rättigheten är sedan att kontakta sin ambassad för hemfärd.
Asyl kan endast den söka som kan bevisa förföljelse i ett angränsande land, och märk väl, det handlar om att kunna söka!

2. En uppspaltning av EU mellan öst och väst. Det kan givetvis vara ytterst tveksamt vilka länder som skall höra till vad? Österrike driver idag en mycket tuff politik och halva östra EU har ju tillhört just detta land. Spanien, Portugal och Irland driver också en linje i klass med östra EU med att mota bort MENA-migranter.

Tror personligen att det första alternativet kommer att segra, då en splittring av EU skulle bli alltför invecklat och komplicerat.
Citera
2017-07-21, 08:13
  #162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Som jag ser det finns idag endast 2 alternativ.

1. Sverige, Tyskland och hela västra EU anpassar sig till östra EU:s modell, att konsekvent mota bort MENA-migranter utan giltigt pass och visum. Det handlar om låsta förvar för alla med billigast möjliga mat. Enda rättigheten är sedan att kontakta sin ambassad för hemfärd.
Asyl kan endast den söka som kan bevisa förföljelse i ett angränsande land, och märk väl, det handlar om att kunna söka!

2. En uppspaltning av EU mellan öst och väst. Det kan givetvis vara ytterst tveksamt vilka länder som skall höra till vad? Österrike driver idag en mycket tuff politik och halva östra EU har ju tillhört just detta land. Spanien, Portugal och Irland driver också en linje i klass med östra EU med att mota bort MENA-migranter.

Tror personligen att det första alternativet kommer att segra, då en splittring av EU skulle bli alltför invecklat och komplicerat.
Spännande. Öst vet hur det är att vara ockuperade, så de kommer att hålla tätt. Sverige borde ta lärdom.
Jag har en känsla av OT, så vi får fortsätta under EU -tråd.
Citera
2017-07-22, 14:30
  #163
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnidagigen
Är det för kraftigt att önska att vi / de har fått nog innan hösten 2018? Kanske även den del av Alliansen som finns kvar. Det kan ha hänt saker inom partierna så att de vill samarbeta med SD. Ledarbyte? KD finns kvar i riksdagen och vill tillika med M regera med SD?
Afrikanerna har sluppit loss och invaderat oss?
Det kommer att hända mycket närmaste året. Be sure!

Fast det kan även bli tvärtom - att man inskränker mer och mer på valdemokratin!
Citera
2017-07-22, 17:00
  #164
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Fast det kan även bli tvärtom - att man inskränker mer och mer på valdemokratin!

Förvisso, och det kan enbart komma från diktatorn. Han är i minoritet. Skulle Mp och V stödja en sådan inskränkning? Jag tillåter mig att tvivla. Nån jäla gräns får det vara.
Jag har inget större förtroende för vare sig Fridolin, Lövin eller Sjöstedt, men göra Sverige till en diktatur tror jag inte de vill. Förresten, vad skulle EU säga om Löfvén visade sådana ambitioner?
Dock, det pågår i Polen, och jag vet inget om reaktion från EU.
Citera
2017-07-25, 17:16
  #165
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regnidagigen
men göra Sverige till en diktatur tror jag inte de vill. Förresten, vad skulle EU säga om Löfvén visade sådana ambitioner?
Dock, det pågår i Polen, och jag vet inget om reaktion från EU.
Du lyssnar för mycket på tanterna i propagandaTV. De har noll koll och rapar bara efter vad amerikansk globalmedia som CNN säger.
I Polen rensar man ut resterna av diktaturen till vilket det helkorrupta domarsystemet tillhör och gräver upp skeletten från fängelsegårdarna för vidare DNAtest.
Reaktion från EU finns det väl. En av Donald Tusks hejdukar har hotat de polska politikerna med fängelsestraff när Tusk:s banditgäng tar tillbaka makten.

Diktatur i Sverige får vi när mohammedanerna tagit över makten. Allt hänger på valet 2018.
Löfven är bara en expeditionsministär för DÖ som läget är idag.
__________________
Senast redigerad av biomatec 2017-07-25 kl. 17:19.
Citera
2017-07-25, 20:16
  #166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Du lyssnar för mycket på tanterna i propagandaTV. De har noll koll och rapar bara efter vad amerikansk globalmedia som CNN säger.
I Polen rensar man ut resterna av diktaturen till vilket det helkorrupta domarsystemet tillhör och gräver upp skeletten från fängelsegårdarna för vidare DNAtest.
Reaktion från EU finns det väl. En av Donald Tusks hejdukar har hotat de polska politikerna med fängelsestraff när Tusk:s banditgäng tar tillbaka makten.

Diktatur i Sverige får vi när mohammedanerna tagit över makten. Allt hänger på valet 2018.
Löfven är bara en expeditionsministär för DÖ som läget är idag.
Jag hade glömt var du tog mitt citat ifrån. Dock hade du rumphuggit det så att det ändrade sin mening.
Det var om man skulle införa förminskning av valdemokratin, och det trodde jag ingen ville, med undantag av Löfvén.
I övrigt imponeras jag inte av TV- propaganda. Jag silar elefanter och sväljer myggen.
Polens politik känner du till. Inte jag, men presidenten använde sitt veto rätt, eller?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback