2019-09-08, 10:43
Medlem
Läste igenom Linnéas krönika i gårdagens Aftonblad. Får allting en märklig känsla av att det är någon/några som hjälper till...
Kan det möjligtvis vara så...???
Citera
2019-09-08, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBT
Hennes bild är taggad i Bosnien men fotografen som är taggad i inlägget har en bild på Linnea tagen i Kungsholmen som har liknande arkitektur. Vilket land stämmer?
Kan det inte vara så att bilden är tagen i Stockholm men när hon skriver så är hon i Bosnien men använder sig av en bild som blev tagen i Kungsholmen?
Citera
2019-09-08, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Kan det inte vara så att bilden är tagen i Stockholm men när hon skriver så är hon i Bosnien men använder sig av en bild som blev tagen i Kungsholmen?

Jo, det är det. Det är ju inte helt tydligt eftersom hon skriver att hon är i Bosnien, men i texten så hänvisar hon till att "i Stockholm Pride har vi paljetter..." för att kontrastera med hur HBTQ-personer i Bosnien inte kan vara öppna på samma sätt. Så jag tror inte att hon försöker luras (den här gången).
Citera
2019-09-15, 19:13
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuchullain
Jo, det är det. Det är ju inte helt tydligt eftersom hon skriver att hon är i Bosnien, men i texten så hänvisar hon till att "i Stockholm Pride har vi paljetter..." för att kontrastera med hur HBTQ-personer i Bosnien inte kan vara öppna på samma sätt. Så jag tror inte att hon försöker luras (den här gången).

Tänkte precis som er att hon inte alls är i Bosnien. Men dom nya bilderna bevisar onekligen att hon är i Bosnien. Så denna gången talade hon för en gångs skull sanning.
Citera
2019-09-15, 20:15
Medlem
BigFatCones avatar
Hade det inte varit ett kul experiment om Linnéa lät håret få tillbaka sin naturliga hårfärg, tonade ner lite på smink och val av kläder och accessoarer samt stängde ner sina mest profilerade konton i sociala medier och jobbade på typ Coop i Västberga i ett år. Och istället för att lägga ut allt som "händer henne" på nätet, så gör hon personliga noteringar om när, var och hur hon blev sexuellt trakasserad. Och då räcker det inte med att nån säger "schysst häck gumman" eller liknande så klart utan faktiska övergrepp. Och så när det här året har gått, så presenterar hon sina observationer.

Då skulle man ju få svar på en hel del frågor. Frågor som i alla fall jag ställer mig.
Citera
2019-09-17, 17:36
Medlem
Insyn5s avatar
Jag tror att t.o.m. personer på hennes egen sida börjar tröttna på hennes lögner och beteende, ingen gillar en mytoman.

Linnéa kämpar på för att fortsätta vara medialt relevant.

Att hon skulle ha ett brinnande rättspatos för utsatta tror jag inte ett ögonblick på.

Det är bara kolla genom hennes sociala flöden, allt handlar om Linnéa själv, med bilder på henne i centrum, alltid!
Citera
2019-09-17, 22:48
Medlem
BigFatCones avatar
Jag tänker att en Twitter-fejd mellan Linnéa och Cissi Wallin hade nog varit underhållande att läsa.
Citera
2019-09-18, 16:17
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBT
Hennes bild är taggad i Bosnien men fotografen som är taggad i inlägget har en bild på Linnea tagen i Kungsholmen som har liknande arkitektur. Vilket land stämmer?

Finns det någon länk till bilden?
Citera
2019-09-27, 14:05
Bannlyst
Linnéa Claeson lyftes fram som offer för nätmobbning av svt idag.
Samtidigt kunde man idag se att hon skulle ringa Facebook för att få dom att öppna Stina Wolters instagramkonto som blivit stängt.

Så Linnéa har alltså direktkontakter med Facebook och kan påverka vilka konton som stängs och öppnas, hon är knappast nåt offer.

Har prints om nån vill se.
Citera
2019-09-29, 08:34
Medlem
Insyn5s avatar
Nu har hon gått från feministisk aktivist till klimataktivist.

Det är ju mer trendigt med klimatet än feminism. Mer uppmärksamhet.
Citera
2019-09-29, 14:03
Medlem
In och lyssna på Haveristernas poddavsnitt om Linnéa
Citera
2019-09-30, 14:28
Medlem
11433.08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Nu har hon gått från feministisk aktivist till klimataktivist.

Det är ju mer trendigt med klimatet än feminism. Mer uppmärksamhet.

Jajamen! Finns mer cash att mjölka där, hon har nog sugit ut så mkt hon kan ur feminismen med alla lögner och påhitt.
Kan förståndshandikappade Greta göra klimatkarriär så ska nog mytomanen vars hårprodukter orsakat stora ozonhål kunna göra detsamma.

Fast iofs, hon har ingen PK morsa, bara en eeeeeliiiiiiitkarriär i handboll bakom sig. Elit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in