2019-04-08, 01:21
Medlem
Linnea är en äcklig hycklande idiot som har gjort karriär av ett snedvridet ämne i ett land där ingen kan ifrågasätta hennes position pga det rådande klimated. Hon vilseleder unga tjejer och bidrar till att polarisera samhället än mer. Vidrig jävla fitta som inte är ett dugg bättre än de "mansgrisar" hon påstår sig bekämpa.

Fan vad jag önskar sådana här äckliga människor kunde försvinna. Hon är en skam för kvinnorna och en jävla bortskämd vit överklassfitta som tycker synd om sig själv. Hoppas någon tuff brud från orten sänker henne.
Senast redigerad av kentuckyfry 2019-04-08 kl. 01:24.
Citera
2019-04-15, 19:33
Medlem
Citat:
I veckans program av Let’s Dance var temat att visa en ny sida av sig själv. Då valde Linnéa Claeson att visa upp en mer kärleksfull och nykär sida. För Hänt berättar hon nu om den nya kärleken.

– Jag är nykär i hela den här grejen med Let’s Dance och i hela gänget, vi har så roligt tillsammans. Men sedan finns det ju kanske någon speciell också, men det vill jag inte avslöja riktigt än, säger Linnéa Claeson till Hänt.

https://www.hant.se/linnea-claesons-...s-dance-nykar/

Ravelli?
Citera
2019-04-15, 20:04
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell

Ravelli?

Den eventuelle snubben lär ju enligt Linnéas statistik skickat kukbild till henne minst en gång.
Citera
2019-04-19, 22:20
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell

Ravelli?

Snarare hennes dansare även om han verkar helt ointresserad. Och lammkött är nog inte hennes grej om Lance flörtat med henne.
Citera
2019-04-19, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Snarare hennes dansare även om han verkar helt ointresserad. Och lammkött är nog inte hennes grej om Lance flörtat med henne.

Det är väl det rimliga att det är dansaren, men de håller det bra hemligt.
Citera
2019-04-19, 23:26
Medlem
BigFatCones avatar
Är det förresten inte väldigt bakåtsträvande med dans? Jag menar, en man som för en kvinna... med händerna på henne.
Citera
2019-04-20, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames

Behöver inte ens vara en kille. Linnéa har pysslat på kvinnor förut.

Men jag håller med, det rimligaste är danspartnern. Inte första gången det händer i Let's Dance.
Citera
2019-04-20, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Är det förresten inte väldigt bakåtsträvande med dans? Jag menar, en man som för en kvinna... med händerna på henne.
Absolut! Mycket problematiskt. Varför är normen att mannen alltid skall föra i dans? Kan inte kvinnan föra runt mannen? Detta måste utredas. Tills dess bör Lets Dance stoppas för sändning så att man inte upprör någon.
Citera
2019-04-21, 09:20
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777
Absolut! Mycket problematiskt. Varför är normen att mannen alltid skall föra i dans? Kan inte kvinnan föra runt mannen? Detta måste utredas. Tills dess bör Lets Dance stoppas för sändning så att man inte upprör någon.
Jag undrar om Linnéa har tänkt på det. Men det är klart att hon har. Om inte hon själv läser tråden så lär det finnas tio personer som berättar för henne vad som skrivs här.
Citera
2019-04-21, 09:36
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Staropramen777

Eller det faktum att hon kläs i kort-kort, åtsittande och avslöjande klädsel för att attrahera snuskhumrarna att titta och rösta framför tv-rutan.

Voj voj, så mycket problematiskt med hennes medverkan, men åtminstone så har hon material för några år framöver att beklaga sig för.
Citera
2019-05-06, 06:41
Medlem
Avskyr Linnea Claessons person. Det hindrar mig givetvis inte att tycka till om hennes figur! Och vilken figur sedan Hon hade sett ännu bättre ut med några till kilon på rätt platser då hon i övrigt har de rötta formerna. Har hon pratat något om sex eller vad hon föredrar i bingen? Finns tidigare info om pojkvänner och aktivitet inom nämnda område att tillgå?

Vänligen,
Incestuous
Citera
2019-05-06, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kentuckyfry
Linnea är en äcklig hycklande idiot som har gjort karriär av ett snedvridet ämne i ett land där ingen kan ifrågasätta hennes position pga det rådande klimated. Hon vilseleder unga tjejer och bidrar till att polarisera samhället än mer. Vidrig jävla fitta som inte är ett dugg bättre än de "mansgrisar" hon påstår sig bekämpa.

Fan vad jag önskar sådana här äckliga människor kunde försvinna. Hon är en skam för kvinnorna och en jävla bortskämd vit överklassfitta som tycker synd om sig själv. Hoppas någon tuff brud från orten sänker henne.

Nja, hon är ju en profitör. Nu har hon ju ett samarbete med nelly.com och visar upp sig i bikini i Brasnilien och håller på samtidigt som hon pratar om tjejers självbild bla bla bla. Som om Mahatma Ghandi skulle försörjt sig på vapenhandel, typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in