Citat:

Ursprungligen postat av 
Manjakis

Va fan😮
Vad demonstrerade hon för?
Och hur i helvete fick hon dit så många sittkissande vänster flum snubbar?

Svårt att veta. Jag antar att det är detta som är att "verkligen göra skillnad".? 
	Citat:

Ursprungligen postat av 
moralhora

Vad protesterar dom mot? Varför har Linnea klätt ut sig? Varför står alla i en ring? Varför finns det inga plakat om det är någon slags protest mot... någonting?

Det behövs inga plakat när man gör skillnad. 
Nåja, vi vet ju alla att skillnaden ska hamna i Linneas status och från där manifestera sig på Linneas pengakonto. 
	Citat:

Ursprungligen postat av 
Arne Bajse

Linneas nästa feministiska gig blir att kissa män i ansiktet på Sergels Torg. 

Linnea iförd påfågeldräkt drar ner byxorna och skvalar man efter man i nyllet nere på plattan. Kön med frivilliga cucks/simps kommer att ringla lång.

Hahaha. Jag skrattar för att det är sant. 
	Citat:

Ursprungligen postat av 
Marion86

Denna är det.
” Linnéa Claeson samlade hundratals män i protest mot våld mot kvinnor
En stor samling män i alla åldrar hade hörsammat aktivisten Linnéa Claesons vädjan att ställa upp på en fotosession under tisdagen. Bakom står organisationen Kvinna till Kvinna och syftet är att fotokonsten som blev till ska säljas på auktion.”
Mer bilder i tidningen...
https://www.mitti.se/nyheter/linnea-...QJbgjcFuInJxQ/ 

Som sagt..
Etablerade medier idag är inge vidare som informatiosnkälla om en vill skapa sig en verklig bild av tillvaron. 
Linnéa Claeson verkar ganska fantastisk är mitt intryck vid en snabb genomläsning. Och att männen, skillnaden som gjordes, kläderna, plåtningen, organisationen som skulle få pengarna handlar om Linnéa. Allt handlar om Linnéa i den här artikeln. Är artikeln köpt? 
Och.. 60-80 personer ligger väl närmare sanningen? 
Men men, det kunde varit värre.
Hoppas hon lät någon kolla hennes fickor efter evenemanget utifall folk har slunkit till henne dicpics