2018-03-27, 00:18
Medlem
Insyn5s avatar
Jag tror också hon så småningom kommer försvinna, likt Soran Ismail lär hon slukas upp i ett svart hål när hennes falska fasad blir så uppenbar att inte ens tv4 och aftonhoran kan nyttja henne längre.
Citera
2018-03-31, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Och här visar hon nästan fittan.
https://www.instagram.com/p/BfaK1Jan...=linneaclaeson

Så jävulskt vidrigt.
Citera
2018-03-31, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakan66
Hon är fartblind,mediakåt och en extrem bekräftelsenarkoman. Den här karriären kommer att gå käpprätt åt helvete för flickan när verkligheten och lögnerna kommer ikapp henne. Det är inte frågan om "OM" utan NÄR.
Då blir det svettigt... Tror inte hon blir gammal som Aftonbladskrönikör...
När den femhundrafemtioelfte krönikan om "vilka äckliga svin män är" publiceras tror jag nog att många kommer att tröttna på henne. Har hon inga andra strängar på sin lyra än att klaga på sexistiska män så kommer hon att bli kortlivad.
Citera
2018-03-31, 23:17
Medlem
Följer hennes små videos på IG och blir bedrövad av hur osmart flickebarnet är. Bara filmar sig själv i olika fula outfits, ibland sminkad...ibland osminkad, likt en estnisk tjackhora.
Och allt hon säger låter som bortskämt lidingöluderlingo.
Alla hennes
artiklar, bloggar mm, de måste vara nån annan med iq som skrivit, allra helst en ledbruten pojk.
Citera
2018-04-01, 05:02
Citat:

Fan vad fula skor, usch!
Citera
2018-04-01, 09:36
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:

Fy fan så fruktansvärt ofräsch den här stackars flickan ser ut. Hon ser precis ut som ett polskt hamnluder.

Hon beter sig som ett jävla klappmongo och blir sedan upprörd över att folk inte klappar händerna och beundrar henne. Men men, som man sår får man skörda och det har hon tydligen svårt att förstå.
Arma människa.

Polskt hamnluder sa Bull.
Citera
2018-04-07, 10:22
Medlem
26cms avatar
Läste hennes senaste alster i aftonbladet.

Stackars tjej, hon blir ju söndertrakasserad. T.o.m när hon ska ut och resa blir hon uppraggad av inte mindre än passkontrollanten. Men hon kom undan, hon sa att hon hade kille.

Så. Jävla. Smart.
Citera
2018-04-07, 11:21
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 26cm
Läste hennes senaste alster i aftonbladet.

Stackars tjej, hon blir ju söndertrakasserad. T.o.m när hon ska ut och resa blir hon uppraggad av inte mindre än passkontrollanten. Men hon kom undan, hon sa att hon hade kille.

Så. Jävla. Smart.

Har hon inget annat i sitt huvud är frågan? Hon skriver som en fjortis och verkar ha samma problem som den åldersgruppen. Dock gällande intellektuell nivå så var den krönikan mer henne så antar att hon fått skarpa order från AB att nästa gång hon plagierar får hon sparken.
Citera
2018-04-07, 12:42
Medlem
26cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Har hon inget annat i sitt huvud är frågan? Hon skriver som en fjortis och verkar ha samma problem som den åldersgruppen. Dock gällande intellektuell nivå så var den krönikan mer henne så antar att hon fått skarpa order från AB att nästa gång hon plagierar får hon sparken.

Jag börjar bli väldigt trött på att denna människa får så mycket utrymme.
Och att det finns folk som verkligen tror att hon blir sexuellt trakasserad i samma stund som hon slår upp ögonen på morgonen.
Citera
2018-04-07, 12:48
Medlem
Saltkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 26cm
Jag börjar bli väldigt trött på att denna människa får så mycket utrymme.
Och att det finns folk som verkligen tror att hon blir sexuellt trakasserad i samma stund som hon slår upp ögonen på morgonen.

Jag tror inte det är omöjligt att hon faktiskt blir utsatt för allt hon säger, men jag tror att hon provocerar och verkligen arbetar på att det ska hända. Hela hennes varumärke och identitet är uppbyggd kring det. Vem är hon om allt upphör? Någon karriär som handbollsspelare lär hon inte ha. Vad har hon för utbildning att falla tillbaka på? Jag tror hon mår fruktansvärt dåligt inuti och hon känner nog att hon saknar fast mark under fötterna inför framtiden. Därför fortsätter hon kämpa för att vara relevant i det enda hon är känd för: Att vara utsatt.

Sorgligt på något sätt.
Citera
2018-04-07, 13:08
Medlem
26cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkille
Jag tror inte det är omöjligt att hon faktiskt blir utsatt för allt hon säger, men jag tror att hon provocerar och verkligen arbetar på att det ska hända. Hela hennes varumärke och identitet är uppbyggd kring det. Vem är hon om allt upphör? Någon karriär som handbollsspelare lär hon inte ha. Vad har hon för utbildning att falla tillbaka på? Jag tror hon mår fruktansvärt dåligt inuti och hon känner nog att hon saknar fast mark under fötterna inför framtiden. Därför fortsätter hon kämpa för att vara relevant i det enda hon är känd för: Att vara utsatt.

Sorgligt på något sätt.

Det är väldigt tydligt att hon provocerar fram det och jag blir förvånad att hennes följare vägrar se det.

Men att provocera fram vad som helst för att sedan vråla kränkt räknas inte
Senast redigerad av 26cm 2018-04-07 kl. 13:10. Anledning: Felskrivet
Citera
2018-04-07, 13:13
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hon är rätt uppfinningsrik när det gäller att kopiera/plagiera, synd bara för henne själv att hon inte är tillräckligt smart för att inse att detta kommer att upptäckas.

Man kan ju fråga sig om hon också fuskar (fuskat klart?) under sin juristutbildning?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/article10428771.ab

Sannolikheten för att hon fuskar med sin utbildning är överhängande. För visst är det konstigt att det bara är hon som hela tiden råkar ut för att bli påhoppad vid tillfällen som hon är ensam. Hon är en mytoman som har ett stort behov av att synas och få bekräftelse. Att synas och få bekräftelse går före allt annat. Ville hon verkligen göra något för utsatta så finns det bättre sätt än att hitta på saker bara för att få sin egen bekräftelse. Nu målar hon bara ut sig som en vilsen feminist.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Mytomani
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in