2021-08-30, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Det fullkomligt skriker alfa om Jan Emanuel. Self made man som vunnit Robinson, tatuerad och krallig som f-n, attityd, kaxig sätter tjejerna på plats (även killarna)

Mannen har pengar och karisma dvs alfa. Han kan lägga ner vilken tjej/kvinna han vill gift/ogift, feminist/instavulgo. Jan Emanuel har det som krävs..alltmedans Brevbärar-Krister i sin hyrestvåa förblir ensam och barnlös.

Linnéa som är ego-feminist med uppmärksamhetsbehov vill ha en alfahanne inte en soyboy. Tyvärr för Linnéa så uteblir uppvaktningarna från männen eftersom de inte vill bli metoo-ade.
Du verkar väldigt förälskad i Jan-Emanuel. Tyvärr verkar det som jag råkade skriva i fel tråd. Den här tråden handlar ju egentligen inte om Jan-Emanuel.
Citera
2021-08-30, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Det fullkomligt skriker alfa om Jan Emanuel. Self made man som vunnit Robinson, tatuerad och krallig som f-n, attityd, kaxig sätter tjejerna på plats (även killarna)

Mannen har pengar och karisma dvs alfa. Han kan lägga ner vilken tjej/kvinna han vill gift/ogift, feminist/instavulgo. Jan Emanuel har det som krävs..alltmedans Brevbärar-Krister i sin hyrestvåa förblir ensam och barnlös.
Ledsen men tror tyvärr att han är hetero!
Citera
2021-08-31, 13:18
Medlem
Jugdishs avatar
No som följer lögnerskan på ig... märker ni hur kommentarerna minskar kraftigt? Nu kör hon ju mest stories men tror ni att folk börjar tröttna?
Citera
2021-08-31, 22:16
Medlem
Fethetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
No som följer lögnerskan på ig... märker ni hur kommentarerna minskar kraftigt? Nu kör hon ju mest stories men tror ni att folk börjar tröttna?

Jag smygföljer henne (dvs går in på hennes profil ibland och äcklas) då jag verkligen inte vill ge henne en extra följare.
Jag började titta in där efter att hennes lögner började uppdagas och hon har gått från 191k följare till 177k på dessa ca 15-18 månader. Du har helt rätt i färre kommentarer och likes, hade inte noterat det. Tex har hon ju 3 raka inlägg nyligen där hon skriker att hon Swish-horat sig till en miljon åt nån kvinnoorganisation.
Antar att minst 100k av dem är fejkkonton, säkerligen minst 10k skapade av henne personligen 😅 Hon får nog betalt från företag baserat på antal följare?
Citera
2021-09-01, 09:14
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetheten
Jag smygföljer henne (dvs går in på hennes profil ibland och äcklas) då jag verkligen inte vill ge henne en extra följare.
Jag började titta in där efter att hennes lögner började uppdagas och hon har gått från 191k följare till 177k på dessa ca 15-18 månader. Du har helt rätt i färre kommentarer och likes, hade inte noterat det. Tex har hon ju 3 raka inlägg nyligen där hon skriker att hon Swish-horat sig till en miljon åt nån kvinnoorganisation.
Antar att minst 100k av dem är fejkkonton, säkerligen minst 10k skapade av henne personligen 😅 Hon får nog betalt från företag baserat på antal följare?
Sen en shitload som följer henne för att se vad det är hon postar egentligen. Det är inte 170K lovers.
Citera
2021-09-01, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Ka det vara därför hon kör stories? Då blir det inte lika uppenbart att ingen svarar på inläggen, när det inte finns några.
Citera
2021-09-02, 05:09
Bannlyst
Föreläste på lr för handels igår, vilka idioter betalar för att lyssna på hennes lögner 🤮🤮🤮🤮🤮🤮

https://imgur.com/a/km0NEXh
Citera
2021-09-03, 10:24
Medlem
Fethetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Sen en shitload som följer henne för att se vad det är hon postar egentligen. Det är inte 170K lovers.

Ja, antagligen. Men då borde de göra som jag, gå in på profilen ibland utan att följa 😊
Goda nyheter - följarskaran har sjunkit från 177k till 176 sen jag kollade senast

Favorit i repris:
https://www.instagram.com/p/CFKh64on...dium=copy_link
Citera
2021-09-08, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetheten
Oklart om hon klarat utbildningen, har väldigt svårt att tro att hon någonsin kommer jobba som ‘lawyer’ men kristallklart att hon är en ’liar’.

Kollat på utdraget från skolan. Hon är utbildad jurist och gick ut med bra betyg men tog väldigt lång tid på sig att bli klar. Antagligen studieuppehåll.

Någon som har domen eller vet vem som blev dömd för ofredande mot henne?
Citera
2021-09-19, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12213443
Det enda de sa i podden var kort att Johanna hade värsta skvallret. ”Linnea claesson har legat med *beep* som är gift” mer än så var det inte.

Det jag är förvånad över är att en feminist, som alltid pratar om sina medsystrar och hur mycket hon älskar kvinnor, ligger med andra kvinnors män? Hur går det ihop?

Är detta ryktet sant?
Citera
2021-09-19, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sourcrout
Det jag är förvånad över är att en feminist, som alltid pratar om sina medsystrar och hur mycket hon älskar kvinnor, ligger med andra kvinnors män? Hur går det ihop?

Är detta ryktet sant?

För att hon är en narcissist med låg empati som har ljugit och griftat sig till sin position. För den feministiska kampen är hon lika irrrelevant som vilken annan förljugen reklamkampanj som helst.

Jag har en ganska bra källa på att det är sant, ja. Vet dock inte om det fortfarande pågår eller vad som hänt sen ryktet började spridas, förutom att det inte verkar ha blivit nån skandal av det (inte så konstigt, media skriver i regel inte om otrohet förrän de inblandade själva berättar om det, OM de berättar om det. Se: Erik Haag och Lotta Lundgren, där alla i mediasvängen visste vad som hände, men inget skrevs innan de gick ut med det offentligt (möjligt att skvallerpressen skrev nåt insinuant efter att skilsmässorna blev offentliga, men innan dess? Nej.).
Citera
2021-09-19, 11:51
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuchullain
För att hon är en narcissist med låg empati som har ljugit och griftat sig till sin position. För den feministiska kampen är hon lika irrrelevant som vilken annan förljugen reklamkampanj som helst.
Och för att det hon gör är en slags revansch för att ingen ville ligga med henne i gymnasiet.
Hon lever en kvinnlig powerfantasi. Problemet med powerfantasier är att dom blir lite töntiga om man lever ut dom, inte helt sällan för att dom clashar lite med verkligheten. Det går inte så bra att vara en YESSS Queen sssslaaaay-feminist och hawt mama-jama samtidigt och ju mer man drar ändarna mot sin spets desto svårare blir det.

Linnéas problem här är att hennes sexighet inte överväger hennes galenskap. Och i sin galenskap så misstar hon människor som trollar henne med människor som har genuint uppsåt i sina handlingar.

Förutom att inga killar gillade henne så misstänker jag att hon inte var särskilt poppis bland tjejerna heller. Ni vet den där bruden som drar, precis som allting annat, uppmärksamkhetshorande till sin spets.

Men nu jävlar! Nu får hon dick-pics tills korna kommer hem, fler sexuella inviter än hon har kunnat drömma om och massa småtjejer vill vara som henne. Nu har hon minsann visat dom!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in