2021-11-17, 12:45
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Varför måste hon i 99% av alla inlägg göra massa utvecklingsstörda miner?

Det är nog för att hon skall framstå som sprallig och lite wild and crasy...
Du vet, sprallig?
2000-talets modeord bland tjejer, speciellt på dejtingsppars "Om mig- sektion".

"Jag är glaaad, spraaaallig och blaa blaa blaaaah"

Det är rätt ironiskt egentligen, då synonymen sprallig sällan är ett attribut som jag skulle tillskriva kvinnor generellt..
Speciellt inte i deras kärnpersonlighet.
Citera
2021-11-17, 13:10
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Varför måste hon i 99% av alla inlägg göra massa utvecklingsstörda miner?

Citat:
Ursprungligen postat av NoSafetyInNumbers
Det är nog för att hon skall framstå som sprallig och lite wild and crasy...
Du vet, sprallig?
2000-talets modeord bland tjejer, speciellt på dejtingsppars "Om mig- sektion".

"Jag är glaaad, spraaaallig och blaa blaa blaaaah"

Det är rätt ironiskt egentligen, då synonymen sprallig sällan är ett attribut som jag skulle tillskriva kvinnor generellt..
Speciellt inte i deras kärnpersonlighet.
Also "cute and quirky". Skillnaden mellan Linnéa och säg Zoeey Deschanel är att Zooey enligt alla uppgifter jag sett faktiskt är så cute och quirky som hennes poster i sociala medier antyder.
Och cute and quirky inte går ihop med att vara godishårfeminist.
Citera
2021-11-17, 13:22
Bannlyst
Linnéa Claeson är i chock över att det kom hundratals män till hennes demonstration igår.

Ser inga ”hundratals män” på dessa bilder, och vafan har hen på sig 🤷🏻‍♂️😂🤷🏻‍♂️😂😂😂🤮🤮💃

https://imgur.com/a/QwUiSQg
Citera
2021-11-17, 13:24
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Linnéa Claeson är i chock över att det kom hundratals män till hennes demonstration igår.

Ser inga ”hundratals män” på dessa bilder, och vafan har hen på sig 🤷🏻‍♂️😂🤷🏻‍♂️😂😂😂🤮🤮💃

Jag säger ju att det enda hon vill är att folk ska se hur speciell hon är.
Citera
2021-11-17, 16:37
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:

Va fan😮
Vad demonstrerade hon för?
Och hur i helvete fick hon dit så många sittkissande vänster flum snubbar?
Citera
2021-11-17, 19:47
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Va fan😮
När linnea kallar kommer cucksen.
Citera
2021-11-17, 20:37
Moderator
oilslicks avatar
Jag undrar vad fan hon ville med "mötet".
Det verkar ju helgalet att spöka ut sig och be män att komma och kolla på henne.

Fast, det kanske har slagit slint på riktigt den här gången?
Citera
2021-11-17, 21:28
Medlem
Äckelsubban livnär sig på uppmärksamhet. Hon har inga principer hon har inga värderingar hon vill bara stå i centrum och få uppmärksamhet till vilket pris som helst.

Hon vill uppfattas som snygg men de flesta transor ser mer kvinnliga ut än henne så hon måste köra hela feminist spielet för det är det enda sättet som hon kan socialt uppfattas som attraktiv och "sexig" 🤢🤢🤢 alltså hon är råäcklig. Hon ser ut som en medelålders bög med peruk.
Citera
2021-11-17, 22:04
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Vad protesterar dom mot? Varför har Linnea klätt ut sig? Varför står alla i en ring? Varför finns det inga plakat om det är någon slags protest mot... någonting?
Citera
2021-11-17, 22:38
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Va fan😮

Linneas nästa feministiska gig blir att kissa män i ansiktet på Sergels Torg.

Linnea iförd påfågeldräkt drar ner byxorna och skvalar man efter man i nyllet nere på plattan. Kön med frivilliga cucks/simps kommer att ringla lång.
Citera
2021-11-17, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insyn5
Finns det en artikel om händelsen där Linnéa den allsmäktige hoppar ner på spåret och räddar en människa? Sådana händelser blir det alltid stora rubriker om, och alla hundratals vittnen som beskåda när den helige befriaren Linnéa gjorde sin gudomliga hjälteinsats? Har aldrig hörtalas om detta innan, och då har jag ändå hört mycket om charlatanen. Att ljuga om att hon själv blir utsatt för diverse olyckligheter är en sak, men att börja ljuga om att andra råkar ut för saker bara för att själva kunna iscensatta sig som hjälten, heliga helgonet och Guds hand för mänskligheten, är så jävla lågt så jag vet inte var jag ska ta vägen, o andra sidan är det ju en mytoman vi pratar om.

Skulle aldrig kunna lyssna en enda minut av hennes charlataniska föreläsning.

Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Fanns det någon som över huvud taget bekräftade att detta hade hänt? Man tycker att människor borde komma ihåg om en pundare föll ned på spåret och en tjej med regnbågsfärgat hår hoppade ned och räddade honom.

En lagkamrat till Linnea debunkade berättelsen helt och hållet och menade att det absolut inte gått till som hon beskriver det. (Surprise)

Samma lagkamrat berättade också att det inte var direkt ovanligt med uppdiktade historier och omskrivningar av verkligheten.
Detta var i något av avsnitten Haveristerna gjorde om skojaren.
Citera
2021-11-17, 22:49
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
En lagkamrat till Linnea debunkade berättelsen helt och hållet och menade att det absolut inte gått till som hon beskriver det. (Surprise)

Fast var det just den händelsen som blev debunkad?

Jag vet att hennes lagkamrater var "överraskade" att just Linnea fick så många skamlösa inviter på sociala medier och att alla uppenbarligen sextrakasserade just henne då de inte hade samma upplevelser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in