2011-01-31, 04:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gufbl
Testade de ljusrosa nonames igår och måste säga att jag blev besviken.
Efter att hört så mkt gott om dem så var jag riktigt laddad, men magin uteblev.

Kände mig mest väck med ett redigt ögonfladder. Satt och lyssnade på musik och försvann in i en drömvärld där jag såg ett ansikte prata med mig för att sedan ruska på huvudet och inse att jag stirrat på Msn fönstret. Fick några sådana flashar under kvällen vilket var sweeeeeet.

Men känslan av empati, jag älskar allt och alla, jag vill skrika ut till världen hur jävla bra jag mår uteblev. Någon tolerans har jag inte heller då det var sju månader sen jag rollade senast.

Skulle va intressant o veta inehållet i de små jävlarna.

Dom riktiga Rosa NoNames innehåller MDMA.. Var dina ros-aktiga, nästan vita typ.. Man kan inte riktigt bestämma sig om dom är vita eller rosa Då är det dom äkta.
Citera
2011-01-31, 05:35
Bannlyst
Hejsan.

Var finns röda no names eller väderkvarnar.

Obs inget nätfiske bara undrar om dom finns i malmö kristianstad eller i skåne?
Citera
2011-01-31, 08:18
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rambo100
Hejsan.

Vad jag vet så finns dom bara i Stockholm, men det är mycket möjligt att någon har dom längre ner i landet också.
Citera
2011-01-31, 13:26
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topsid
Vad jag vet så finns dom bara i Stockholm, men det är mycket möjligt att någon har dom längre ner i landet också.
Min kran har fått slut på väderkvarnar iaf, kommer i snart en ny batch, återkommer efter prövning
Citera
2011-01-31, 22:17
Medlem
Testade några beige/vita puckar utan märke i helgen. Såg ungefär ut som dessa men jag minns inte att de skiftade i rosa. Kan ha fel iofs.

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=24630

Langade i mig en vid 24 och den smakade mycket starkt och äckligt av salmiak. Väldigt likt den smak som rena MDMA-kristaller har vilket brukar borga för bra kvalitet. Den kickade in fint efter ungefär 45 min men jag fick inte den där "åh jävlar i helvete vad är det som händer, MMMMM!!!"-känslan utan mer "shit vad nice det här var då"-känslan. Höll i sig ca 3 timmar varefter jag naturligtvis blir sugen på mer och tar en till vid 04. Får en liten skjuts av det goda till och sitter och myser hos en polare till kl 08. Inga direkta problem att somna. Trött som ett as dagen efter och i dag (dan efter dan efter doppardan) har jag endast haft mindre oroskänslor som släppt framåt kvällen.

Helt klart godkända, men nästa gång (= i helgen ) blir det dubbeldropp med påtår!
Citera
2011-01-31, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av munchies
Testade några beige/vita puckar utan märke i helgen. Såg ungefär ut som dessa men jag minns inte att de skiftade i rosa. Kan ha fel iofs.

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=24630

Langade i mig en vid 24 och den smakade mycket starkt och äckligt av salmiak. Väldigt likt den smak som rena MDMA-kristaller har vilket brukar borga för bra kvalitet. Den kickade in fint efter ungefär 45 min men jag fick inte den där "åh jävlar i helvete vad är det som händer, MMMMM!!!"-känslan utan mer "shit vad nice det här var då"-känslan. Höll i sig ca 3 timmar varefter jag naturligtvis blir sugen på mer och tar en till vid 04. Får en liten skjuts av det goda till och sitter och myser hos en polare till kl 08. Inga direkta problem att somna. Trött som ett as dagen efter och i dag (dan efter dan efter doppardan) har jag endast haft mindre oroskänslor som släppt framåt kvällen.

Helt klart godkända, men nästa gång (= i helgen ) blir det dubbeldropp med påtår!

Då är det dina serotonindepåer som är knasiga, för jag fick en grov jävla MDMA känsla på dessa NoNames. Bilden du visar är rosa NoNames.

Rosa NoNames innehåller MDMA enbart, jag har testat MDMA kristaller, Rosa NoNames, röda väderkvarnar o gröna recycles. Rosa NoNames hade samma effekt som MDMA kristallerna jag hade, förutom att jag fick en en starkare kick på MDMA't.
Citera
2011-01-31, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phuttew
Då är det dina serotonindepåer som är knasiga, för jag fick en grov jävla MDMA känsla på dessa NoNames. Bilden du visar är rosa NoNames.

Rosa NoNames innehåller MDMA enbart, jag har testat MDMA kristaller, Rosa NoNames, röda väderkvarnar o gröna recycles. Rosa NoNames hade samma effekt som MDMA kristallerna jag hade, förutom att jag fick en en starkare kick på MDMA't.

Missförstå mig inte, det var definitivt MDMA i dem och jag mådde galet bra. Jag tror dock ändå att det krävs en dubbel kur för att komma högst upp i himlen. Serotonindepåerna borde det inte vara något knas med eftersom det var ett par-tre månader sedan jag körde sist. Som sagt är jag inte heller 100 % säker på att de skiftade i rosa. I övrigt var de väldigt lika.

Hur många tog du av dessa när du körde?
Senast redigerad av munchies 2011-01-31 kl. 22:41.
Citera
2011-02-02, 23:49
Medlem
Vita Maserati med brytlinje på baksidan. Någon som vet något om dessa, eller testat dom?
Citera
2011-02-03, 00:21
Medlem
snuptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munchies
Missförstå mig inte, det var definitivt MDMA i dem och jag mådde galet bra. Jag tror dock ändå att det krävs en dubbel kur för att komma högst upp i himlen. Serotonindepåerna borde det inte vara något knas med eftersom det var ett par-tre månader sedan jag körde sist. Som sagt är jag inte heller 100 % säker på att de skiftade i rosa. I övrigt var de väldigt lika.

Hur många tog du av dessa när du körde?

Sjalv har jag kort 3 sessioner med dessa. 2, 1.5 och 3 (med 2 lappar syra till). Ganska tata intervaller mellan gangerna (Lucia-jul-nyar). Du behover definitivt 2 for att bli riktigt peakad med fulla serotonindepaer. Dom ar bra dom dar jamfort med vad som funnits pa senare ar. 3 st med syra och du har manga timmars lycka.
Senast redigerad av snuptik 2011-02-03 kl. 00:24.
Citera
2011-02-03, 02:49
Medlem
Mer OT

Ursäkta lite OT. Men hur e skillnaden i kick rus på MDMA mot Butylen mixat med metylone?

Tacksam för svar
M v h Greendale

Har kört hårt på Kryppe dagligen i 3 år har det nån inverkan på serotonin?
Har nämligen dåligt med livslust men metylon+butylen om det nu va det jag tar ingen värkar ju veta vad AM-HI-CO Red Doves innehåller med säkerhet men dom hjälpte värkligen att få upp humöret.
Senast redigerad av Greendale 2011-02-03 kl. 02:58. Anledning: mer info
Citera
2011-02-03, 04:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Greendale
Ursäkta lite OT. Men hur e skillnaden i kick rus på MDMA mot Butylen mixat med metylone?

Tacksam för svar
M v h Greendale

Har kört hårt på Kryppe dagligen i 3 år har det nån inverkan på serotonin?
Har nämligen dåligt med livslust men metylon+butylen om det nu va det jag tar ingen värkar ju veta vad AM-HI-CO Red Doves innehåller med säkerhet men dom hjälpte värkligen att få upp humöret.

Butylone/Methylone är inte ens i närheten av den eufori man får av MDMA! Inte ens i närheten alls!
Citera
2011-02-03, 15:06
Medlem
panoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rambo100
Hejsan.

Dom har funnits i Hbg har jag hört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in