2011-09-09, 19:10
Medlem
Skullheads avatar
Finns det olika batchar av E=mc2? vissa påstår att de är kassa, och vissa kickar som fan på dom, har ett par vänner som starkt rekommenderade dom, och dom är vana via mdma kristaller/bra E
Citera
2011-09-09, 19:53
Medlem
lehlehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megakaka
Men hur ska h*n någonsin kunna testa e om han inte ska göra det utomlands eftersom alla knappar i Sverige är värdelösa?

Alla knappar är absolut inte värdelösa FÖR EN NYBÖRJARE. Knapparna i Sverige har snitt 90-120 mg mdma i sig. För en nybörjare utan resistans så räcker 100-150 mg gott o väl.

När man sedan har kört ett par gånger och därefter provar på en knapp med 150mg+ kanske man börjar tycka att 100mg knapparna inte är så väldigt bra.
Citera
2011-09-11, 00:22
Medlem
lehlehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Finns det olika batchar av E=mc2? vissa påstår att de är kassa, och vissa kickar som fan på dom, har ett par vänner som starkt rekommenderade dom, och dom är vana via mdma kristaller/bra E

Sägs ju att dem är olika i storleken framförallt. Större innebär antagligen mer mdma.
Citera
2011-09-11, 11:59
Medlem
your.words.matters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerschlaffse
Vad smakar och luktar dom?

Tycker inte de luktar nåt speciellt o vill inte smaka på de. Jag letar egentligen efter någon som har tagit de själv och som med säkerhet kan uttala sig om vad det är och om de är bra.

Citat:
Ursprungligen postat av dansaefterminpipa
Ingen aning! Men jag vill testa dem. Käka dom i helgen vettja så får du berätta för oss!

Först påstår du alltså att det är E. Sen säger du att du inte har en aning. Oseriöst.

http://img221.imageshack.us/img221/722/img1173r.jpg
Citera
2011-09-11, 13:07
Medlem
CristDaFists avatar
Hur är det med rosa lacoste? Är det nåt att ha?
Citera
2011-09-11, 19:16
Medlem
Undvik som pesten. Kostar 100kr, innehåller under 100mg MDMA och du kan få ÄKTA E för samma pris, dvs med uppmot 200mg och som är mycket renare. Ovärt som fan. Kanske om dom kostade en 50-lapp, då skulle iaf jag köpt.
Citera
2011-09-11, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terogweth
Undvik som pesten. Kostar 100kr, innehåller under 100mg MDMA och du kan få ÄKTA E för samma pris, dvs med uppmot 200mg och som är mycket renare. Ovärt som fan. Kanske om dom kostade en 50-lapp, då skulle iaf jag köpt.

jaja.. men för dem på forumet som inte har fb-ballar och direktnummer till kranars om kommer i taxi med en 1000mg rövpanna ren mdma för 50spänn då?

Jag skulle säga att vad jag läst på forumet och hört på gatan så är rosa lacoste (om det är samma batch då) ganska bra skjuts i. Och ja, nuförtiden är 100mg MDMA är "ganska bra" i svenska mått, risken att få 0mg MDMA och massa annat skit är alldelles för stor verkar det som.
Citera
2011-09-11, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Rosa pantern, stardust och 7r

mmmm håller med om stradusten ! lena men med ett jävla drag !
Citera
2011-09-11, 22:27
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terogweth
Okej vad bra.

Jag tog två stycken lacoste och jag älskade det, har hörts att det var MDA i dem och det kan mycket väl stämma för att efter det enorma euforiska ruset fick jag hallucinationer i klass med LSD. Jag hade köpt dem!
Citera
2011-09-12, 06:56
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
Okej vad bra.

Jag tog två stycken lacoste och jag älskade det, har hörts att det var MDA i dem och det kan mycket väl stämma för att efter det enorma euforiska ruset fick jag hallucinationer i klass med LSD. Jag hade köpt dem!

inte riktigt sånt folk är ute efter när dom vill ha E om det är halluciongent som lsd Iallafall så ska ja då inte införskaffa dom, har bara hört dåligt om dom : /
Citera
2011-09-12, 10:38
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Hur är det med rosa lacoste? Är det nåt att ha?

Det finns en ny batch av lacosten, som är pissdålig, undvik dom
Citera
2011-09-12, 10:48
Medlem
Yeamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Det finns en ny batch av lacosten, som är pissdålig, undvik dom

Kan bekräfta det. Min ena kran hade köpt på sig flera tusen. Testade inte själv men vänner till mig gjorde och de behövde 3-4 st för att uppnå "normal" effekt.

Köp absolut inte för mer än 100 kr st.

Själv köper jag fortfarande Rosa V
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in