2010-07-14, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av panorama
Fan man kanske skulle ta en sväng till Holland? Denna är testad på 184 mg, lite WTF-varning på ett fint sätt.

http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=22688

Finns ju Blå Mitsar redan här i sverige, med 180mg, så då köper man hellre här och får 4mg mindre, om man är smart

Vi var ett par, och 3 av oss behövde bara droppa 1´st för att få en redig kick, så 2st så hamnade jag i en annan värld, aldrig vart med om något skönare, kan jag lova, det var sickt! Var i någon annan planet och bara stod och dansade 1-2tim utan att veta vart jag var
Citera
2010-07-17, 23:22
Medlem
Vita mercedes "dubbeldroppade" de d'r tror jag inte på men iaf, dom är stora me vitt merca märke på florerar i sthlm atm.

Det är 2c-b och inte E, jag hade roligt men vart lite chockad av det jag var inställd på E
Citera
2010-07-21, 00:58
Medlem
10mgs avatar
Vita 'V' (Versace?) är riktigt feta, två st räcker för en helkväll
Citera
2010-07-21, 09:05
Medlem
Gröna recycles var ju fan sköna, Lever E-scenen igen?
Citera
2010-07-21, 10:02
Medlem
FFFFFs avatar
^lite grann verkar det faktiskt så!

Citat:
Ursprungligen postat av 10mg
Vita 'V' (Versace?) är riktigt feta, två st räcker för en helkväll

Äntligen nån mer som skriver om dem De är dock inte de som är Versace
Vet inte om de har något annan namn än Vita V.
Senast redigerad av FFFFF 2010-07-21 kl. 10:02. Anledning: E-scenen lever... kanske.
Citera
2010-07-22, 22:04
Medlem
Ska på uppsala reggae festival och kommer förmodligen stöta på kranar där. Vilka bra E finns i uppsala just nu?
Citera
2010-07-27, 18:52
Bannlyst
Varför bor man i fel del av sverige. Tacka vet jag när insidemyhat fanns.
Citera
2010-07-29, 00:12
Medlem
Str8flushs avatar
precis tuggat i mig ett vitt V kan återkomma hur dom funkar jämfört med rosa fjärilarna som jag testade senast.

update : Fyfan va den kickar nu snorta en halva till oj oj! helt klart MDMA smaka bara mdma också känns som mkt bättre än så länge än fjärilarna!! åååååå orgasm! haha puss
Senast redigerad av Str8flush 2010-07-29 kl. 00:35.
Citera
2010-07-29, 00:30
Medlem
Whiteliess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken1987
Gröna recycles var ju fan sköna, Lever E-scenen igen?

Hade också en mkt trevlig kväll häromveckan med dom. Tog 2 st, hade inte ätit på hela dagen och hade en sjukt bra peak. Ibland var man så väck att man låg och kramade soffan. Det hände senast när man dubbeldroppade rosa hjärtan för några år sedan. Ngn större tidsuppfattning var helt borta. Vi var 10 pers, vi alla var helt klart nöjda. Undra hur stort lager det finns?

Jag antar att du snackar om sthlm nu för här fick jag tag i dom iaf
Senast redigerad av Whitelies 2010-07-29 kl. 00:39.
Citera
2010-07-29, 00:35
Medlem
Calle.s avatar
Någon som vet något om vita Rolex med inslag av lite rosa/orange? Köpta i Malmö.
Senast redigerad av Calle. 2010-07-29 kl. 00:42.
Citera
2010-07-29, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelies
Hade också en mkt trevlig kväll häromveckan med dom. Tog 2 st, hade inte ätit på hela dagen och hade en sjukt bra peak. Ibland var man så väck att man låg och kramade soffan. Det hände senast när man dubbeldroppade rosa hjärtan för några år sedan. Ngn större tidsuppfattning var helt borta. Vi var 10 pers, vi alla var helt klart nöjda. Undra hur stort lager det finns?

Jag antar att du snackar om sthlm nu för här fick jag tag i dom iaf

Aah låter precis som när jag tog, gott gott. Nepp, jag snackar om skåne!
Citera
2010-07-29, 20:38
Medlem
Str8flushs avatar
nu så här dagen efter kan jag summera vita V, räckte gott och väll att droppa en sen snorta jag en halva precis innan den jag käka börja slå ojojoj.. Mådde kanon jämfört med fjärilarna! Käkade helt själv inatt.. skulle bara prova en och se hur dom funka och spara resten men slutade med att jag hade käkat upp alla 4 st haha...

Fick lite små hallisar på slutet av natten, tex att ett täcke blev en "utdraget ansikte" msn smileys ändrade sig och massa annat små kraffs

Tror helt klart det bara va MDMA i dom då jag somnade efter 5 timmar utan problem..

Nu så här dagen efter så har jag knappt nån AT förutom att jag har en trasig tunga och kinder

blir helt klart till att köpa ett par st och lägga undan!

rekommenderas starkt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in