2011-01-24, 10:58
Medlem
slokages avatar
Nu ska vi se, röda väderkvarnar i Göteborgsområdet. Någon som vet om dom är bra?
Citera
2011-01-24, 11:07
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slokage
Nu ska vi se, röda väderkvarnar i Göteborgsområdet. Någon som vet om dom är bra?
Ifall det är samma som cirkulerar i Stockholm så är det krut i dom.
Citera
2011-01-24, 13:42
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topsid
Fan vad tråkigt! Är rätt säker på att det inte var samma "rosa nonames" som diskuterats tidigare ifall du inte fick ett saftigt rus på 3½ knapp. Har du någon kvar? Om du har det så skulle det vara schysst med en bild.
Tack för varningen.

Nää, har inga kvar, med tanke på hur dåligt tryck de var i dem så kan man ju lugnt säga att de gick åt under kvällen haha! Älskar de korrekta ljusrosa nonames, och när jag dubbeldroppade dem sist blev jag löjligt jävla hög. Skönt dock. Som alla sagt så instämmer jag på att det är övervägande mycket mdma i de riktiga rosa nonames.
Citera
2011-01-25, 22:39
Medlem
Hur är det uppe i stockholm nu?! Fortfarande Röda väderkvarnar?!

Jag är så trött på att leta nu... hur svårt ska det vara att hitta? Har tom erbjudit folk 200:-/st bara för jag inte hittat. Nä nu ska jag lägga mig och gråta.
Citera
2011-01-25, 22:58
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imlikenono

Jag är så trött på att leta nu... hur svårt ska det vara att hitta? Har tom erbjudit folk 200:-/st bara för jag inte hittat. Nä nu ska jag lägga mig och gråta.
Väderkvarnarna och rosa nonames cirkulerar fortfarande. Du måste vara lite street smart, snacka med folk istället för att fiska här på flashback.
Citera
2011-01-26, 01:03
Medlem
elgecys avatar
Citat:

Gå på techno-house-fester, ja alternativt regelrätta rave för att leta kontakter.
Citera
2011-01-26, 01:05
Bannlyst
Jadu! Inte fan kan man snacka skit om dessa ljusrosa NoNames iallafall!
Citera
2011-01-26, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av topsid
Väderkvarnarna och rosa nonames cirkulerar fortfarande. Du måste vara lite street smart, snacka med folk istället för att fiska här på flashback.

Som sagt. Jag bor inte själv i sthlm och de kontakter jag har där uppe är inte de bästa.
Citera
2011-01-26, 14:44
Bannlyst
Citat:
Som sagt. Jag bor inte själv i sthlm och de kontakter jag har där uppe är inte de bästa.

Tips - Leta i https://www.flashback.org/f327 Finns 1 webshop som säljer rosa nonames och väderkvarnar. Ingen aning om knapparna är "the real deal", men den är grön enligt folk iallafall.
Citera
2011-01-26, 15:42
Medlem
-8Ball-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phuttew
Tips - Leta i https://www.flashback.org/f327 Finns 1 webshop som säljer rosa nonames och väderkvarnar. Ingen aning om knapparna är "the real deal", men den är grön enligt folk iallafall.

Klart...

En shop som säljer LSD, MDMA kristaller och ecstasy öppet på nätet - klart grön.

Jultomten finns också
Citera
2011-01-26, 18:10
Medlem
Vanessa866s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -8Ball-
Klart...

En shop som säljer LSD, MDMA kristaller och ecstasy öppet på nätet - klart grön.

Jultomten finns också

Ja eller hur , har oxå svårt att tro på det där.
Citera
2011-01-30, 20:26
Medlem
gufbls avatar
Testade de ljusrosa nonames igår och måste säga att jag blev besviken.
Efter att hört så mkt gott om dem så var jag riktigt laddad, men magin uteblev.

Kände mig mest väck med ett redigt ögonfladder. Satt och lyssnade på musik och försvann in i en drömvärld där jag såg ett ansikte prata med mig för att sedan ruska på huvudet och inse att jag stirrat på Msn fönstret. Fick några sådana flashar under kvällen vilket var sweeeeeet.

Men känslan av empati, jag älskar allt och alla, jag vill skrika ut till världen hur jävla bra jag mår uteblev. Någon tolerans har jag inte heller då det var sju månader sen jag rollade senast.

Skulle va intressant o veta inehållet i de små jävlarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in