Citat:
Ursprungligen postat av JeffreyLebowski
De här med att röda ferraris skulle vara skräp låter väldigt konstigt i mina öron.
Har flera vänner, alla som festat till och från i över 10år, som säger att dom var bra, inte en enda person har klagat.
Nu säger jag inte att mina vänner är några som helst experter, men erfarenhet brukar ju fungera ganska bra som värdemätare.
Chansen att det från olika batchar, hur stor är den?
Minns själv att jag en gång köpte något riktigt skräp, totalt odugliga.
Veckan efteråt var jag på fest och en snubbe hade likadana piller som jag nyss avfärdade som odugliga, jag sa det till honom men han sa att så icke var fallet.
Hur som helst, jag fick 2st utan att pröjsa och åt dom och visst fan slog det på som fan.
Slutsatsen är att det då var från två olika batchar som cirkulerade i stan samtidigt.
Att det finns två batchar är ju inte ovanligt. Sånt händer ofta så utifrån vad jag läst och hört så verkar det som att det är så.
Det finns även två batchar av Blå McDonalds i omlopp nu. En riktigt bra och en skräp. Flera oberoende wholesale-kranar har bekräftat detta för mig.
Vet även att många ligor pressar upp en bra batch, som folk blir helt till sig av och sedan en sämre, medan den föregående batchens goda rykte fortfarande är starkt.