2012-03-15, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndyBoyye
Någon som provat gröna 8 ball? Hört att de ska innehålla mycket mdma.. Anyone?

Testade 8ball i Tisdags. Dubbeldroppade vid 6 tiden och 4 timmar senare låg jag och sov i soffan.

Visst va det MDMA i dom men några 140-160mg tror jag verkligen inte att det var.

Ska tillägga att jag har tagit mycket mdma den senaste tiden så kan vara mycket därför jag inte tyckte dom va så himla rockiga. Ska bli intressant att se vad ni andra har att säga om dom.
Citera
2012-03-20, 16:10
Medlem
zaaph1s avatar
Någon som vet om Q-Dance pillerna finns att tillgå i Sverige?
Har hört att dom ska ha utgått och numera är Defqon märket på dom?
Har även hört talas om att det finns Q-Base piller av samma tillverkare, någon som vet mer?
Citera
2012-03-20, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Någon som vet om Q-Dance pillerna finns att tillgå i Sverige?
Har hört att dom ska ha utgått och numera är Defqon märket på dom?
Har även hört talas om att det finns Q-Base piller av samma tillverkare, någon som vet mer?

Defqon och Q-base och samma piller med olika namn bara. Jag har iallfall sett folk kalla dom för Red Defqon/Q-base.

Utan att säga för mycket så vet jag att ett litet parti av dessa har florerat Stockholm, även om jag inte har fått tag på dom själv.

Och ja, så vitt jag vet så är dom uppföljaren av Q-dance knapparna. Q-dance tillverkas inte längre och är istället Red Defqon.
Citera
2012-03-20, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndyBoyye
Någon som provat gröna 8 ball? Hört att de ska innehålla mycket mdma.. Anyone?

Tjena, jag och 5 polare käkade 8 balls i fredags och var rättså besvikna!

Det kickade knappt nått alls och ruset dalade väldigt mycket.. Jag åt 2 och ½ och resten låg på mellan 1 till 3 st och alla tyckte ungefär samma..

Ne, finns bättre knappar därute!
Citera
2012-03-20, 23:05
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HiGHLEVEL
Defqon och Q-base och samma piller med olika namn bara. Jag har iallfall sett folk kalla dom för Red Defqon/Q-base.

Utan att säga för mycket så vet jag att ett litet parti av dessa har florerat Stockholm, även om jag inte har fått tag på dom själv.

Och ja, så vitt jag vet så är dom uppföljaren av Q-dance knapparna. Q-dance tillverkas inte längre och är istället Red Defqon.

Är dom väldigt sällsynta i Sverige? Har iaf aldrig stött på några när jag letat!
Citera
2012-03-21, 00:10
Medlem
Citat:
Är dom väldigt sällsynta i Sverige? Har iaf aldrig stött på några när jag letat!

Aldrig hört något om dessa i Sverige förutom av några lirare i hufvudstaden så skulle säga att dom är väldigt exklusiva här i vårt avlånga land!
Citera
2012-03-21, 19:17
Medlem
Tänkte köpa lite till helgen, har att välja mellan Röda Ferraris och Blåa Mcdonalds.
Jag personligen tyckte att Blåa var bättre, men var lite sliten när jag tog röda, fick nog inte så bra effekt.
Jag undrar nu vilka ni tycker är bäst? Har ni hört något om dom? Vi snackar stockholmsområdet.
När jag frågat runt själv så tycker hälften röda, hälften blåa.
Tacksam för svar!
Citera
2012-03-21, 19:58
Medlem
Yeamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adamtensta
Tänkte köpa lite till helgen, har att välja mellan Röda Ferraris och Blåa Mcdonalds.
Jag personligen tyckte att Blåa var bättre, men var lite sliten när jag tog röda, fick nog inte så bra effekt.
Jag undrar nu vilka ni tycker är bäst? Har ni hört något om dom? Vi snackar stockholmsområdet.
När jag frågat runt själv så tycker hälften röda, hälften blåa.
Tacksam för svar!

Finns info om båda några sidor bak. Varning utfärdad gällande Röda Ferraris av både säljare och användare. Skräp. Blåa är bra.
Citera
2012-03-24, 14:18
Medlem
Fimp1s avatar
rosa kappa är dom något att ha? dom som florerar runt i sthlm just nu. Snabbt svar skulle uppskattas
Citera
2012-03-26, 15:04
Medlem
JeffreyLebowskis avatar
De här med att röda ferraris skulle vara skräp låter väldigt konstigt i mina öron.

Har flera vänner, alla som festat till och från i över 10år, som säger att dom var bra, inte en enda person har klagat.
Nu säger jag inte att mina vänner är några som helst experter, men erfarenhet brukar ju fungera ganska bra som värdemätare.

Chansen att det från olika batchar, hur stor är den?

Minns själv att jag en gång köpte något riktigt skräp, totalt odugliga.
Veckan efteråt var jag på fest och en snubbe hade likadana piller som jag nyss avfärdade som odugliga, jag sa det till honom men han sa att så icke var fallet.
Hur som helst, jag fick 2st utan att pröjsa och åt dom och visst fan slog det på som fan.

Slutsatsen är att det då var från två olika batchar som cirkulerade i stan samtidigt.
Senast redigerad av JeffreyLebowski 2012-03-26 kl. 15:06.
Citera
2012-03-26, 19:27
Medlem
Yeamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffreyLebowski
De här med att röda ferraris skulle vara skräp låter väldigt konstigt i mina öron.

Har flera vänner, alla som festat till och från i över 10år, som säger att dom var bra, inte en enda person har klagat.
Nu säger jag inte att mina vänner är några som helst experter, men erfarenhet brukar ju fungera ganska bra som värdemätare.

Chansen att det från olika batchar, hur stor är den?

Minns själv att jag en gång köpte något riktigt skräp, totalt odugliga.
Veckan efteråt var jag på fest och en snubbe hade likadana piller som jag nyss avfärdade som odugliga, jag sa det till honom men han sa att så icke var fallet.
Hur som helst, jag fick 2st utan att pröjsa och åt dom och visst fan slog det på som fan.

Slutsatsen är att det då var från två olika batchar som cirkulerade i stan samtidigt.

Att det finns två batchar är ju inte ovanligt. Sånt händer ofta så utifrån vad jag läst och hört så verkar det som att det är så.

Det finns även två batchar av Blå McDonalds i omlopp nu. En riktigt bra och en skräp. Flera oberoende wholesale-kranar har bekräftat detta för mig.

Vet även att många ligor pressar upp en bra batch, som folk blir helt till sig av och sedan en sämre, medan den föregående batchens goda rykte fortfarande är starkt.
Citera
2012-03-26, 23:35
Medlem
Playahs avatar
Citat:

har turen att känna en kran med dessa inne, andra bästa E´na i holland för tillfället efter speakers och de kan jag fan hålla med om! bästa E´na jag tagit iallafall rakt av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in