2020-08-27, 03:13
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Fast nu blandar du korten. Rejält.

Om han svarat att han inte ville vara med pga 3v1 eller pga ovilja hade det varit en sak men när han säger att han inte vill vara med pga de ej läst hans böcker eller för att det inte finns en moderator (det fanns det inte hos ABT, Henrik Jönsson eller Navid Modiri heller) är det tydligt att det rör sig om något annat. Gemensamt för alla ställen han gästat ovan är att de på ett basalt plan tycker likadant. Han blir inte särskilt utmanad där. Förstår du nu?

Jag tror inte Bard, rent allmänt, har problem med "one-on-one"-diskussioner, däremot så när det handlar om att debattera med flera så behövs en moderator för att det inte bara ska bli skrik och tjat. Men visst, Henko kan erbjuda sig att prata med Bard one-on-one. Det skulle vara kul att se hur en sådan diskussion skulle bli!
Citera
2020-08-27, 04:40
Medlem
moralhoras avatar
Men, jag ska säga att hela diskussionen med Bard versus Fettlevern Henko förklarar varför vänstern förlorar konstant i debatter - de orkar inte ens sätta sig in i varför de ogillar någon.

Här är grejen med Bard: han är en klockren narcissist vars världsbild utgår från han själv. Han relaterar inte till andra och hur deras liv sett ut utan antar att de bara kan göra som honom. Det är även därför han är så hård mot Camilla Henemark - varför kan hon inte bara sluta att vara missbrukare? Han förstår - och sympatiserar - inte med att Henemark kanske har djupare problem än att bara ta ett glas om dagen.

Hans böcker förstärker denna bild - herregud, epos till narcissism är ordet! Varför skulle någon frivilligt läsa hans böcker? Okej, jag har läst en av dom, men jag har uppenbarligen Jesus-komplex.

Med det sagt så är han kaxig och självsäker i debatter och diskussioner på grund av sin narcissism. Fettlevern skulle göra bort sig i en diskussion med Bard för att Fettlevern inte ens förstår vad han diskuterar eller varför han irriterar sig på Bard.
Citera
2020-08-27, 06:03
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Har Luai Ahmed samtalat med Alexander Bard? I så fall måste jag ha missat det.
Ok. My bad. De hänger bara socialt kanske
Citera
2020-08-27, 06:05
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag tror inte Bard, rent allmänt, har problem med "one-on-one"-diskussioner, däremot så när det handlar om att debattera med flera så behövs en moderator för att det inte bara ska bli skrik och tjat. Men visst, Henko kan erbjuda sig att prata med Bard one-on-one. Det skulle vara kul att se hur en sådan diskussion skulle bli!
Bard är ju rätt hetsig och högljudd själv.
Henko har ju läst ett år på sam-linjen och läst mycket ideologi så det skulle säkerligen bli givande. Han är obehaglig med sina pärmar, att han aldrig släpper taget så Bard skulle inte kunna slita sig.
Hoppas de kan locka Lamotte - den tågkraschen skulle jag vilja se/ höra.
Citera
2020-08-27, 06:17
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Bard är ju rätt hetsig och högljudd själv.
Henko har ju läst ett år på sam-linjen och läst mycket ideologi så det skulle säkerligen bli givande. Han är obehaglig med sina pärmar, att han aldrig släpper taget så Bard skulle inte kunna slita sig.
Hoppas de kan locka Lamotte - den tågkraschen skulle jag vilja se/ höra.

Alltså. Jag HOPPAS att de lockar alla som de vill ha att medverka i deras podd. Allt är komiskt - men det betyder inte att människor som säger nej är fega. Att inte vilja delta i en förnedringspodd är inte fegt.

Men jag vill ha allt! Skrik, spy och panik!
Citera
2020-08-27, 10:22
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Alltså. Jag HOPPAS att de lockar alla som de vill ha att medverka i deras podd. Allt är komiskt - men det betyder inte att människor som säger nej är fega. Att inte vilja delta i en förnedringspodd är inte fegt.

Men jag vill ha allt! Skrik, spy och panik!
Jag tycker inte heller det men jag tycker anledningen som getts är ynklig.
Citera
2020-08-27, 11:16
Avslutad
Henko är allra mest känd för sin otrohet och få sina tänder inslagna sen ringer han och är hotfull. Psykosen gör att sen går allt på repeat i 20 år som en trasig hjärna då han blev dömd för det inte vill Bard ha med en sån bebis att göra

https://forumfiles.com/z257q3N0o4/Hedemora_TR_B379-01_pdf

Han bodde i mammas källare så sent som 2016 enligt flashback själv!
(FB) interasistmen.se (34 år gammal)
Citera
2020-08-27, 11:18
Medlem
TonyFlygares avatar
Aron vann enkelt debatten som faktiskt ägde rum, den om huruvida man verkligen kan kalla sig för antirasist om man fokuserar till hundra procent på att svartmåla ett enda politiskt parti. Ni som lever i villfarelsen om att Haveristerna har en nettopositiv inverkan på samhället verkar inbilla er att det handlade om huruvida LO finansierade IRM, det var ett sidospår i sammanhanget som togs upp av IRM-nissarna, inte av Aron. Magnus började ju nästan gråta av "nervositet" när han bemötte den frågan. Jag kan rekommendera att du återbesöker avsnittet och påminner dig själv om vad som diskuterades.

Med det sagt är det så klart en omöjlig situation när Bard förväntas dyka upp till ett samtal på bortaplan med tre psykiskt labila motståndare som "bjuder in" för att ställa en mot väggen trots att de inte ens ha läst en enda av hans böcker. Det är som att bli "inbjuden" till att möta upp tre mobbare vid stora eken efter att skoldagen är slut för att "prata lite". Självklart ställer ingen vettig människa upp på dessa villkor, det fattar alla normalt tänkande människor. Fixa en moderator och en neutral arena istället, vad är det som är så skrämmande med den tanken? Det känns inte som någon omöjlig rider direkt, att det skall vara på lika villkor?

Det vore roligt att höra Henkos ursäkter om han hade blivit inbjuden till inspelat samtal hemma hos Bard, med Arga Blatten och Aron Flam i soffan mittemot. För du verkar vara av uppfattningen att han måste ställa upp, annars är han en fegis som inte vågar ta debatten?

Varför skulle han skräda orden när det gäller Haveristernas podcast? Det, om något, vore att sätta sig på höga hästar, eftersom han bara kan säga vad han faktiskt tycker. Det är väl självklart att han ser ner på dem, du vet väl hur podcasten brukar låta? De sitter och kastar bajs på alla de har irriterat sig på den senaste veckan likt apor på zoo, de skräder ju inte orden själva, minst sagt. Sen somnar Henko och Axel får på något sätt varje diskussion att handla om honom själv, "jag skiter i vilket, om du vill äta bajs, fucking do it!" Henko vaknar till och de kör ett gemensamt trettio sekunder långt tillgjort väsgarv över någonting som inte är roligt ens när man är bäng. Man kunde nästan höra Myra himla med ögonen men till slut bjuda på lite tillgjort fniss för att inte störa stämningen.
Citera
2020-08-27, 11:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PedofilenTim
Henko är allra mest känd för sin otrohet och få sina tänder inslagna sen ringer han och är hotfull. Psykosen gör att sen går allt på repeat i 20 år som en trasig hjärna då han blev dömd för det inte vill Bard ha med en sån bebis att göra

https://forumfiles.com/z257q3N0o4/Hedemora_TR_B379-01_pdf

Han bodde i mammas källare så sent som 2016 enligt flashback själv!
(FB) interasistmen.se (34 år gammal)

Det där har nog inte med det att göra.

Man kan ju alltid påpeka att vid 34 var Bard en internationellt känd popstjärna, förutom då det faktum att det var Axel som uttryckligen bad Bard att pitcha podden och som vanligt försökte parasitera på någon annans stjärnstatus för tre år sen.

Henkos och Axels kriminella beteende mot K Svensson och våldtäktstransan kan nog ha spelat in i beslutet, att dessutom kicka Myra och ge sig på sexarbetare gör inte deras case bättre, man ska trots allt inte underskatta människor som man uppenbarligen inte kan låta vara ifred.

Er besatthet är skrämmande.
Citera
2020-08-27, 12:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haveristerna
Henkos och Axels kriminella beteende mot K Svensson och våldtäktstransan kan nog ha spelat in i beslutet, att dessutom kicka Myra och ge sig på sexarbetare gör inte deras case bättre, man ska trots allt inte underskatta människor som man uppenbarligen inte kan låta vara ifred eller hur "NaomiClaes".
.

Medhåll, jag tycker det är dåligt att trakassera transpersoner genom att registrera ett nick som "NaomiClaes" det ingår inte i Haveristernas värdegrund.

Jag tycker podden har gjort det klart? Haveristerna är en sosse-podd och då är man rejäl, man svarar inte på ett påstående om otrohet (lagligt) med att förtala människor med diverse påståenden om lagbrott (olagligt). Strandhäll hade inte tyckt om det.

Haveristerna ska stå för mångfald och plastpåseskatt.
Citera
2020-08-27, 12:49
Avslutad
Henko : https://twitter.com/mrhenko123/status/1298244875528417282

"Här har ni en som åtminstone vågar lämna sitt trygga rum fyllt av wishleksaker för att medverka i Haveristerna."

Också Henko : https://twitter.com/mrhenko123/status/1273971402585096192

Personen firandes midsommar hemma i Henkos källare

Hemma hos Judetanten som åkte ur Elit pga läckte till Mustafa Can gör den ortodoxa rabbinen ett jätteroligt vattenmelonskämt som kanske inte hade funkat för en prälle i Svenska Kyrkan men Axel har ju alltid sålt sin hudfärg billigt, lite konstigt att han inte blivit hedersmördad, hon måste ha fruktat att medverka.

Speciellt då hon och hennes man har en person som sagt att Goyim bara ska tjäna judar på väggen och som är mot abort, mot att gifta samkönat och för att Israel ska vara en etnostat.

shorturl.at/wyDF3

Jag har inte riktigt haft tid att lyssna men ställdes det några svåra frågor?

Äsch då säger jag bara.
Citera
2020-08-27, 13:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haveristerna

Hemma hos Judetanten som åkte ur Elit pga läckte till Mustafa Can gör den ortodoxa rabbinen ett jätteroligt vattenmelonskämt som kanske inte hade funkat för en prälle i Svenska Kyrkan men Axel har ju alltid sålt sin hudfärg billigt, lite konstigt att han inte blivit hedersmördad, hon måste ha fruktat att medverka.

Speciellt då hon och hennes man har en person som sagt att Goyim bara ska tjäna judar på väggen och som är mot abort, mot att gifta samkönat och för att Israel ska vara en etnostat.

shorturl.at/wyDF3

Jag har inte riktigt haft tid att lyssna men ställdes det några svåra frågor?

Äsch då säger jag bara.

Det är alltså den här människan de hade som gäst? (FB) Anna Ekelund, lysande krönikör på Aftnobladet?

Hon lajkar i stort sett slaviskt allt Haveristerna gör.

Hon skrev en bok med Bards gamla sambo Petra Östergren innan hon åkte ur Elit under stort spektakel och fick nån religiös knäpp, Lex Tila Tequila.

https://www.akademibokhandeln.se/bok/f-ordet-mot-en-ny-feminism/9789150109672/

Så det är alltså andra gången social-libtard-hönsen försöker lansera nått sånt här?

https://timbro.se/forlag/feminism-en-antologi/

Den svenska ankdammen förnekar sig inte.
Fyfan för folk som snart slår i 40 som ska ha sin revansch alltså de går över lik för fame.
Äckel.
Senast redigerad av Todome 2020-08-27 kl. 13:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in