2020-07-16, 20:55
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Eh, om någon vill sälja sina nakenbilder och ge MIG pengar så är jag helt okej med det.

Frågan är om det gör Myra till någon slags madam?

Skulle inte vilja påstå det. Tror det ligger en hel del personlig bitterhet i allt detta. Myra är väldigt svängig i humöret och verkar ha bipolära problem. Nu är jag långt ifrån en läkare men Bipoläritet, Asperger, Mytomani samt Narcissistisk personlighetsstörning sammanfattar henne skrämmande bra.
Citera
2020-07-16, 21:03
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Skulle inte vilja påstå det. Tror det ligger en hel del personlig bitterhet i allt detta. Myra är väldigt svängig i humöret och verkar ha bipolära problem. Nu är jag långt ifrån en läkare men Bipoläritet, Asperger, Mytomani samt Narcissistisk personlighetsstörning sammanfattar henne skrämmande bra.

Mhmhm...

http://pfox.org/Shame-Rage.pdf
Citera
2020-07-16, 21:13
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Mhmhm...

http://pfox.org/Shame-Rage.pdf

Syftar du på min kritik eller hennes beteende? Det där var en ny term att tugga i sig.
Citera
2020-07-17, 13:55
Medlem
Dom fick beröm på kultursidorna i Expressen:

https://www.expressen.se/kultur/de-ser-klart-pa-troll-och-sverigevanner/?fbclid=IwAR29lj8TddGfcgcN2ESGphWxPzzVsa-FQlpJ97raU0Urk9IR0Iva8cO6FwA
Citera
2020-07-18, 15:36
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
Dom fick beröm på kultursidorna i Expressen:

https://www.expressen.se/kultur/de-ser-klart-pa-troll-och-sverigevanner/?fbclid=IwAR29lj8TddGfcgcN2ESGphWxPzzVsa-FQlpJ97raU0Urk9IR0Iva8cO6FwA

Dock av galningen Gunilla Brodrej
Citera
2020-07-19, 18:24
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Så var vi där igen. Axel sågar ett öppet brev från jubelidioten Mats Dagerlind till Annika Strandhäll med ett innehållet att hon vill förneka "vita heterosexuella män"rätten att köpa sex. Mats tycker detta är fel och att han efter en längre tids sjukdom behöver detta som rehab vilket borde vara svdragsgillt i deklarationen ( trots att han inte haft några inkomster att tala om på väldigt många år) Det hela är väldigt roligt tills Henko kommer in i bilden.

Han har ju en beef med Emma.V. Linne från förbundet som också ledde till att Myra valde, alt. tvingades bort från Haveristerna. Nu påstår Henko att Emma länkat sagde Dagerlinds öppna brev på sin Twitter vilket fått till konsekvens att det uppstått groll inom fuckförbundet. Emma ska då ha genomfört en kupp, tagit över hemsidan och andra av organisationens konton med hot om uteslutningar av medlemmar som inte stödjer 'hennes linje".

Kanske stämmer det att Emma länkat Dagerlind men att det skapat bråk och splittring inom fuckförbundet stämmer inte alls. Däremot så har hemsidan låsts för utomstående efter att ha varit utsatt för hackning.

Henkos påstående om Emma hittar man i det senaste patreonexklusiva avsnittet av deras podd. Vanligen så brukar påståenden av det här slaget styrkas med någon typ av länkar men inte denna gång.

Det här kommer naturligtvis också att spä på konflikten med Myra som har ett flertal vänner inom Fuckförbundet. Jag skulle också tro att det är exakt avsikten från Henkos sida.

Misstänker starkt att det samlas in i pärmar om Henko just nu.
Senast redigerad av Nytorgsprinsessa 2020-07-19 kl. 18:33.
Citera
2020-07-20, 15:11
Medlem
Ja, sympatin för henne försvann rätt fort där. Kan utan vidare säga nu att jag tycker att Myra hade fel den gången, även om jag också hajar att det är lätt att känna medlidande med nån som verkar helt förtvivlad.
Citera
2020-07-20, 21:58
Avslutad
Ytterligare ett avsnitt dedikerat åt en kvinna de har en personlig beef med pga att hon lyfte Axels shady shit. Det här är ju bara bisarrt?
Citera
2020-07-21, 08:03
Medlem
G-Leifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Ytterligare ett avsnitt dedikerat åt en kvinna de har en personlig beef med pga att hon lyfte Axels shady shit. Det här är ju bara bisarrt?

"Ytterligare ett"?
Citera
2020-07-21, 10:35
Medlem
Tycker det var ett bra avsnitt. Haveristerna är fan bättre på grävande journalistik än de flesta. Förvisso undrar jag fortfarande om den här Teysir verkligen har 500 högskolepoäng, som hon hävdar, men det är väl inte lättast i världen att få reda på.

Lite sjukt om ingen gjort den granskningen tidigare. Hon är trots allt inte en nobody.
Citera
2020-07-21, 11:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VincentDerwydd
Tycker det var ett bra avsnitt. Haveristerna är fan bättre på grävande journalistik än de flesta. Förvisso undrar jag fortfarande om den här Teysir verkligen har 500 högskolepoäng, som hon hävdar, men det är väl inte lättast i världen att få reda på.

Lite sjukt om ingen gjort den granskningen tidigare. Hon är trots allt inte en nobody.

Håller med.
Citera
2020-07-21, 23:38
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VincentDerwydd
Förvisso undrar jag fortfarande om den här Teysir verkligen har 500 högskolepoäng, som hon hävdar, men det är väl inte lättast i världen att få reda på
Jag tror att man kan ringa till vilken högskola som helst och be att få veta studieresultat om vem som helst i enlighet med offentlighetsprincipen. Nu har inte jag hört detta patreonexklusiva avsnitt om denna nobody, men jag anar direkt ett slags svartsjuka från Axel angående folk som har lyckats plocka högskolepoäng i och med att han själv inte lyckades plocka en fullständig gymnasieutbildning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in