Igår, 15:46
Medlem
G3d9H-D.z-0ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndreasGranen
Axel argumenterar alltså för att dendär somaliern som under knivhot våldtog en svensk 15-årig kille i hans epa inte var raisistiskt motiverad.
Somaliern skrek :

"Gapa svennejävel" och körde in kuken....

Hade skilleras sagt det samma om en svensk våldtagit en somalieunge och skrikit negerunge!! Ytterst tveksamt

https://youtube.com/shorts/yCjLRFnWsIk?si=XN1I9HNC1R-Rhl3_

Hur motiverar han det? Nyfiken på hur han resonerar men tittar helst inte på hans grejer.
Citera
Igår, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G3d9H-D.z-0d
Hur motiverar han det? Nyfiken på hur han resonerar men tittar helst inte på hans grejer.

Axel är allmänt sjuk i huvudet som vanligt bara.
Kolla klippet dryg min långt bara.

Man blir mörkrädd så knäpp person...
Citera
Igår, 18:08
Medlem
G3d9H-D.z-0ds avatar
Citat:
Axel är allmänt sjuk i huvudet som vanligt bara.
Kolla klippet dryg min långt bara.

Man blir mörkrädd så knäpp person...
Ok, det var kort men ändå obehagligt att lyssna på hans mästrande ton. Fattar du?

Framgår inte varför det inte var rasistiskt, annat än att det är för Axel har läst FUP och därför är det så.

Hoppas innerligt att den feta fittan råkar ut för något liknande själv, och sen kan vi leka akademiska och förklara varför det inte var rasistiskt.
Citera
Igår, 18:19
Medlem
Citat:
Ok, det var kort men ändå obehagligt att lyssna på hans mästrande ton. Fattar du?

Framgår inte varför det inte var rasistiskt, annat än att det är för Axel har läst FUP och därför är det så.

Hoppas innerligt att den feta fittan råkar ut för något liknande själv, och sen kan vi leka akademiska och förklara varför det inte var rasistiskt.

Ja verkligen ! Helt galet...

Han drömmer om obegränsad massinvandring och större kaos än vi redan har.

Han går ju aldrig utanför sin lgh där i Vega (barnalös) dessutom så ...Sålänge det inte påverkar honom så....

Jävla svin
Citera
Igår, 18:26
Medlem
G3d9H-D.z-0ds avatar
Citat:
Ja verkligen ! Helt galet...

Han drömmer om obegränsad massinvandring och större kaos än vi redan har.

Han går ju aldrig utanför sin lgh där i Vega (barnalös) dessutom så ...Sålänge det inte påverkar honom så....

Jävla svin

Åsikter om invandring tycker jag inte behöver blandas in i det här, men jag antar att du ser det som att det är därför man försöker bortförklara det här?

Sen vet jag inte varför han blandade in någon Douglas Thor i sina exempel, lät ganska skruvat.

Men verkligen, om någon våldtar en svart person och kallar den för negerjävel, ser jag inte riktigt vitsen i att gå in och förklara att det minsann inte var ett rasistiskt motiverat brott.

Jag hörde bara retoriska krumbukter och pladder i videon, inga riktiga argument, som vanligt.
Citera
Igår, 18:39
Medlem
Citat:
Åsikter om invandring tycker jag inte behöver blandas in i det här, men jag antar att du ser det som att det är därför man försöker bortförklara det här?

Sen vet jag inte varför han blandade in någon Douglas Thor i sina exempel, lät ganska skruvat.

Men verkligen, om någon våldtar en svart person och kallar den för negerjävel, ser jag inte riktigt vitsen i att gå in och förklara att det minsann inte var ett rasistiskt motiverat brott.

Jag hörde bara retoriska krumbukter och pladder i videon, inga riktiga argument, som vanligt.

Givetvis därför.
Han älskar ju den grejen och kan inte ens i ett sånhär vidrigt och uppenbart fall vidgå att det är problematiskt att det väller in folk som hatar svenskar.
Citera
Igår, 21:00
Medlem
Lyssnar man på denna så förstår man hur störd Axel Öhman/Skilleras är:

https://youtu.be/9LtSjdYqtpA?si=EzKhJtT4ERl-o5nm
Citera
Idag, 17:28
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Lyssnar man på denna så förstår man hur störd Axel Öhman/Skilleras är:

https://youtu.be/9LtSjdYqtpA?si=EzKhJtT4ERl-o5nm

Nu är ju inte Anjo den bästa budbäraren. Men Axel Öhman är en sällsynt osympatisk individ. Hans resonemang om att våldtäkten mot den svenska 15-åringen för någon månad sedan, inte skulle vara rasistiskt motiverad. Är helt sanslöst galen.
Citera
Idag, 21:48
Medlem
G3d9H-D.z-0ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Nu är ju inte Anjo den bästa budbäraren. Men Axel Öhman är en sällsynt osympatisk individ. Hans resonemang om att våldtäkten mot den svenska 15-åringen för någon månad sedan, inte skulle vara rasistiskt motiverad. Är helt sanslöst galen.

Det är ju skitkul att att en sån typ jagar Anjo och Rask, men samtidigt tragiskt att han har fans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in