Citat:
Jag har fortfarande inte en aning om vem denna sambo är, varför jag skämtsamt refererat till henne som ett väsen ibland som sagt, och än mindre har jag kontaktats av henne i egen hög person med uppmaningar om att sluta på grund av att hon lider av detta. Jag gissar på att hon inte ens är medveten om det. Folk med verkliga skäl för sekretessmarkering brukar vara försiktiga för att rädslan och därför sekretessmarkeringen också är befogad. Det Henko förefaller vara mest rädd för idag är att förlora sin status som "untouchable" med hemlig identitet. Då passar en autistisk dörrvakt från Tranås utmärkt antar jag? Men han nappar ju inte på mitt erbjudande om att gå till rätten med det och att jag samarbetar mot att de öppnar med anmälan. Det är för att medan allt de kommer påstå i anmälan i sak kommer att stämma, kommer tidslinjen än en gång vara kreativt manipulerad genom borttagna YouTube-videos och annat.
Henrik Johansson @mrhenko123
Replying to @TillKom and @PappaBoeg
Min sambo har varit ganska tydlig med att du ska sluta kontakta oss och våra barn. Sluta omedelbart.
11:43 PM · Feb 26, 2021·Twitter for Android
Här är nåt som jag inte blir klok på, är han så dum som han ger sken av, eller spelar han dummare än han är?
Det är uppenbart att inga barn kontaktats. Henko avslöjar i fb-uppdateringar, twitter m.m. att han har sambo och barn boendes på sin adress och att dessa har skyddad folkbokföring. Henko själv har bara sekretessmarkering. Sekretessen är bara nåt som myndigheter omfattas av. Inte privatpersoner.
Riktigt fult att använda barnens och sambons utsatthet i sånt manipulativt syfte.
Replying to @TillKom and @PappaBoeg
Min sambo har varit ganska tydlig med att du ska sluta kontakta oss och våra barn. Sluta omedelbart.
11:43 PM · Feb 26, 2021·Twitter for Android
Här är nåt som jag inte blir klok på, är han så dum som han ger sken av, eller spelar han dummare än han är?
Det är uppenbart att inga barn kontaktats. Henko avslöjar i fb-uppdateringar, twitter m.m. att han har sambo och barn boendes på sin adress och att dessa har skyddad folkbokföring. Henko själv har bara sekretessmarkering. Sekretessen är bara nåt som myndigheter omfattas av. Inte privatpersoner.
Riktigt fult att använda barnens och sambons utsatthet i sånt manipulativt syfte.