Körde första passet efter några dagars vila, blev ett grymt pass och det kändes skitbra. (Lite off topic: En kulturberikare stod och körde hantelcurls med 10 kilos hantlar, jag ställde mig bredvid och körde samma övning fast med 30 kilos hantlar...... Kulturberikaren gick därifrån

Nä, skönt att dippen är på väg bort, det var kul att träna igen.
Hade ju tänkt att köra den här kuren som en 100 dagarskur, nu beställde jag lite mer och kör 150 dagar i stället och sedan kör ren i 3 månader i vinter innan man kliver på igen, så ser i allafall min nuvarande plan ut

Lite offtopic igen: Då jag sticker så får jag omedelbart "en metallisk" smak i gommen, nån mer med samma känsla?

Inga direkta biverkningar som jag känner utav förutom att jag svettas som fan vid minsta lilla ansträngning, humörsvängningarna har lagt sig men så kör jag ingen hätkur heller utan håller Trennet E på 200 mg e5d + Testo E 500 mg e5d.
Bröst o tricca samt framsida axlar på kvällens program, hoppas det går lika bra som gårdagens pass, sovit lite dåligt pga nattjobb men det skiter jag i. Nu kör vi så det RYKER, BIGHAL är på banan igen