2017-06-22, 11:09
Medlem
Sådär ja,då är man på igen trots att man tidigare försökte intala sig själv att September var en bra Månad, det löftet höll inte
Har kört kurer tidigare Testo, Deca, Winstrol, Primobolan, D-bollar osv. Dock så är det första gången på Tren, skall bli spännande då det verkar vara Preparaternas okrönte konung om man skall tro på vad vissa säger, men samtidigt så har man även hört Motsatserna.
Gjorde hyfsade ökningar på min förra kur som varade från November 2016- April 2017, Testo, D-bollar och Deca, Bollarna körde jag med i ca 3 veckor och fick sådana jäkla leverkänningar/Krampkänsla så jag lade ner intaget utav D-bollar, Decan fick jag sådan grym pip utav att det inte var sant, kunde inte gå, kontaktade försäljaren och frågade vad dom sålde för jävla hopkok, han surrade om att det var oljan som kunde vara boven i dramat och att det var flera som fått ont....
Nåväl, det slutade med att det bara var Testo och det är som bekant kanske inte så spännande att bara köra Testo only.
Vi får se nu om det är skjuts i Kombon Testo och Trenbolene.

Stats:
Ålder: Gammal tycker ungtupparna Bänk ca 140, Böj 170 och mark Maxar jag aldrig, är för övrigt ganska anti mot att träna "för" tungt.

Mat: Ligger ganska moderat på Kollisar, deffar inte men äter inte skitmat heller.... försöker hålla proteinet på runt 250g.

Har redan påbörjat kuren med Testo-E och är inne på Vecka 2, satte första pilen med Trenbolene i Morse. Kommer att ligga på 500mg Testo E5D samt 200mg Tren E5D till en början, möjligt att jag höjer Trennet efter en tid beroende på hur det känns, dock så är ju Tren en ganska kompetent steroid så det kanske räcker som det är.

Nu kör vi så det ryker
Citera
2017-06-22, 12:31
Medlem
herrcarlssons avatar
Tren kan vara fantastiskt. Jag blir stenhård och ökar som på inget annat prep. Dock så är det också det prep som för mig spökar mest med bieffekter, då speciellt blodtrycket och allt som kommer med det, därför kör jag inte längre Tren. Den hårda avstängningen går att förebygga om man är förberedd, och det har aldrig varit något direkt problem för mig trots långa kurer.

Lycka till.
Citera
2017-06-22, 14:45
Medlem
Intressant. Kul med nya rapporter.

Lycka till.
Citera
2017-06-24, 17:34
Medlem
Träningen går kalas, inte pga utav preppen utan den går alltid bra, rätt focus och mindtraining bara.
Trennet har väl knappast börjat bita ännu, dock så börjar nog Teston kännas utav då jag började med den ca tre veckor före Trennet.
Vaknar med en hard on utan dess like och jag är inte 15 längre
Man brukar drömma "roligt" utav Trennet har jag hört, mmmm i natt så var jag jävlulskt ovänner med dotterns pojkvän pga att han inte lät Therese Jouhag gå ut på stan trots ett rent Dopingprov, jag sade till den dumme jävlen att så länge hon "blåste" rent så var det väl ok tyckte jag.... det tyckte inte han!! Nåväl Knäppa drömmar kan man väl ha ändå
Nu e det ett benpass på G.... Kör hårt Krigare!
Citera
2017-06-26, 16:18
Medlem
Jag undrar jag om kroppen möjligen tar upp Tren-E snabbare när man startade lite tidigare med Testo-E.
Har varit jäkligt låg och grinig under ett par dagar, men det kan ju även bero på att Svärmorsan bott hos oss sedan Midsommarhelgen.
Något som däremot är roligt är att Musklerna börjar få en hårdhet igen när dom flexas, ett tryck liksom Äntligen!!
Nåväl, vilar i dag efter att ha jobbat Natt och fick en mindre sträckning i vaden under sista passet, känns ok nu!
Så mina vänner, i morgon sticks Nummer 2 med Tren och nummer 5 med Testo och sedan så hoppas jag på ett najs banpass.
Citera
2017-06-27, 15:45
Medlem
Pil nummer 2 är tagen, blev en sån där perfektare, kändes inte ett skit
Fick ett litet Pip utav nr ett men det var försumbart.
Blir en hel massa böj i dag samt lårcurl o raka mark och en hel del vader. Vad gäller ben så satsar jag på Basövningar och fjollar inte med benspark och andra discoövningar annat än kanske sista två tre seten för att mjölka ur det sista.
Så nu sitter jag här med min jävla tonfisk och ris o ska bara dra kaffekoppen efter maten och sedan åka ner i gruvan och kriga!!

Har funderat lite i tankebanorna att detta kanske är sista kuren jag kör, tycker jag svarar lite för dåligt för att det skall vara värt att mixtra med kemikalierna
Men man vet inte, slår Trenbolene ut väl och man gör dramatiska ökningar så kanske....

Sköter mat, sömn och träning och medicinering i det närmaste prickfritt så lite bättre resultat vill jag nog ha än vad man haft de senaste kurerna, visst har man ökat men inte tillräckligt i mina ögon....
Citera
2017-06-29, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BIGHAL
Pil nummer 2 är tagen, blev en sån där perfektare, kändes inte ett skit
Fick ett litet Pip utav nr ett men det var försumbart.
Blir en hel massa böj i dag samt lårcurl o raka mark och en hel del vader. Vad gäller ben så satsar jag på Basövningar och fjollar inte med benspark och andra discoövningar annat än kanske sista två tre seten för att mjölka ur det sista.
Så nu sitter jag här med min jävla tonfisk och ris o ska bara dra kaffekoppen efter maten och sedan åka ner i gruvan och kriga!!

Har funderat lite i tankebanorna att detta kanske är sista kuren jag kör, tycker jag svarar lite för dåligt för att det skall vara värt att mixtra med kemikalierna
Men man vet inte, slår Trenbolene ut väl och man gör dramatiska ökningar så kanske....

Sköter mat, sömn och träning och medicinering i det närmaste prickfritt så lite bättre resultat vill jag nog ha än vad man haft de senaste kurerna, visst har man ökat men inte tillräckligt i mina ögon....

Du får ge det tid vännen.

Se till att du skriver upp, vikter, samtliga mått, tar bilder före/under/efter kurens gång. Styrkestats. Så kan du jämföra.

Men sen är de som du säger, vissa individer reagerar dåligt på prepp..

Tror definitivt att du växer mer än du tror.
Citera
2017-06-30, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Du får ge det tid vännen.

Se till att du skriver upp, vikter, samtliga mått, tar bilder före/under/efter kurens gång. Styrkestats. Så kan du jämföra.

Men sen är de som du säger, vissa individer reagerar dåligt på prepp..

Tror definitivt att du växer mer än du tror.

Klart Thermen att jag växer, grejen är väl att man ser det inte riktigt själv, senaste kuravslutet i vad kan det ha varit, slutet utav April kanske så hade jag över 50 i överarmsmått och 127 runt bröstkorgen Har rätt bra koll på mina mått utan att behöva skriva upp. Börjar bli riktigt nöjd med benen, jävla slit att få volym på dom
Citera
2017-06-30, 11:47
Medlem
Stod precis vid diskbänken och fipplade med pilarna och skulle fylla dom med godsaker, vad händer då.... jo, dotterns lönnfete pojkvän stiger upp ochär så jävla sällskaplig.... gå och lägg dig igen din jävla unge är min spontana reaktion.
Nåja, nu så sitter tönten och spelar dataspel så det är snart färdigt att trycka.
Nummer 3 nu med Tren och vad kan det vara 6:e kanske med Testo.... börjar så smått känna utav trycket på Gymet nu så det är på Gång
Mår helt ok, oförskämt bra faktiskt. Tog blodtrycket i går på jobbet och det är perfekt, har ju den tillgången då jag arbetar på sjukhus.
Inga nattliga svettningar men det kanske beror på kallt sovrum och att jag tenderar att alltid sova utan täcke, dock så svettas jag som en gris på Gymet, svetten rinner redan under uppvärmningen.
Jämn och fin i humöret trots alla varningar man fick ang TREN, men, men... kuren är inte slut ännu, tack och lov
Nä, nu trycker jag.... sedan blir det en el två timmar i solstolen innan käk och träning, Tuttar, tricca och framsida axlar står på agendan. Nu kör vi så att det ryker Krigare!!
Citera
2017-06-30, 15:58
Medlem
Kör en liknande kur som dig men sätter e4d, är inne på v5. HUr fungerar dina nätter? Jag svettas som en gris och det påvärkar sömnen oerhört, jag va lite inne på att sänka tren till e7d istället. Men vettefan om det skulle fucka upp nivåerna och göra saken värre? Men jäkla gainz gör man ju.

Kul att följa din rapport.
Citera
2017-06-30, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerofriends
Kör en liknande kur som dig men sätter e4d, är inne på v5. HUr fungerar dina nätter? Jag svettas som en gris och det påvärkar sömnen oerhört, jag va lite inne på att sänka tren till e7d istället. Men vettefan om det skulle fucka upp nivåerna och göra saken värre? Men jäkla gainz gör man ju.

Kul att följa din rapport.

Som jag skrev så har jag nästan kallt i mitt sovrum och sover utav nån anledning alltid utan täcke så jag har inga problem med svettningar, däremot så har jag jäkligt svårt att somna.
Dock så svettas jag redigt under träningspassen och är fan blöt redan under uppvärmningen
Jo, det börjar skjuta på för mig också nu under passen men jag antar mest att det är Teston, Trenet tar nog ett par veckor till innan det börjar kännas utav dock så har man det ju i systemet så verkan gör det ju även om det inte känns fullt ut.
Citera
2017-07-01, 10:02
Medlem
svett o insomna är ett vanligt pris man får betala för tren gainz

så jävla värt det om någon frågar mig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto