2017-07-26, 14:15
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIGHAL
Pump nr 9 är satt så jag borde då vara inne på Dag 45 med Tren-E----
Har tyvärr gått in i en riktig jävla svacka, det går inte på något sätt dåligt på Gymet och preppen svarar och jag har styrkan men..... jag har inget driv och ingen lust. sliten helt enkelt mentalt....
Har kört hårt i en period utav 14 Månader nu utan direkt vila.
Har vilat i tre dagar nu och har ingen som helst lust att gå till Gymet, vill helst åka hoj och dricka öl....
Nåja, skall släpa mig ner nu framåt kvällningen och se om jag får till ett Rygg o Biceps pass.....

Varför inte ta 1-2 veckors total ledighet från träningen?
Citera
2017-07-26, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Varför inte ta 1-2 veckors total ledighet från träningen?

Kanske vore ett alternativ.....?
Citera
2017-07-26, 18:18
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Kanske vore ett alternativ.....?

Lägger man ihop hur du beskriver ditt allmäntillstånd och händelserna under det senaste benpasset så låter det som om kroppen behöver vila.

Du lär inte tappa något på 1-2 veckors vila annat än att du ökar några procent i kroppsfett.
Citera
2017-07-26, 19:05
Medlem
jag tappar totalt all motivation på tren också... tycker det är sjukt drygt men jag vet vad det beror på så jag kör vidare ändå :P

kan vara som ni säger att du är sliten men jag känner igen det där med att motivationen går i botten
Citera
2017-07-26, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
jag tappar totalt all motivation på tren också... tycker det är sjukt drygt men jag vet vad det beror på så jag kör vidare ändå :P

kan vara som ni säger att du är sliten men jag känner igen det där med att motivationen går i botten

Vilar fram tills i Helgen, då skall jag ta upp träningen igen, synd med en dipp när man når hyfsade resultat.....
Citera
2017-07-28, 15:06
Medlem
Körde första passet efter några dagars vila, blev ett grymt pass och det kändes skitbra. (Lite off topic: En kulturberikare stod och körde hantelcurls med 10 kilos hantlar, jag ställde mig bredvid och körde samma övning fast med 30 kilos hantlar...... Kulturberikaren gick därifrån
Nä, skönt att dippen är på väg bort, det var kul att träna igen.
Hade ju tänkt att köra den här kuren som en 100 dagarskur, nu beställde jag lite mer och kör 150 dagar i stället och sedan kör ren i 3 månader i vinter innan man kliver på igen, så ser i allafall min nuvarande plan ut
Lite offtopic igen: Då jag sticker så får jag omedelbart "en metallisk" smak i gommen, nån mer med samma känsla?
Inga direkta biverkningar som jag känner utav förutom att jag svettas som fan vid minsta lilla ansträngning, humörsvängningarna har lagt sig men så kör jag ingen hätkur heller utan håller Trennet E på 200 mg e5d + Testo E 500 mg e5d.
Bröst o tricca samt framsida axlar på kvällens program, hoppas det går lika bra som gårdagens pass, sovit lite dåligt pga nattjobb men det skiter jag i. Nu kör vi så det RYKER, BIGHAL är på banan igen
Citera
2017-07-28, 16:03
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Nu kör vi så det RYKER, BIGHAL är på banan igen

Gott att höra!

Använder du prami eller caber under din kur?
Citera
2017-07-28, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Gott att höra!

Använder du prami eller caber under din kur?

Nope det gör jag inte, men det finns hemma
Citera
2017-07-29, 11:03
Medlem
misstänker att ditt tren inte är i närheten utav tren för vad jag vet så får man den där metalliska smaken ifall man får testo i blodet och hade du fått den där injecten i blodet att du till och med känner testo så skulle du fan ha känt trennet också XD

det är inte tren e från PRO-OIL som du kör va?
Citera
2017-07-29, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
misstänker att ditt tren inte är i närheten utav tren för vad jag vet så får man den där metalliska smaken ifall man får testo i blodet och hade du fått den där injecten i blodet att du till och med känner testo så skulle du fan ha känt trennet också XD

det är inte tren e från PRO-OIL som du kör va?

Jo, nog är det tren jag har, dock så blandar jag testo och Tren i samma pump då jag är för snål för att använda 2 pumpar
Nej jag kör inte Pro-O*l utan Synthol*an Technolog*es, jäkligt potenta saker om du frågar mig!!
Citera
2017-07-29, 16:25
Medlem
Citat:
Jo, nog är det tren jag har, dock så blandar jag testo och Tren i samma pump då jag är för snål för att använda 2 pumpar
Nej jag kör inte Pro-O*l utan Synthol*an Technolog*es, jäkligt potenta saker om du frågar mig!!

okej ahh jag har inte testat deras så kan inte säga bä eller bu men om du känner smak i munnen av testo så ska du känna tren hostan också det är vad jag tycker iallafall men men, det är iallafall vad jag har hört.. det är att när oljan kommer in i blodet så smakar det typ järn / metall i käften
Citera
2017-07-29, 17:12
Medlem
EVF111s avatar
Citat:

Jag var extremt missnöjd med syntholans tren. Bytte från hulk och jag tappade tryck, svettningar avtog, drömmarna försvann. Bytte till pro oil efter det och efter första sticket så drömde jag mardrömmar och vaknade klibbig i torkat svett. Har du kört tren förut så du har något att jämföra med?

Edit: detta var iof tren a och inte tren e
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in