2017-07-29, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Jag var extremt missnöjd med syntholans tren. Bytte från hulk och jag tappade tryck, svettningar avtog, drömmarna försvann. Bytte till pro oil efter det och efter första sticket så drömde jag mardrömmar och vaknade klibbig i torkat svett. Har du kört tren förut så du har något att jämföra med?

Edit: detta var iof tren a och inte tren e

Nej, det e första kuren på Tren, det där med drömmar är ytterst individuellt och jat tror det är en aning överdrivet, vad gäller Trenhosta så måste du väl i princip sticka i en Ven.... hörde en kille här som sade att han stuckit 100 stick med Tren och åkte på Hostan på 97:e sticket så det är ju inget du åker på varje stick!! Svettas, Ja som fan, allt är Blött, minsta lilla ansträngning och svetten flödar.
Vad jag har att Jämföra med.... Nja en jävla massa olika prepp men om jag säger så här.... jar reppar lätt 20 reps på 100 i bänken så det är knappast sockervatten i Vialerna!!
Citera
2017-07-30, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BIGHAL
Nej, det e första kuren på Tren, det där med drömmar är ytterst individuellt och jat tror det är en aning överdrivet, vad gäller Trenhosta så måste du väl i princip sticka i en Ven.... hörde en kille här som sade att han stuckit 100 stick med Tren och åkte på Hostan på 97:e sticket så det är ju inget du åker på varje stick!! Svettas, Ja som fan, allt är Blött, minsta lilla ansträngning och svetten flödar.
Vad jag har att Jämföra med.... Nja en jävla massa olika prepp men om jag säger så här.... jar reppar lätt 20 reps på 100 i bänken så det är knappast sockervatten i Vialerna!!

den killen du pratar om är jag bror ;P

vad jag menar är att om du smakar metall i käften så är det pga testot i ditt blod... alltså borde du ju känna trennet i din blod, låter rätt logiskt ju?

det låter ju som att du har bra grejer men det verkar ändå vara något som inte stämmer... är du nöjd dock så är det ju bara o köra vidare
Citera
2017-07-30, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
den killen du pratar om är jag bror ;P

vad jag menar är att om du smakar metall i käften så är det pga testot i ditt blod... alltså borde du ju känna trennet i din blod, låter rätt logiskt ju?

det låter ju som att du har bra grejer men det verkar ändå vara något som inte stämmer... är du nöjd dock så är det ju bara o köra vidare

Hahaha, ja för fan, dag nummer 50 nu Stack i morse så det blir ner till Gymmet och böja lite innan jobbet Små sjuksköterskor gillar böjrumpor
Ja, jo jag är absolut skitnöjd över preppen, sen om nåt inte stämmer så what a fuck, jag är skitstark
Nä, jag tvivlar inte på att jag har Både tren och testo i vialerna.
Citera
2017-07-30, 16:41
Medlem
speedygonsalezs avatar
inga formbilder?
Citera
2017-07-31, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedygonsalez
inga formbilder?

Är väl tänkt att det skall bli så.... men då Kuren är avslutad
Citera
2017-08-04, 16:24
Medlem
Vad skriver man, pilade låret nyss, lite udda känsla när man sticker nära en nerv som trycker ut sprutan utav sig själv när man tömt injecten
Träningen flyter på och Synth*olan levererar verkligen, är sjukt nöjd med innehållet i deras Vialer, stark som en björn och har gått upp nu ca 8kilo på 50 dagar och det är inget som satt sig runt midjan.
Mår hur bra som helst, inga mardrömmar som många snackar om, däremot kanske mer detaljerade vad det nu kan bero på. Blodvärden och blodtryck är bra.
Snoppen är med i matchen fast bollarna har kanske krympt en aning och sädesvätskan kommer väl inte i några mängder.... Inga känningar alls runt vårtorna.
Känns bara bra, det enda som jag tycker är lite jobbigt är svettningarna!!
Sitter just nu och funderar på OM jag skall dra och köra ben eller om jag skall ta det i morgon då jag jobbat natt och är väl inte så jäkla jättepigg......
Kör så det ryker Krigare....
Citera
2017-08-09, 13:47
Medlem
Mmm, stickdag i dag, vaknade efter arbetspasset och hade drömt att jag stack och att jag hade fullt stånd, men alltså hur sjukt är inte det
Mår helt ok, Blodtrycket är helt inom ramarna för det som räknas som normalt samt att jag dricker mycket, märkt att man pissar mörkt väldigt fort om man inte sköter vätskeintaget.
Träningen går helt ok och styrkan är i mina ögon rätt brutal.
Svettningarna är fortfarande ett dilemma jag gärna hade sluppit.
Har dock inte den där riktiga gnistan, tror det är Trennet som drar ner en lite grann, man har lite skumt humör i bland, låg som fan över bagateller.
Frugan satt i köket länge och väl, (hon vet att jag sticker) men va fan sa jag här kan jag ju inte sitta o vänta så nu får du fan titta på sade jag Bra fru på många sätt...
Funderar på, ligger ju på 500 mg Testo E e5d samt 200Mg Tren E e5d, skall man höja dosen Tren och sänka Testot..... eller skall man kanske fortsätta enl planen.
Nu stälpa kaffekoppen och väntande bröstpass
Kör så det luktar bränd olja!!
Citera
2017-08-14, 16:02
Medlem
Någonting positivt med Tren som jag fått erfarenheten utav och som ala säger så kan man rata upp sig på bagateller.
Det har även jag gjort men vände det till något positivt.
Tog upp allt det jag tycker är fel i mitt förhållande, satte ner frugan och rensade luften totalt och hennes respons var att på det sättet som du lägger fram det så har jag aldrig sett på det och du har ju rätt.... nu tar vi nya tag Så att bli grinig på Tren behöver således inte alltid vara utav Ondo

Hur som, dags att sticka nu och sedan väntar ett benpass. Runt 20 dagar kvar nu innan man drar till varmare breddgrader i två veckor för sol, träning och en och annan exotisk drink Kommer att trycka dubbel dos utav allt dan innan vi åker då jag inte vill släpa Pumpar o vialer igenom tullen, det känns rätt onödigt.

Annars så rullar träningen på rätt så bra, klippte nytt PB i bänk för ett tag sedan 166.5 vilket väl inte är dåligt utan att "fuska" med svank och gummisnoddar och det roliga var att det kändes inte svintungt.

Blodtrycket är inom ramen för det normala lika så blodvärden.
The balls har dock krymt en aning men va fan barn är jag klar med ändå Och det finns Mediciner mot allt

Kör hårt, nu krigar vi vidare
Kram på er alla där ue.
Citera
2017-08-19, 12:47
Medlem
Fyller på lite i dag, dags igen.... träningen flyter på, dock så är jag jäkligt nedstämd, nästan smådeprimerad, vet ju vad det beror på så jag biter i hop tills kuren är över nångång i framtiden
Men byter nog Trennet mot Deca next time.
Skumt att i bland så inbillar jag mig att jag inte växt ett skit och andra dagar så är jag helt nöjd med resultaten.
Har inte direkt något att rapportera, allt känns ok utom sinnesstämmningen.
Kram på er så hörs vi vidare.
R
Citera
2017-08-26, 19:51
Medlem
Är så jäkla off, kanske beror det på att man tränat intensivt i en period utav 1,5 år och att det är kroppens sätt att säga VILA för fan.....
Kommer att köra lite mer Discobetonat nu en period, dvs bara det som känns kul och ta bort alla måsten en tid.
Trycker också sista Trenbolenen under veckan---- tror jag, för min del gav det inte så mycket som jag hade hoppats på.
Kommer dock att fortsätta ligga på Testo Only kanske en månad till för att senare i höst köra ren fram till i Vår nån gång Och då blir det tidigare beprövade Steroider... Testo, Deca tex.
Trenbolene var i min värld grymt Övervärderad och gav inte resultaten jag förväntat.

Tack ni som följt resans gång.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in