2017-07-15, 06:46
Medlem
Tren är ofarligt så länge man har respekt för preppet. Man får aldrig glömma att det är jävligt potent. Då är det lugnt
Citera
2017-07-17, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Hur går det för dig då, BIGHAL!? Jag har också tänkt kliva på Trenbolone, vilken ester kör du? Hur många dagar är du innne på tren? Effekter/Sides? Give me update

Ester.... Enanthate så klart Side effects, ja säkert en hel massa om man skall gå in i kroppens hormonsystem men annars så ja.... stark som fan och med ett skitknepigt temprament, irriterar mig på skitsaker som jag inte brytt mig om ett skit om innan. Skulle tippa på att jag är inne på kanske dryga 30 dagar så jag har 70 dagar kvar
Citera
2017-07-17, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av starkefar
Låter som det går ganska smärtfritt för dej. Jag kör själv tren nu och har inte upplevt några oroväckande bieffekter. Det är ju väldigt olika hur man reagerar på preparaten. Dock är ju tren ett av dom som sliter mer.
Det jag märkt är ju framförallt humöret. Dock kör jag:
Testo-e 750mg e5d
Mast-e 200mg e5d
Tren-a 100mg e2d

Sen lite orala varje dag 50mg winnar samt 25mg oxar. Oxarna sänkte jag precis från 75mg då dom boostade på humöret lite väl.

Så du behöver inte alls få några tokiga bieffekter på din dos. Men personligen tycker jag man ska ta tren enbart för specifika syften typ inför tävling etc inte bara för att. Det är ju ett prepp som även spökar med hjärnan. Men med hyfsat låg dos och i kontrollerade former är det ingen större fara någon gång ibland(hyfsat sällan).
Dock vill jag tipsa dej om att sköta kosten rejält då det kommer vara avgörande för hur mykcet du får ut av trennet. Ska du ändå gå på så starka grejer så kan du ju lika gärna maxa på det

Sköter kosten riktigt hyfsat, dock så jobbar jag nätter ofta och då kan det bli lite fuskande men.... i det stora hela så sköts det ok.
Citera
2017-07-17, 12:13
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIGHAL
Ester.... Enanthate så klart Side effects, ja säkert en hel massa om man skall gå in i kroppens hormonsystem men annars så ja.... stark som fan och med ett skitknepigt temprament, irriterar mig på skitsaker som jag inte brytt mig om ett skit om innan. Skulle tippa på att jag är inne på kanske dryga 30 dagar så jag har 70 dagar kvar
Alright. Jag tänker själv kliva på Acetate om ca 1½ månad Hur är det med sömnen? Svettningar.. Svettas du bara på nätterna, eller är det 24/7? Har du fått "tren hostan" nångång? Om ja, är den läskig ;p ?
Citera
2017-07-17, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Alright. Jag tänker själv kliva på Acetate om ca 1½ månad Hur är det med sömnen? Svettningar.. Svettas du bara på nätterna, eller är det 24/7? Har du fått "tren hostan" nångång? Om ja, är den läskig ;p ?

Trenhostan får du ju bara om du råkar skjuta så att du får tren i en liten blodåder så nej jag har aldrig råkat ut för trenhosta, är man noga när man skjuter så vållar det inga problem. Har som sagt alltid Kallt i sovrummet och sover utan täcke Men på Gymmet svettas jag som en liten gris.... ofta rinner det redan under en lätt uppvärmning.
Citera
2017-07-19, 10:32
Medlem
Mmm, börjar märka att Trenbolene inte är så snällt mot Njurarna nu, jag röck på axlarna och trodde det var skitsnack i redig FB anda
Man MÅSTE ligga på med vätskeintaget ORDENTLIGT. Pissar ju fan Orange/Ljusbrunt på Morgonen trots att man dricker ordentligt.... blir till att dricka ännu mera vätska samt att ha en vattenflaska på Nattduksbordet.
Nåväl Krigare, dra i sig kaffekoppen nu och kör ett Bröst/Triccapass innan jobbet så att de små Sjuksköterskorna har nåt att titta på
Citera
2017-07-19, 11:40
Medlem
Citat:
Trenhostan får du ju bara om du råkar skjuta så att du får tren i en liten blodåder så nej jag har aldrig råkat ut för trenhosta, är man noga när man skjuter så vållar det inga problem

Mmm, börjar märka att Trenbolene inte är så snällt mot Njurarna nu, jag röck på axlarna och trodde det var skitsnack i redig FB anda
Man MÅSTE ligga på med vätskeintaget ORDENTLIGT. Pissar ju fan Orange/Ljusbrunt på Morgonen trots att man dricker ordentligt.... blir till att dricka ännu mera vätska samt att ha en vattenflaska på Nattduksbordet.
Nåväl Krigare, dra i sig kaffekoppen nu och kör ett Bröst/Triccapass innan jobbet så att de små Sjuksköterskorna har nåt att titta på

det räcker med otur så åker du på tren hosta, jag har spikat tren över 100 gånger och åkte på det på mitt 97e stick typ (siffror är bara tagna ur huvudet men ni fattar)

inget blod och bruden som spikade mig och hon är bra mycket mer noggrann än vad jag själv är, åkte på tren hosta i allafall så som sagt, det räcker med otur men jag tycker det är jävligt överdrivet vad folk säger om tren hostan.. kanske bara fick svin lite i blodet men för att beskriva det kort o gott

-samma som första gången man drar ett fett bloss på riktigt bra weed.. det kittlar i hela halsen och fortsätter i typ 5 minuter, sen efter det är bara halsen irriterad typ

man pissar ju alltid as mörkt på morgonen så jag tycker du ska utgå ifrån vad du pissar på mitten av dagen då ditt normala vätskeintag är som jämnast då.. du har helt rätt i att det skadar njurarna men ta det lugnt annars kommer nojjan förstöra hela upplevelsen med kuren för dig
Citera
2017-07-20, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
det räcker med otur så åker du på tren hosta, jag har spikat tren över 100 gånger och åkte på det på mitt 97e stick typ (siffror är bara tagna ur huvudet men ni fattar)

inget blod och bruden som spikade mig och hon är bra mycket mer noggrann än vad jag själv är, åkte på tren hosta i allafall så som sagt, det räcker med otur men jag tycker det är jävligt överdrivet vad folk säger om tren hostan.. kanske bara fick svin lite i blodet men för att beskriva det kort o gott

-samma som första gången man drar ett fett bloss på riktigt bra weed.. det kittlar i hela halsen och fortsätter i typ 5 minuter, sen efter det är bara halsen irriterad typ

man pissar ju alltid as mörkt på morgonen så jag tycker du ska utgå ifrån vad du pissar på mitten av dagen då ditt normala vätskeintag är som jämnast då.. du har helt rätt i att det skadar njurarna men ta det lugnt annars kommer nojjan förstöra hela upplevelsen med kuren för dig

Här Nojjas INGET Max Här skjuts, äts och tränas!
Citera
2017-07-20, 11:46
Medlem
Jaggermeisters avatar
Att urinet är mörkt på morgonen är ju standard.. gå som max sa, om urinet är mörkt mitt på dagen så är det dags o öka vätske intaget
Citera
2017-07-21, 10:54
Medlem
Citat:
Här Nojjas INGET Max Här skjuts, äts och tränas!

grymmt! fortsätt vara försiktig så kommer du få underbara resultat med hälsan i behåll
Citera
2017-07-22, 11:01
Medlem
Benpasset i förrgår blev skumt, hade satt en pump tidigare på förmiddagen och hade bestämt mig för ett lättare benpass,kalla det att eftersträva grym pump. Väl på Gymet så värmde jag upp och gick in i racken och skulle köra böj, 60- 100-130 och fortsätta uppåt.... på 150 kg så var jag nära att svimma med stången på axlarna.... lade tillbaka den efter en tre-reppare och satte mig..... Vafan, hade jag brist på syre eller va fan var det där.... vilade kanske 5 minuter och lade upp vikten på Axlarna.... Nä, lika dant igen.... 150 kg är inte mycket och vållar ALDRIG probem annars. Så passet slutade med att jag matade Benspark, Curl och raka mark....

Åkte efter detta till Jobbet, kollade upp mina blodvärden och blodtryck, såg helt ok ut med aningen lågt undertryck men inte så att det på något sätt skulle vara illa.

Nåväl, kanske bror på ett aningens underskott på Kolhydrater, jag vete fan, skall bli intressant med nästa benpass.....

Annars så rullar det på, är grymt stark förhållandevis och jämfört med mig själv och inga kännbara bieffekter utav preparaten, humörsvängningarna har lagt sig dock så svettas jag fortfarande floder på träningspassen, hade även sex för ett par dagar sedan, svetten droppade och man kände sig som en äkta Italiensk Tjur..... Grymt!! Sexuellt: Nja, jag har varken känt mig mer kåt eller direkt ståndaktig, annat var det då man körde Testo+ D-bollar
Citera
2017-07-26, 12:39
Medlem
Pump nr 9 är satt så jag borde då vara inne på Dag 45 med Tren-E----
Har tyvärr gått in i en riktig jävla svacka, det går inte på något sätt dåligt på Gymet och preppen svarar och jag har styrkan men..... jag har inget driv och ingen lust. sliten helt enkelt mentalt....
Har kört hårt i en period utav 14 Månader nu utan direkt vila.
Har vilat i tre dagar nu och har ingen som helst lust att gå till Gymet, vill helst åka hoj och dricka öl....
Nåja, skall släpa mig ner nu framåt kvällningen och se om jag får till ett Rygg o Biceps pass.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in