Benpasset i förrgår blev skumt, hade satt en pump tidigare på förmiddagen och hade bestämt mig för ett lättare benpass,kalla det att eftersträva grym pump. Väl på Gymet så värmde jag upp och gick in i racken och skulle köra böj, 60- 100-130 och fortsätta uppåt.... på 150 kg så var jag nära att svimma med stången på axlarna.... lade tillbaka den efter en tre-reppare och satte mig..... Vafan, hade jag brist på syre eller va fan var det där.... vilade kanske 5 minuter och lade upp vikten på Axlarna.... Nä, lika dant igen.... 150 kg är inte mycket och vållar ALDRIG probem annars. Så passet slutade med att jag matade Benspark, Curl och raka mark....
Åkte efter detta till Jobbet, kollade upp mina blodvärden och blodtryck, såg helt ok ut med aningen lågt undertryck men inte så att det på något sätt skulle vara illa.
Nåväl, kanske bror på ett aningens underskott på Kolhydrater, jag vete fan, skall bli intressant med nästa benpass.....
Annars så rullar det på, är grymt stark förhållandevis och jämfört med mig själv och inga kännbara bieffekter utav preparaten, humörsvängningarna har lagt sig dock så svettas jag fortfarande floder på träningspassen, hade även sex för ett par dagar sedan, svetten droppade och man kände sig som en äkta Italiensk Tjur.....

Grymt!! Sexuellt: Nja, jag har varken känt mig mer kåt eller direkt ståndaktig, annat var det då man körde Testo+ D-bollar