2018-01-31, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Åh, efter 18 matcher utan förlust, sedan kommer förlusten och alla troll dyker upp.

Det är sant att Liverpool har problem ibland mot omstöllnigslag. Men de slog city, som är "bäst i Europa" enl vissa här.
Nu har jag inte hundra koll på alla Liverpools resultat, men har inte dessa vinster oftast kommit tack vare att man har en offensiv som klickat på alla plan?

Att tro att man dunkar in 3-4 mål per match mot Real, PSG, Bayern, Juve är ju helt befängt...
Citera
2018-01-31, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Nu har jag inte hundra koll på alla Liverpools resultat, men har inte dessa vinster oftast kommit tack vare att man har en offensiv som klickat på alla plan?

Att tro att man dunkar in 3-4 mål per match mot Real, PSG, Bayern, Juve är ju helt befängt...

Real och PSG är väl ingen omöjlighet, men rimligtvis lär man få det dubbla i baken där också.
Citera
2018-01-31, 20:31
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Skall först och främst påpeka att jag inte tycker att LFC är bättre än de nämnda lagen. Men jo, de vinner nästan enbart på sin offensiv, oftast är Liverpool så anfallsglada att försvaret aldrig ställs på prov (tack o lov).

Men förra året var Liverpool obesegrade mot andra topplag i PL, de har lättare för bra motstånd då deras presspel går att använda mycket bättre.

Sedan skall man inte underskatta europeiska fotbollskvällar på Anfield. Är mer rädd att möta porto än Barca, då jag vet att lag som gärna vill spela fotboll mot LFC brukar ha det svårt, därav det goda facit mot topplag i ligan.
Citera
2018-02-01, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MangoChutney
Tja, så där lät det från alla s.k. experter även 2005 och vi vt ju hur den säsongen slutade...

En gång är ingen gång.. Mycket har hänt sen 2005.. Kommer även ihåg hur Porto vann CL året innan.
Citera
2018-02-01, 00:07
Medlem
snillet_1s avatar
Pogba har inte karaktären eller personligheten för en genuint stor spelare. Tekniskt sett är han på många sätt fantastisk. Men i lagspelet fotboll är han en jävla pajas som inte förstår sig på konstruktiv och effektiv fotboll.
Citera
2018-02-01, 00:46
Medlem
Skön seger, nu är vi med i kampen om topp 4 igen, spelschemat framöver kunde väl vara lättare men vi började iaf bra, nytt publikrekord i EPL som grädde på moset.

#1 Spurs - United 81,978
#2 Spurs - Liverpool 80,827
#3 United - Blackburn Rovers 76,098

...
Senast redigerad av Eaglesandshit 2018-02-01 kl. 00:48.
Citera
2018-02-01, 06:08
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Pogba har inte karaktären eller personligheten för en genuint stor spelare. Tekniskt sett är han på många sätt fantastisk. Men i lagspelet fotboll är han en jävla pajas som inte förstår sig på konstruktiv och effektiv fotboll.

Många av de moderna spelarna som mest är produkter/varumärken som saknar en hel del sådana egenskaper.
Citera
2018-02-01, 09:05
Medlem
Citat:

Kan Liverpool "dunka" in fyra mot City så är det inte omöjligt mot något annat lag heller.

Enligt en del i denna tråd är City, Europas bästa lag.
Citera
2018-02-01, 09:58
Medlem
klybans avatar
Vad motiverar detta höga pris för en 22åring(Alexander Sörloth till Crystal P) som endast gjort 10 mål på 19 matcher i Midjylland och 4 mål på 6 matcher i Europaleuge.
Och 5 mål på 38 matcher i groningen.

Frågan är av att jag inte förstår, så frågar de som har bättre koll på han än mig.
Då jag tyckte detta lät jävligt konstigt.
Citera
2018-02-01, 11:51
Medlem
Fantantonios avatar
Satan vilken förlust Chelsea åkte på. Nu inväntar vi bara att Conte blir ledig tills sommaren så man kan fiska in honom.
Citera
2018-02-01, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fantantonio
Satan vilken förlust Chelsea åkte på. Nu inväntar vi bara att Conte blir ledig tills sommaren så man kan fiska in honom.

Är det någon särskild klubb du syftar på?
Hörde annars ett rykte att PSG var intresserade till sommaren.
Citera
2018-02-01, 11:56
Medlem
Fantantonios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname

Är det någon särskild klubb du syftar på?
Hörde annars ett rykte att PSG var intresserade till sommaren.

Fuskbygget Milan är i behov av honom, kan ärligt talat inte se en annan tränare hos oss. Contes legitimitet och skicklighet som tränare behövs. Har varit en del snack om just Milan från italienskt håll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in