2018-05-20, 20:40
Medlem
Den numera sedvanliga sågningen.

Jag köper den inte denna gång.

Den engelska truppen är stark,och laget har förutsättningar för att gå långt in i Juli i Ryssland 2018.

Defensiven må inte upplevas som ramstark sett ur pappersmässig synpunkt..men rätt inne i turneringen så duger den långt ändå,särskilt som den har god hjälp av de av alla utskällda centrala mittfältet.
Folk stirrar sig enögda på dess offensiva kvaliteer men glömmer bort det defensiva arbete som måste göras redan med start från attackers.

Anfallet har förutsättnigar för att vara hyperfarligt och skulle till exempel Kane och Vardy nå en formtopp simultant så kan det räcka närmast hur långt som helst.

Oavsett är inte detta en upplaga av England som kommer att sträcka på strupen och be motståndaren bita.Jag tycker att nyliga uppnådda resultat också visar i denna riktning.

Jag vill gå så långt som att säga att för de punters som letar outsidern till titeln sommaren 2018,så är England bästa valet.

Jag bedömer England som för närvarande starkare än Belgien och jag tror att England kommer att vinna sin grupp.Efter det handlar det om marginaler.England brukar ha dessa emot sig,men det vänder ju förr eller senare.

England som världsmästare 2018 är ingen utopisk tanke.Truppen och laget är starkt.

Senaste gången jag tyckte England såg riktigt starka ut var 1990,så jag tar inga fångar härvidlag.
Då var de ett stolpskott från Lineker och en missad straff från Waddle från att nå final.

De kan till och med gå längre denna gång.Skratta om Ni vill..vi vet ju snart.
Senast redigerad av Lookalike 2018-05-20 kl. 20:43.
Citera
2018-05-20, 22:56
Medlem
Gantss avatar
Ser gärna dessa spelare skeppas iväg inför nästa säsong:
Wilian, Pedro, Fabregas, Drinkwater/Barkley, Zappacosta/Emerson/Moses, och en massa lånespelare

- Jag ser gärna att man hittar någon bättre än Moses. Usel spelare som inte kan förvalta sina chanser, dåliga inlägg samt usla beslut sista tredjedelen.
- Fabregas och Pedro är död kött
- Willian har jag alltid tyckt vara överskattad. Hans toppar är väldigt sällsynta jämfört med hans dalar.
Citera
2018-05-20, 23:50
Medlem
boba fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Den numera sedvanliga sågningen.

Jag köper den inte denna gång.

Den engelska truppen är stark,och laget har förutsättningar för att gå långt in i Juli i Ryssland 2018.

Defensiven må inte upplevas som ramstark sett ur pappersmässig synpunkt..men rätt inne i turneringen så duger den långt ändå,särskilt som den har god hjälp av de av alla utskällda centrala mittfältet.
Folk stirrar sig enögda på dess offensiva kvaliteer men glömmer bort det defensiva arbete som måste göras redan med start från attackers.

Anfallet har förutsättnigar för att vara hyperfarligt och skulle till exempel Kane och Vardy nå en formtopp simultant så kan det räcka närmast hur långt som helst.

Oavsett är inte detta en upplaga av England som kommer att sträcka på strupen och be motståndaren bita.Jag tycker att nyliga uppnådda resultat också visar i denna riktning.

Jag vill gå så långt som att säga att för de punters som letar outsidern till titeln sommaren 2018,så är England bästa valet.

Jag bedömer England som för närvarande starkare än Belgien och jag tror att England kommer att vinna sin grupp.Efter det handlar det om marginaler.England brukar ha dessa emot sig,men det vänder ju förr eller senare.

England som världsmästare 2018 är ingen utopisk tanke.Truppen och laget är starkt.

Senaste gången jag tyckte England såg riktigt starka ut var 1990,så jag tar inga fångar härvidlag.
Då var de ett stolpskott från Lineker och en missad straff från Waddle från att nå final.

De kan till och med gå längre denna gång.Skratta om Ni vill..vi vet ju snart.

När skräll-vann något lag VM senast?
Citera
2018-05-21, 14:38
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av used66
city hade en målskillnad på +79 - nytt rekord.
16 1 1 i bortafacit - nytt rekord.
bollinnehav i snitt typ 70 - 30 - nytt rekord.

jämförelsen med arsenal är att arsenal tappade 24 poäng under sin invincibles säsong. city tappade enbart 14 poäng! city gick för seger i varje match - arsenal snålade till sig många oavgjorda.

citys rekord, flera av dem kommer aldrig att slås. 100 fucking poäng äger! likadant 16 bortasegrar. finns ju egentligen inte på världskartan. city gjorde det omöjliga möjligt.
Fast ni förlorade matcher.
Citera
2018-05-21, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boba fett
När skräll-vann något lag VM senast?

Det är ingen skräll om en tidigare VM vinnare vinner en gång till.
Nu när jag satt din fråga i sitt rätta sammanhang så svarar man Italien 06.
Inte f-n hade du tippat på dem som världsmästare där och då.
Citera
2018-05-21, 16:23
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Skulle Uruguay stå som segrare i juli hade åtminstone jag kallat det för en skräll.
Citera
2018-05-21, 16:24
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Nu när jag satt din fråga i sitt rätta sammanhang så svarar man Italien 06.
Inte f-n hade du tippat på dem som världsmästare där och då.
Jag gjorde dock det.

Tillägg: Köpte till och med en tröja (och kalsingar).
Citera
2018-05-21, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Jag gjorde dock det.

Tillägg: Köpte till och med en tröja (och kalsingar).

Starkt jobbat.
Nu tippar jag inte England 2018,men vill understryka att de sannerligen har en chans denna gång.
Citera
2018-05-21, 16:27
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Starkt jobbat.
Nu tippar jag inte England 2018,men vill understryka att de sannerligen har en chans denna gång.
Jag hoppas alltid på Ingerland. Förutom nu när Sverige kan gå bra!
Citera
2018-05-21, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Skulle Uruguay stå som segrare i juli hade åtminstone jag kallat det för en skräll.

Personligt vad man anser vara en skräll eller inte.
De har semitippats på sina håll inför och därifrån och in är det inte så långt.
Citera
2018-05-21, 21:02
Medlem
snillet_1s avatar
Unai Emery blir nästa Arsenal-manager enligt Ornstein:

Citat:
David Ornstein @bbcsport_david
17 min

BREAKING: Arsenal to appoint Unai Emery as new manager. Thorough process produced 46yo Spaniard as unanimous choice. Available after leaving #PSG (1 Lg1 title, 4 cups), previously Sevilla (3 EL wins), not fluent English. Announcement + press conference likely later this week #AFC
Citera
2018-05-21, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Unai Emery blir nästa Arsenal-manager enligt Ornstein:

Hmm, vet inte vad man ska tycka om det egentligen? Gillade hans jobb i Sevilla, men tycker samtidigt inte att han lyckades utveckla PSG. Man kan ju inte direkt påstå att dom kom närmare Europatoppen under hans ledning. Genomklappningen på Camp Nou minns man ju.

Men Arteta hade varit ett för osäkert val i dagsläget.
Senast redigerad av Stukatj 2018-05-21 kl. 22:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in