2017-06-21, 08:40
Medlem
Den där artikeln ljuger mer än vad en häst travar.
1. Han kom ut i slutet av maj, inte april.
2. Han har INTE knivhuggit sin familj.
3. Han ville begå självmord, därav gick han runt med kniv.
4. Han är i en grov psykos, hans agerande har inget med hans personlighet att göra. Ni som vet vad psykos är, man är en helt annan person.
5. Han blev frikänd av en anledning, endast 3 sekunder av hela livestreamen består av "våldtäkten" då han gick in och ut bara.
Han kunde knappt gå ut utan att nån kallade han för våldtäktsman, vad ger er rätt att kalla honom det? Han har ALDRIG våldtagit någon. Media vrider och vänder på allting precis hur dom vill, vilket leder till att folk blir hjärntvättade och tror på det som sägs. Kan säga såhär, inte ens 30% av det som snackas om är sant.
Det här har lett till att han inte vill leva längre. Förstår ni vad ni gjort? En mamma som förlorar sin son, en lillebror förlorar sin storebror, flera förlorar sin vän, flickvän förlorar sin kille. Han är endast 24 år gammal, han har hela livet framför sig och DET HAR NI FÖRSTÖRT!
Citera
2017-06-21, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma89
4. Han är i en grov psykos, hans agerande har inget med hans personlighet att göra. Ni som vet vad psykos är, man är en helt annan person.
5. Han blev frikänd av en anledning, endast 3 sekunder av hela livestreamen består av "våldtäkten" då han gick in och ut bara.
Han kunde knappt gå ut utan att nån kallade han för våldtäktsman, vad ger er rätt att kalla honom det? Han har ALDRIG våldtagit någon. Media vrider och vänder på allting precis hur dom vill, vilket leder till att folk blir hjärntvättade och tror på det som sägs. Kan säga såhär, inte ens 30% av det som snackas om är sant.
Det här har lett till att han inte vill leva längre. Förstår ni vad ni gjort? En mamma som förlorar sin son, en lillebror förlorar sin storebror, flera förlorar sin vän, flickvän förlorar sin kille. Han är endast 24 år gammal, han har hela livet framför sig och DET HAR NI FÖRSTÖRT!

VEM bryr sig om den idioten? Som vanligt ingen tanke på offret!
Hälsa din äckliga kompis att han är hatad!
Citera
2017-06-21, 08:54
Medlem
Värre att ni förstör hans liv, lägger allt på han, istället för afghanerna som fucking våldtog tjejen. Skamligt, ska man göra samma sak mot alla som filmar folk på gatan som misshandlar? Sånt ser man dagligen, förstör deras liv också snälla
Citera
2017-06-21, 09:08
Medlem
Citat:

Om denna helyllekille var på plats under dådet, varför hjälpte han då inte offret?

Han ångrar säkert att han inte passade på att doppa i grytan nu när brott av detta slag tas på lika stort allvar som att gå mot röd gubbe.
Citera
2017-06-21, 09:14
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Värre att ni förstör hans liv, lägger allt på han, istället för afghanerna som fucking våldtog tjejen. Skamligt, ska man göra samma sak mot alla som filmar folk på gatan som misshandlar? Sånt ser man dagligen, förstör deras liv också snälla

Hahahaha det här jävla avskummet förtjänar mer än han har fått, du fattar inte det eller? Du skriver som om du inte riktigt kunde svenska, är det här den mytomspunna invandrarmoralen? Filma när din polare våldtar en ensam och hjälplös ung kvinna, skratta, hetsa och inte minst livesänd skiten över facebook? Sedan försöker du intala henne att ingenting orätt har skett? Och du försvarar det här?

Tillåt mig hånskratta dig i ansiktet. De andra två ska minst lika mycket skit men tro inte för en sekund att det här någonsin kommer att glömmas, jag har memoriserat alla deras ansikten och om jag någonsin ser de så kommer jag att påminna alla inom ett par hundra meter om vilka de minsann är.
Citera
2017-06-21, 09:30
Medlem
Citat:

Men vänta lite nu, du vill väl inte förstöra livet för de stackars afghanerna?
Synd att din polare inte lyckades släcka sig själv.
Citera
2017-06-21, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Hahahaha det här jävla avskummet förtjänar mer än han har fått, du fattar inte det eller? Du skriver som om du inte riktigt kunde svenska, är det här den mytomspunna invandrarmoralen? Filma när din polare våldtar en ensam och hjälplös ung kvinna, skratta, hetsa och inte minst livesänd skiten över facebook? Sedan försöker du intala henne att ingenting orätt har skett? Och du försvarar det här?

Tillåt mig hånskratta dig i ansiktet. De andra två ska minst lika mycket skit men tro inte för en sekund att det här någonsin kommer att glömmas, jag har memoriserat alla deras ansikten och om jag någonsin ser de så kommer jag att påminna alla inom ett par hundra meter om vilka de minsann är.

För det första så skulle du inte våga säga ett piss om du såg dom. Skiter fullständigt i vad som händer med afghanerna, men försöker någon nåt med E så kan jag lova att de kommer ångra sig. Sen så stog han inte direkt & filmade när dom våldtog henne. Han var live varje dag, som den dagen, han liveade hela kvällen, sen fick hans afghankompisar för sig att ha sex med tjejen. Första samlaget såg man inte ens, tror inte ens E visste om det. Andra gången stog han i dörröppningen i ca 3 sekunder och då trodde han att dom hade sex. Är det hans fel? Nej. Folk får det att låta som värsta övergreppet från E's sida, fast han var den enda som inte ens VILLE röra tjejen. Förresten så filmade Reza med sin snap när de hade sex i doggystyle, tror inte man kan stå på alla fyra om man är "medvetslös"?
Citera
2017-06-21, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dmnt.pint
Men vänta lite nu, du vill väl inte förstöra livet för de stackars afghanerna?
Synd att din polare inte lyckades släcka sig själv.

Afghanerna är skitsamma. Dom kan dö, likaså du
Citera
2017-06-21, 09:37
Medlem
Citat:
De andra två ska minst lika mycket skit
Just det där. Det finns såklart olika grader av jävligheter och på den skalan står den som utförde själva våldtäkten iofs lägre men det är inte många pinnhål upp till att vara den som roas av en våldtäkt, visar upp den till allmän beskådan, hånar offret och förnekar att det öht skulle vara något fel med att agera enligt ovan uppräknat. Nu ska han alltså må risigt över att omgivningen inte tycker som han eller uppskattar hans gärningar? Jaha. Jag och uppenbarligen flera med mig har ingenting till övers för dylikt beteende och känner inte alls att jag är skyldig att varken förlåta eller ens acceptera hans värderingar och beteende. Rättsväsendet har sagt sitt men folk har ändå sina fria val att ha med honom att göra eller ej. Han må tycka att alla andra har fel som tycker att han agerat klandervärt och det är också hans fria val. De flesta tackar ändå nej då hans gärningar ligger långt under vad som kan anses acceptabelt även om det fanns andra i lägenheten som agerade ännu ett snäpp värre.
Citera
2017-06-21, 09:47
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Vi?

Mig veterligen var han där av fri vilja, skrattade o höll med av fri vilja. Karln är ett as o skall så behandlas livet ut, om denne nu har sådana tankar så PLEASE, GÖR DET! Ingen i detta landet vill ha dig här eller dina gelikar.
Citera
2017-06-21, 09:57
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
För det första så skulle du inte våga säga ett piss om du såg dom. Skiter fullständigt i vad som händer med afghanerna, men försöker någon nåt med E så kan jag lova att de kommer ångra sig. Sen så stog han inte direkt & filmade när dom våldtog henne. Han var live varje dag, som den dagen, han liveade hela kvällen, sen fick hans afghankompisar för sig att ha sex med tjejen. Första samlaget såg man inte ens, tror inte ens E visste om det. Andra gången stog han i dörröppningen i ca 3 sekunder och då trodde han att dom hade sex. Är det hans fel? Nej. Folk får det att låta som värsta övergreppet från E's sida, fast han var den enda som inte ens VILLE röra tjejen. Förresten så filmade Reza med sin snap när de hade sex i doggystyle, tror inte man kan stå på alla fyra om man är "medvetslös"?

Du får gärna misstro mina avsikter hur mycket du vill jag.

Emil är inte skyldig säger du? Jag säger att hela familjen Khodagholi och alla Emils polare är medskyldiga, den där sortens barbariska avsaknad av moral existerar aldrig i ett vakuum.
Citera
2017-06-21, 10:52
Medlem
Citat:
Du får gärna misstro mina avsikter hur mycket du vill jag.

Emil är inte skyldig säger du? Jag säger att hela familjen Khodagholi och alla Emils polare är medskyldiga, den där sortens barbariska avsaknad av moral existerar aldrig i ett vakuum.

Hur är hans familj medskyldiga? Inte deras fel hur E är , han är född med funktionsnedsättningar. Det han behöver är hjälp inte att bli nedtryckt & hatad på. Ni har sjunkit lägre än hans nivå. Skäms på er!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in