Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-17, 20:43
  #1
Medlem
Everything-Matterss avatar
Ja, som frågan lyder så undrar jag till alla killar därute, när ni knullar hur länge klarar ni er innan ni kommer?
Citera
2017-06-17, 20:46
  #2
Medlem
mellan en timme eller två.
Citera
2017-06-17, 20:47
  #3
Medlem
Bluebeast72s avatar
Vill ju inte skryta men efter ngr års träning o lemmen i toppform så iallfall 4 timmar.
Citera
2017-06-17, 20:48
  #4
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
En minut räcker gott och väl. Släpp porren nu.
Citera
2017-06-17, 20:50
  #5
Medlem
Watumeennes avatar
Har full kontroll, så hur länge som helst?
Citera
2017-06-17, 20:50
  #6
Medlem
soligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasiintellektuell
En minut räcker gott och väl. Släpp porren nu.

1 min? Fett lång tid
Citera
2017-06-17, 20:52
  #7
Medlem
4yoonlys avatar
Får ge en liten min/max siffra här...

Snabbaste 10 min kanske... längsta 4-5 timmar eller inte alls under ett 6 timmars pass... det har hänt...

Det lustiga är att 10 min grejen är bara för att troligen är så sprängkåt och tjejen är något man fantiserat om kanske och det blir helt enkelt svårt att hålla tillbaka... vad får man för detta... oj vad han var dålig...

Hålla på 5 timmar... stake visst, men man är på en sådan nivå att det blir svårt att komma (för tro det eller ej även män behöver ha mer en ett hål att stoppa in den i ibland)...
Betyget... oj, han var helt underbar och "jag" (tjejen) kom flera gånger osv...

Men 30-40 min är väl rätt ok... då har jag troligen lyckats knipa lite och slutat om jag varit på väg... och betyget behöver inte bli så illa ifrån tjejen heller :-)
Citera
2017-06-17, 21:11
  #8
Medlem
Tjugofyra timmar när jag gick på amfetamin. Annars brukar ett normalknull hamna på tre-fyra timmar.

Blir ni avundssjuka nu ?
__________________
Senast redigerad av SaintCosme 2017-06-17 kl. 21:13.
Citera
2017-06-17, 21:12
  #9
Medlem
franges avatar
Det beror helt och hållet hur pass snygg hon är. Vissa gånger har jag helt enkelt gett upp efter typ trekvart till en timma någon gång, när det varit någon av den osnyggare kategorin utav ONS. Än värre är det med fula tjejer som dessutom är slappa i fittan, så det inte ens är skönt heller... Då tar det tid, vill jag lova. För då räcker det inte ens med att blunda och tänka på någon snyggare.
Citera
2017-06-17, 21:43
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Everything-Matters
Ja, som frågan lyder så undrar jag till alla killar därute, när ni knullar hur länge klarar ni er innan ni kommer?

Ursäkta men det vi kvinnor bryr oss om är inte hur länge ni kan hålla på innan ni kommer utan hur länge det dröjer innan ni får upp den igen för pass 2.

Enbart jobbigt att köra ut och in i flera timmar, usch! Däremot efter en gemensam orgasm är det skönt att vila, sedan kan ju tjejen börja om rätt snart, kan killen det också är det ett stort plus.
Citera
2017-06-17, 21:48
  #11
Medlem
stahlhelm1916s avatar
det beror på inställningen.

hur länge som helst
Citera
2017-06-17, 21:54
  #12
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Ibland riktigt kort, kanske 1 timme bara.
Vanligast är väl 3-4 timmar.
Ibland lite längre, en 10 timmar eller så.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback