2025-08-13, 00:20
Medlem
Sagodjurs avatar
Tung förhörsledare

FL: Bra ris.
MT: Är det så?
FL: Ja, ja, ja. Det är bästa riset.
MT: Bra förhörsfråga.
Citera
2025-08-13, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaDelRey
Helvete det är han som jag inte hoppades att det var. Men tack för info.

Känner du honom?
Citera
2025-08-13, 01:05
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straightuphappy
Under rättegången visade försvarsadvokaten upp en bild där Bi*nc* Ingr*ss* ska ha gillat ett meddelande från den misstänkte.

– Det måste jag har råkat likea, säger Ingr*ss*

Eller har du gjort det avsiktligt? undrar advokaten.

– Jag skjuter hellre mig själv än att likea något från honom avsiktligt, svarade hon tillbaka.

Hur kan man "råka" likea ett meddelande från en person som man till varje pris vill undvika? Låter motsägelsefullt.

En annan sak som är rätt märklig är att den misstänkte uppger att han har ingen bil, inte heller har han haft tillgång till någon bil men ändå påstås det att han har suttit och tutat i 40 minuter utanför hennes port. Inte heller finns det några korttransaktioner som pekar på att den misstänkte har köpt några blommor.

Den misstänktes advokat säger dessutom att han har inte sökt upp henne den 22 maj och lagt en hand på hennes axel, polisen har granskat övervakningsfilmer från Stureplan och har inte kunnat se den misstänkte, däremot har man kunnat se målsäganden på filmerna.

Samtidigt syns inte den misstänkte på några filmer från Grand Hotel enligt advokaten, den misstänkte har inte befunnit sig där i flera timmar på det datumet när händelsen på Grand Hotel ska ha ägt rum. Ingen i personalen känner igen händelsen.

Är det någon annan i tråden som har några tankar kring allt detta?

.
Citera
2025-08-13, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Känner du honom?

Nej, en bekant från förr.
Citera
2025-08-13, 01:13
Medlem
Angeliqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Han säger dock att han är uppväxt i Saltsjöbaden i förhör, känns annars som det stämmer bra

Det är förhörsledaren som säger att han kommer därifrån, inte Fabian.
Citera
2025-08-13, 02:15
Medlem
Orkar inte läsa mer av hans psykvideos och bilder men hittar ingen sammanställning i FUPen. Kan någon vara bussig och skriva vilken sida förhören börjar på?
Citera
2025-08-13, 02:16
Medlem
Är vi säkra på att den här killen verkligen gjort något fel? Det är en hund begraven här
Citera
2025-08-13, 02:36
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
Är vi säkra på att den här killen verkligen gjort något fel? Det är en hund begraven här

Eller en hel kennel. Killen måste vara osynlige mannen som inte syns på några övervakningsfilmer från Stureplan och från Grand Hotel. Man undrar dessutom vilken bil han ska använt, han äger ingen bil och har tydligen inte haft tillgång till någon annan bil heller.
Citera
2025-08-13, 04:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
Läs fuppen din jävla idiot, han har gjort mer än väl. Annars sitter man inte häktad I snart 3 månader, tror du arrest/häkte är en lek? Ren jävla tortyr kan jag lova, de finns inget annat än fängelse för Fabian men de lär fortsätta tyvärr när han släpps, enda lösningen är att någon släcker honom för gott
Citera
2025-08-13, 05:10
Medlem
fulsomdus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uruzita1
Jag fattar inte hur mamman, som är så jävla sexig, fick en så osexig dotter. Bianca har noll sex appeal..
Håller ej med. Smaken är ju olika men, har haft chansen att haffa Pernilla när hon var yngre, tog inte den.
Har sett Bianca irl, hon är fin. Men som sagt kul och spännande att någon väljer Pernilla över Bianca ☺️
Citera
2025-08-13, 05:12
Medlem
fulsomdus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Tung förhörsledare

FL: Bra ris.
MT: Är det så?
FL: Ja, ja, ja. Det är bästa riset.
MT: Bra förhörsfråga.
Pinsamma polisen
Citera
2025-08-13, 05:19
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Missouri
Bra inlägg av dej, du är nog smart.

Eftersom Bianca verkar vara så korkad så hade jag såklart inte behövt ställa frågan, alla vet ändå

Om du inte förstår att frågor dyker upp om en av Sveriges mest media-omsusade personer så får du bara ta och acceptera att du har svårt att göra någon form av analys på hur samhället fungerar.

Spelar inte så stor roll vad, du eller jag tycker om Bianca. Det finns en miljard industri baserat på skaller, och du verkar missat den biten.

Så… ja du kan ABSOLUT INTE kategorisera dig som speciellt klipsk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in