2025-08-12, 23:15
  #9301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Har läst fuppen. Fabian är besatt av Bianca. Han är gravt störd och otäck mest pga att han verkar slipad i polisförhören och att han så envist förnekar allt.

Förstår att det har slutat i arresten för Fabian, han verkar aldrig ge upp, vilken energi och vilken kuslig målmedvetenhet han har.

Fabian jagar Bianca likt en programmerad Terminator.

Bianca har haft flera stalkers efter sig sen tidigare, men den läskige SuperStalkern Fabian har krypit under skinnet på Bianca och blivit hennes värsta mardröm.

Inte bara fördelar med att vara rik och känd.
Instämmer mycket otäck människa. Fy fan och ha en sån där efter sig. Hoppas han får sitta länge men han tar upp det där igen när han kommer ut garanterat
Citera
2025-08-12, 23:17
  #9302
Bannlyst
Ska Pernilla Wahlgren och Lovisa vittna i morgon om saker han gjort mot Bianca lr har han hotat dom också?
Citera
2025-08-12, 23:20
  #9303
Medlem
Haha oväntat att han har Hanna Lindblom som advokat.
Citera
2025-08-12, 23:26
  #9304
Medlem
När kommer fup ut?
Citera
2025-08-12, 23:30
  #9305
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lemonbell
När kommer fup ut?

Varsågod.

https://gofile.io/d/IHZVlC
Citera
2025-08-12, 23:32
  #9306
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsaDelRey
Sjuk fråga men har Biancas stalker Fabian eller Ramin som tilltalsnamn, och har han alltid haft det eller har han bytt?

Eller såhär: Har han gått i boxning?

Han hette Ramin och bytte namn till Fabian.

Utifrån hans filmer på Instagram där han kör på boxningssäck så har han aldrig tränat boxning eller någon annan kampsport, men verkar följa UFC, så han har väl det intresset iallafall.
Citera
2025-08-12, 23:34
  #9307
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88
Ska Pernilla Wahlgren och Lovisa vittna i morgon om saker han gjort mot Bianca lr har han hotat dom också?

Först ska Fabian höras. Han skulle höras idag egentligen, men man hann inte med det eftersom den tekniska undersökningen tog för lång tid att redovisa.

Sen ska Pernilla, Lovisa och Emilia höras om hur de upplevt allting kring detta och Bianca
Citera
2025-08-12, 23:51
  #9308
Medlem
MaeWests avatar
Försöker Fabian och den där kvinnliga advokaten förhala rättegången så mycket som möjligt, i syfte att få Bianca att må så dåligt som möjligt?

Fabian njuter av att ha Bianca i sitt våld som offer, och advokaten verkar gilla att förminska Bianca.
Citera
2025-08-12, 23:52
  #9309
Medlem
Under rättegången visade försvarsadvokaten upp en bild där Bianca Ingrosso ska ha gillat ett meddelande från den misstänkte.

– Det måste jag har råkat likea, säger Ingrosso.

Eller har du gjort det avsiktligt? undrar advokaten.

– Jag skjuter hellre mig själv än att likea något från honom avsiktligt, svarade hon tillbaka.



Jag gillar ej Bianca, dålig förebild, hon vet hon känner massa pengar på att göra barn beroende av smink o utseendefixering. Men ingen förtjänar detta.. Advokater, ärkesvin. Dom är lika mkt psykopater som personerna dom försvarar. Tänk o komma hem och se sig i spegeln.. Usch.
Citera
2025-08-12, 23:54
  #9310
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Han hette Ramin och bytte namn till Fabian.

Utifrån hans filmer på Instagram där han kör på boxningssäck så har han aldrig tränat boxning eller någon annan kampsport, men verkar följa UFC, så han har väl det intresset iallafall.

Helvete det är han som jag inte hoppades att det var. Men tack för info.
Citera
2025-08-12, 23:58
  #9311
Medlem
Mikaelias avatar
Hur kan denna människa vara så jävla intressant? Det skrivs spaltmeter om allt möjligt hon hittar på eller för den delen inte hittar på. Är så otroligt trött på att ens se det där jävla namnet när man ska läsa sina nyheter.
Citera
2025-08-13, 00:20
  #9312
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikaelia
Hur kan denna människa vara så jävla intressant? Det skrivs spaltmeter om allt möjligt hon hittar på eller för den delen inte hittar på. Är så otroligt trött på att ens se det där jävla namnet när man ska läsa sina nyheter.

Håller helt med och gillar inte alls Bianca, över huvud taget. Men detta förtjänar hon såklart inte. Helt sjukt beteende av stalkern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in