Jag är ingen avundsjuk person, jag undrar bara hur det är möjligt att äta så mycket mat som hon gör och ändå hålla sig så smal. Jag måste bara fråga, är det du på bilden i din avatar?
Någon som har namnet på stalkern eller kan lägga upp FUP?
Står att det finns i tråden, men jag har backat flera sidor så ser om någon vill vara snäll och skriva det igen?
Någon som har namnet på stalkern eller kan lägga upp FUP?
Står att det finns i tråden, men jag har backat flera sidor så ser om någon vill vara snäll och skriva det igen?
Svenska politiker fokuserar på fel saker. Pedofili och sånt tar dom inte tag i därför dumpen måste hålla på. Stalking skiter dom i också. Dom håller på med onlyfans lagar och sexköpslagar och diskiuterar porr förbud istället.
Den personen som driver Biancas falska facebook och fick honom att tro på att dom hade ett förhållande borde åtalas.
Hade inte hon börjat skriva med honom när han satt inne så skulle han inte varit så besatt av Bianca.
Han har ju stalkat andra tjejer innan Bianca och under tiden med Bianca också, så tror inte han är så besatt av Bianca.
Vad satt han inne för?
Hur vet du att han stalkat andra tjejer före Bianca samt under tiden han stalkat Bianca?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!