Citat:
Ursprungligen postat av
LameBull
https://www.youtube.com/watch?v=Fwgu127xBog senaste avsnittet? Skall vi återta landet med ladd å horor?
Tänker när VP "attackerade" GS för "attacken" emot Aschberg, de är inte seriösa osv tog avstånd, jösses, ta ladd knulla en hora hela natten, haveri, å då har jag ändå donerat till VP vid ett par tillfällen innan...gick allt till ladd?

Det är i alla fall jag vad Robin Heinegård / Carell tycker. Att Vita Pillret skulle ta hans parti stämmer inte. De var nyfikna och artiga, men ingen gång gav de drogandet deras välsignelse, utan snarare tog de avstånd från det.
Undrar dock vad tanken var bakom att bjuda in Robin. För att lära sig mer om droger och höra om hans bidrag på AfS-torgmötet? Jag blir i alla fall smått skeptisk när jag hör att de omger sig av folk som Robin. Det förvånade mig att Robin fortfarande pysslade med droger och rekommenderade förfarandet, annars brukar ju folk som varit nere i skiten varna för det. Det är i alla fall inte en person jag gärna skulle vilja ha att göra med.
Och vad var det han svamlade om? Om gudar och titaner? Det var väldigt osammanhängande och svårbegripligt.