2023-08-03, 10:52
Medlem
Grindr-Dallnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Vad vill du säga med det?
Hur menar du nu?
Citat:
Han lever ett gott liv och kan göra det han älskar. Vad mer kan man begära av livet.
Tack för att du bekräftar min bild av bögen.
Citat:
Till skillnad från dig, som inte har några lyssnare alls, och som behöver knega 8-17 dag ut och dag in i pissiga Sverige. När dina 4-5 veckor semester är slut, och det är 48 veckor kvar tills nästa ledighet, så kan du i alla fall vara glad över att det är så "skönt att komma tillbaks till rutinerna igen". Trångsynt löneslav som inte vågar ta några risker. Du är avundsjuk på att andra män lyckas bryta sig fria, medan du är kvar och fast i din mediokra tillvaro..
Jag driver ingen podd och du vet inget om mig.
Citat:
Jag har i VP bara hört honom nämna kvinnor han träffat. Hade jag varit i Sydamerika så hade jag i alla fall kapitaliserat på mitt ariska utseende och njutit av alla feta kvinnostjärtar.
Går att invända på mycket du skriver här men ariskt utseende och den tjuvaktige polacken Dulny är verkligen inte två saker som bör nämnas i samma mening!
Citera
2023-08-05, 17:02
Medlem
CougheeBrothas avatar
Lyssnat på VP sen början typ och har alltid uppskattat Dulny. Även den nya kritiken tycker jag kan vara nyttig särskilt emot NMR som jag själv ser borde se vad deras motpart i USA gör och dra lärdomar. Men allt avståndstagande är väldigt bekymmersamt enligt mig..
Citera
2023-08-06, 15:16
Medlem
SaboMuggades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CougheeBrotha
Lyssnat på VP sen början typ och har alltid uppskattat Dulny. Även den nya kritiken tycker jag kan vara nyttig särskilt emot NMR som jag själv ser borde se vad deras motpart i USA gör och dra lärdomar. Men allt avståndstagande är väldigt bekymmersamt enligt mig..

Saxlind har kommit med ett mycket bra svar.

https://nordfront.se/att-tavla-i-nationalism
Citera
2023-08-06, 19:58
Medlem
CougheeBrothas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaboMuggade
Saxlind har kommit med ett mycket bra svar.

https://nordfront.se/att-tavla-i-nationalism

Tack hade missat den Saxlind är vass.
Citera
2023-08-06, 23:31
Medlem
SaboMuggades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CougheeBrotha
Tack hade missat den Saxlind är vass.

Är "organisationsnummernationalism" det nya hippa begreppet hos dessa herrar nu?

Det hela påminner om en scen ur Fucking Åmål.
"Visste du föresten att det är ute med organisering? jag hörde det på Vita pillrets ute lista"
Citera
2023-09-10, 01:54
Medlem
Enmansdemos avatar
Skogsmunk är en kul typ & jag gillar hans fnittrande småskrattande över sin egna tankar
men jag tror att han för sin egen skull skulle behöva göra en demensutredning också då han upprepar allting han sagt om och om igen speciellt i senaste avsnittet eller upprepar Dulny & Herr D's tagningar han just fått höra, men den konstiga är att han verkar samtidigt uppmärksam på sin rundgång och säger hela tiden "som sagt" eller "jag återkommer till det"

Så han är nog bara tjurskallig & gillar att prata för pratandets skull & säga ordet psykosvänstern 100 gånger under samma avsnitt, därför ska man inte ha alltför långa avsnitt med honom som gäst
Senast redigerad av Enmansdemo 2023-09-10 kl. 02:17.
Citera
2023-09-10, 13:20
Medlem
Grindr-Dallnys avatar
Jag skrev det här för ett och ett halvt år sedan och lyssnade nu på senaste avsnittet och podden följer fortfarande samma mall.

Citat:
Ursprungligen postat av Grindr-Dallny
Standardmall för Dulnys sömniga podcast.
  1. Dulny inleder med lite trött intro och frågar Herr D vad som hänt sedan sist
  2. Herr D talar om sina bestyr som pappa och om sin (hiskeligt fula) fru, Dulny hummar instämmande som om han vet hur det är att ha en flickvän eller barn
  3. Dulny går genom vad som hänt under veckan och diskuterar med Herr D, Dulny googlar under pratet för att undvika de värsta felaktigheterna, Herr D har uppenbart ännu inte lärt sig att googla
  4. Dulny talar om något dataspel som han gillar
  5. Dulny spelar någon låt, oftast en wave
  6. Dulny och Herr D pratar lite till, Dulny drömmer sig tillbaka, antingen några år eller många år
  7. En fnissande Dulny hintar om landet han bor i, som om det vore något märkvärdigt att bo utomlands och som att någon skulle bry sig
  8. Dulny uppmanar lättlurade idioter att skänka pengar till honom
  9. Dulny berättar vilka lättlurade idioter som skänkt pengar till honom

Därefter återgår Dulny till Grindr, hentai, runk och dataspel. En vecka senare repeterar han stegen ovan.
Citera
2023-09-23, 11:09
Medlem
Enmansdemos avatar
Byt namn till Sömniga Pillret

Och det handlar om att ämnena är tråkiga.
Och Personerna i USA dom pratar om är tråkiga
Citera
2023-09-25, 11:15
Medlem
-Hengpung-s avatar
Är Dulny hög numera när han sänder VP? Låter som han vill somna vilken sekund som helst. Särskilt efter att Herr-Ja sagt sitt. Ut med det gamla, in med det nya, VP är stendött.
Citera
2023-09-26, 15:02
Medlem
Kongruensbojds avatar
Dags att lägga ned va? Det är svårt för vem som helst att driva en podd på egen hand i så många år. Särskilt inom en idériktning som dog redan i barnsäng. Alt-right blev aldrig den mellanväg som en del hoppades på runt 2016-17.

Till sist återstår enbart upprepningar, snömos och tomma kalorier.
Citera
2023-09-27, 19:33
Medlem
Hugin86s avatar
Jag tycker vp börjat bli bättre igen, var ett tag där de var segt. Men nu har de börjat bättra sig. Lagom med humor intressanta tagningar och kul snack. Vp är inte var de var, men forfarande mycket viktigt.

Vem orkar lyssna på riks eller swebtv .

De enda möjligen är svegot.
Citera
2023-10-01, 08:51
Medlem
Vilka Netflix-serier och datorspel har Dulny och Herr D konsumerat denna vecka? Och vilka Netflix-serier och datorspel är de exalterade inför att få konsumera nästa vecka?

Hur gamla är dessa män?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in