2019-08-22, 20:14
Medlem
Offerviljas avatar
Vita Pillret direktsänder ikväll. Just nu intervjuas Nordiska motståndsrörelsens Martin Saxlind:

https://www.altnorden.se/live/
Citera
2019-08-23, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Vita Pillret direktsänder ikväll. Just nu intervjuas Nordiska motståndsrörelsens Martin Saxlind:

https://www.altnorden.se/live/
Roligaste avsnittet på länge.

Den där Erik kan bli ganska irriterande dock, han tar alldeles för mycket plats när han gästar.
Senast redigerad av Memekrig 2019-08-23 kl. 14:01.
Citera
2019-08-26, 17:31
Medlem
Ustyugov3s avatar
Respektlöst att bjuda in Martin Saxlind, tala om hans ämne i 5 minuter och sedan strunta i det helt och hållet.

Rättegången i Göteborg är helt sinnessjuk och borde ha gåtts igenom mer grundligt.

Resten av avsnittet var ganska mycket av en total kollaps också, oseriös debatt (många mot en dessutom, blir sällan bra), robotröster och konstanta avbrytanden.
Citera
2019-08-26, 19:03
Medlem
Ustyugov3s avatar
Sista timmen blev det dock bättre. Både debatten med Louai och poängen med Saxlinds medverkan.
Citera
2019-09-03, 17:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ustyugov3
Sista timmen blev det dock bättre. Både debatten med Louai och poängen med Saxlinds medverkan.

Den där Louai tycks ju inte ha alla indianer i kanoten. Han är ungefär lika logisk som Jackie Arklöv.
Citera
2019-09-03, 17:28
Medlem
Ruger89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
jag har lyssnat på några av de äldre avsnitten och håller med, de är bättre. Väldigt spännande och intressanta ämnen som tas upp, helt klart värda att lyssna på. Men jag tror att podden skulle må bra av en tajtare klippning. Bättre att ha 2 bra timmar än 3,50 sega timmar.
Jag förstår er som tycker att det är för mycket snack om ingenting, men jag tycker det är bra.

Tyckte dessutom att podden var halvt värdelös med Gustav, han pratade bara trams. Kolla killens instagram och nya podd, en 35-åring som ska finna sig själv i vediska böjelser?

Ett stort problem som ingen förstår att göra något åt inom svensk höger eller nationalism är denna infantila kultur där män på 30 plus varken har riktigt jobb eller familj och barn. Helt väck. Väx upp och arbeta, fostra några barn. Nationen räddas inte genom svengelska språkvanor på internet och dataspel.
Citera
2019-09-14, 15:11
Medlem
Pogroms avatar
Det börjar hända grejer för baserade blekbara Mira efter att hon gästade podden.
Twitter
Citat:
Jag: *kritiserar ungsvenskt vulgärsexuellt prideparadsdeltagande i intern fb-grupp och intervjuas, i egenskap av opinionsbildare, i podcast med utesluten SD:are*

Ungsvenskarna: *stänger av mig från alla kommande aktiviteter och kickar mig från FB-gruppen*
Citera
2019-09-14, 18:59
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pogrom
Det börjar hända grejer för baserade blekbara Mira efter att hon gästade podden.
Twitter

Orkade bara lyssna fem minuter på det avsnittet, aldrig hört talas om den där Mirra, och intresserar mig heller inte.
Citera
2019-09-14, 20:57
Medlem
motarbetars avatar
Citat:
Twitter

Det är nu hennes verkliga radikaliseringsprocess träder in.
Citera
2019-09-18, 21:06
Medlem
Dulny borde ha med Mohammed Omar från Uppsala som gäst.
Citera
2019-09-18, 21:33
Medlem
Citat:
Twitter
Det var väl ingen som räknade med något annat? Varför skulle hon gå fri?
Citera
2019-09-19, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Dulny borde ha med Mohammed Omar från Uppsala som gäst.
Eller Ahmed Rami
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in