2023-07-04, 17:52
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Avsnittet med Golden One var ju helt värdelöst. Antalet saker som Golden One fick säga kan man nog räkna på en hand. Varför testade de inte tekniken innan inspelningen? Halva avsnittet är tekniska problem där de inte hör varandra, deras röster faller bort och de ringer upp varandra igen. Och när det väl fungerar så är det Dulny som tjabblar om en massa man inte bryr sig om, väldigt med positiva tankar om droger är det enda jag kommer ihåg. Väldigt outnyttjad gäst, tråkigt.

Att Christoffer Dulny är positiv till droger förvånar nog ingen längre. Även om han ej säger det rakt ut så märker man tydligt att Dulny numera tar diverse droger på sin evighetssemester i Sydamerika. Varför skulle annars denna frågan helt plötsligt vara så oerhört viktig för honom, om han själv ej är brukare? Dulny har verkligen gjort en helomvändning från vad han en gång var i Alternativhögern till att bli något komplett annat, otydligt vad egentligen. Men mer förvånande är att traditionella Herr D håller med Dulny i frågan om drogers legalitet. Vad tycker Herr D:s traditionella hustru om att hennes man är vänligt inställd till en mer liberal narkotikapolitik, och hur går det ihop med de traditionella värdena?
Citera
2023-07-04, 23:33
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Att Christoffer Dulny är positiv till droger förvånar nog ingen längre. Även om han ej säger det rakt ut så märker man tydligt att Dulny numera tar diverse droger på sin evighetssemester i Sydamerika. Varför skulle annars denna frågan helt plötsligt vara så oerhört viktig för honom, om han själv ej är brukare? Dulny har verkligen gjort en helomvändning från vad han en gång var i Alternativhögern till att bli något komplett annat, otydligt vad egentligen. Men mer förvånande är att traditionella Herr D håller med Dulny i frågan om drogers legalitet. Vad tycker Herr D:s traditionella hustru om att hennes man är vänligt inställd till en mer liberal narkotikapolitik, och hur går det ihop med de traditionella värdena?
De har redan pratat om OxyContin i otal antal avsnitt. Tyckte redan då att det var lite skumt/långtråkigt, men alla har vi väl våra intressen.

Nu i senaste avsnittet var Dulny däremot så väldigt mycket mer öppet positiv till droger. Så som du säger känns det inte som att det är mycket tvivel kring att han brukar droger, eller att han snart börjar med det åtminstone.

Droger är inte något som intresserar mig. Så jag kan väldigt lite om det. Kanske att det går att använda i rimliga mängder emellanåt, vad vet jag. Men jag är inte tillräckligt intresserad för att vilja lära mig mer.
Citera
2023-07-05, 20:53
Medlem
Hugin86s avatar
Inte för att svart-pillra allt för mycket men nationella rörelsen är typ död i Sverige. Vi gar mer folk som ogillat guldfolket och deras historia och även mostafa från turkiska. Sen har folk 47 olika uppfattningar om hur livet ska levas. Inte många konservativa på de gamla viset. Men vp är en brasak både roligt intressant och kan va lärorikt. Även om de finns mycket jag inte håller med om. Men enadfront vet jag inte vad som krävs

SD
NMR
AFS
NORDISK STYRKA
Sen de övriga ingrid swebtv falangen

Kunde vi enas kunde vi va en stark röst i samhället men alla vi ha kakan och va högst upp. Så blir svårt
Citera
2023-07-09, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Avsnittet med Golden One var ju helt värdelöst. Antalet saker som Golden One fick säga kan man nog räkna på en hand. Varför testade de inte tekniken innan inspelningen? Halva avsnittet är tekniska problem där de inte hör varandra, deras röster faller bort och de ringer upp varandra igen. Och när det väl fungerar så är det Dulny som tjabblar om en massa man inte bryr sig om, väldigt med positiva tankar om droger är det enda jag kommer ihåg. Väldigt outnyttjad gäst, tråkigt.

Ja, outnyttjad är rätt ord. The Golden One brukar så vitt jag vet alltid ha en ny produkt att sälja varje gång han medverkar i Vita Pillret. Det här med "Ny produkt" var ett så kallat mem som förekom för några år sedan så Dulny vet mycket väl hur det fungerar, mem-expert som han är.

Inte för att jag har några högre tankar om The Golden One men jag tror knappast att han kommer att börja sälja droger. Kosttillskott säljer han säkert redan.
Citera
2023-07-10, 09:13
Medlem
ForbrytarenAnnies avatar
Pundarna Christoffer Dulny & Herr D sitter numera och förhärligar droger i Vita Pillret. Vad var det jag sa för någon månad sedan? Dulny pundar sig hög på sina dekadenta bögresor bland favelorna i Sydamerika. Han drar en lina här, injicerar lite amfetamin där och kör lite allt möjligt i tablettväg, och domnar sedan bort långsamt med Pablos kuk i röven på något unket hotellrum. Sedan gör han om allt nästkommande dag. Förutom på fredagar för då ska han sända Vita Pillret med sin drogkompis Herr D.

Kul att veta att det numera är Christoffer Dulny och Herr D som representerar den drogliberala falangen i den nationella rörelsen. Jag undrar vad Herr D och Frida tar för spännande saker där hemma på kvällarna efter de nattat barnen. Men framförallt undrar jag hur den övriga rörelsen ställer sig till att Dulny och Herr D försöker smyga in drogacceptans i de nationella leden.

Framtiden får utvisa. Om något är säkert så är det att Vita Pillret är en dekadent skitpodd, med en knarkbög som tror han är intressant och en knarkhanrej som säger 5 meningar på en sändning.
Citera
2023-07-10, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-

Är ändå imponerad att Chris D kan försörja sig på swishtiggande. Han sa ju upp sig från sitt jobb 2017 och a-kassan borde tagit slut 2018. Gissar att han inte ville delta i arbetsförmedlingens aktivitetsåtgärder för att få ersättning från försäkringskassan som tar vid när a-kassedagarna slutar.
Citera
2023-07-10, 14:44
Medlem
Kongruensbojds avatar
Orkar inte lyssna på podden. Kan man få några drogförhärligande citat från er VP-heads out there?
Citera
2023-07-16, 14:33
Medlem
Chris pratar om ego och om att hålla sitt ego i schack.

https://twitter.com/chris_af_VP/status/1680087031085449219
https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-sommarspecial-vem-aer-jag

Hur kan Dulny ha något ego kvar? Alternativhögern var ett totalt fiasko, hemsidan nedlagt sedan länge och dessutom har han flytt landet.

Jag förstår inte. Måste nog lyssna...

Är det fler som kommer ihåg när Dulny pratade med Arga Blatten 2018 om hur alternativhögermännen skulle dominera debatten i Sverige och ta över landet? Vad vi har istället är Herr D och då och då Skogsturken som babblar frenetiskt i två timmar.
Citera
2023-07-17, 13:03
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Chris pratar om ego och om att hålla sitt ego i schack.

https://twitter.com/chris_af_VP/status/1680087031085449219
https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-sommarspecial-vem-aer-jag

Hur kan Dulny ha något ego kvar? Alternativhögern var ett totalt fiasko, hemsidan nedlagt sedan länge och dessutom har han flytt landet.

Jag förstår inte. Måste nog lyssna...

Är det fler som kommer ihåg när Dulny pratade med Arga Blatten 2018 om hur alternativhögermännen skulle dominera debatten i Sverige och ta över landet? Vad vi har istället är Herr D och då och då Skogsturken som babblar frenetiskt i två timmar.

Sant. Och nu har vi dig - Expressens ledarsida personifierad - här i tråden som meste kontributör jämte en böghatande nazist samt Annie Lööfs nemesis. Säger inte det allt om Dulny och Alternativhögern?

Flugor dras till skit.
Citera
2023-07-17, 19:21
Medlem
Grindr-Dallnys avatar
Han är så otroligt äcklig. Helt sjukt att det finns de som skänker pengar till äcklet.
Citera
2023-07-17, 19:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grindr-Dallny
Han är så otroligt äcklig. Helt sjukt att det finns de som skänker pengar till äcklet.

Har bara lyssnat på kanske 5 st poddar totalt med Dulny (som jag aldrig träffat) och de har varit intressanta. Vad är det som är så äckligt med honom och podden menar du?
Citera
2023-07-18, 12:18
Medlem
ForbrytarenAnnies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Har bara lyssnat på kanske 5 st poddar totalt med Dulny (som jag aldrig träffat) och de har varit intressanta. Vad är det som är så äckligt med honom och podden menar du?

1. Dulny är homosexuell
2. Dulny knarkar
3. Dulny lever ett oerhört dekadent leverne

Dulnys homosexualitet kom fram för ett par år sedan när Alternativhögern fortfarande existerade. Det visade sig att Dulny levde i ett mångårigt homosexuellt samboförhållande med sin bästis Calle, ett förhållande som han försökte hålla hemligt för omvärlden. När allt uppdagades så sålde bögen allt han ägde och åkte på en evighetssemester som han fortfarande befinner sig på. Bögens huvudsakliga inkomst är att prostituera sig på de lokala bögstråken i städerna han reser till, samt punda loss så mycket han kan för att klara av tillvaron av ett misslyckat liv. Dulny och Herr D är nämligen narkomaner som numera företräder öppet en legalisering av narkotika, något de två-tre senaste avsnitten avslöjat. Ofattbart hur folk kan skänka pengar till något sånt här äckligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in