Citat:
Ursprungligen postat av
-Hengpung-
Att Christoffer Dulny är positiv till droger förvånar nog ingen längre. Även om han ej säger det rakt ut så märker man tydligt att Dulny numera tar diverse droger på sin evighetssemester i Sydamerika. Varför skulle annars denna frågan helt plötsligt vara så oerhört viktig för honom, om han själv ej är brukare? Dulny har verkligen gjort en helomvändning från vad han en gång var i Alternativhögern till att bli något komplett annat, otydligt vad egentligen. Men mer förvånande är att traditionella Herr D håller med Dulny i frågan om drogers legalitet. Vad tycker Herr D:s traditionella hustru om att hennes man är vänligt inställd till en mer liberal narkotikapolitik, och hur går det ihop med de traditionella värdena?
De har redan pratat om OxyContin i otal antal avsnitt. Tyckte redan då att det var lite skumt/långtråkigt, men alla har vi väl våra intressen.
Nu i senaste avsnittet var Dulny däremot så väldigt mycket mer öppet positiv till droger. Så som du säger känns det inte som att det är mycket tvivel kring att han brukar droger, eller att han snart börjar med det åtminstone.
Droger är inte något som intresserar mig. Så jag kan väldigt lite om det. Kanske att det går att använda i rimliga mängder emellanåt, vad vet jag. Men jag är inte tillräckligt intresserad för att vilja lära mig mer.