Citat:
Ursprungligen postat av
57Emma
Håller med P är vuxen och vill fatta sina egna beslut, vilket tydligen inte pappan vill, därför skall han tillbaka till pojkrummet. Ena stunden skall man hålla fast P om man ser honom, tills polisen kommer i andra uttalanden de har gjort till bl. a nyheter24 tror den ligger i trådstarten. Där säger pappan att man inte skall tilltala Patrik för då kan han bli rädd och springa.
Hur tror dom människor skall kunna hjälpa till med motstridiga uppgifter hela tiden,
Stackars P hoppas han håller sig undan och får stöd av sina tydligen väldigt lojala vänner
Å mamman har många gånger svarat spydigt, otrevligt samt inte velat lämna ut relevant information.
Men jag har också varit inne på det du skriver. Jag tror dessutom att OM föräldrarna vet genom polisen eller på annat sätt, vet att han är hos någon att dem inte vill gå ut med det. Detta helt enkelt för att folk skulle sluta hålla utkik och då finns det ingen chans att Patrik kommer hem innan han själv vill, detta kan dem i nuläget inte acceptera.
OM det är så tycker jag det är fruktansvärt elakt mot framför allt Patrik men också mot MSP och alla andra som letar.
Något skumt med föräldrarna är det utan tvekan. Känner starkt att alla korten inte har lagts på bordet men vad det är vet jag inte.
Om han nu inte har stuckit - Vart fan är han???