Citat:
Ursprungligen postat av
Piavik
Det kanske är just det som hänt. Och just därför så mkt är bortplockat..
hmmm nu spekulerar jag vidare, ponera att P inte ville komma hem och talade om detta för föräldrarna men givetvis accepterades det in P skall tillbaka till boet och umgås med mammis och pappis.
P orkar inte tjata med dom för det har han lärt sig under alla år att det går inte. Så han helt sonika försvinner, kanske var det tänkt att vara borta under sommaren. Sedan blev hans försvinnande så stort spektakel. P tänker nu kommer jag inte fram. Pappan slår på stora trumman hans vilja skall igenom P skall hem, här hittar vi på lite om det och lite om datten. Tillslut blir allt så stort så pappan tappar greppet. Människor engagerar sig verkligen men inte som pappan vill utan många börjar ifrågasätta saker och ställer frågor.
Kanske även polisen börjar fatta misstankar (kan tänka mig att Pappan ligger på dom som en igel) så polisen börja ställa frågor som han snurrar in sig i. Så spricker världens story
eller världens story kanske blev större än vad syftet var. För att komma tillbaka till ditt inlägg igen, ja därav tykna svar av föräldrarna, utkastade frågvisa medlemmar, admins kanske fattat och de börjar dra igen.