Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-11-29, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flurl
Vi förutsätter att du har 30g hårt packat importladd som du efter en lina blir närmast euforisk av. Detta ska du sälja för att dra in så mkt som möjligt med deg på o trots det leverera bra ladd.. hur mkt och med vad blandar du ut det?
Alltsa ar det har nan minismuggling som du styrt sjalv eller koper du av nan som sager att det obankat?

Men lat oss saga att det ar asbra och din colombianska flickvan har smugglat i fittan till dig, sa typ 80%.
Antigen saljer du for 2000/g och far 60k eller sa lagger du 70 g benzocaine och pressar med aceton och saljer det for 1000/g och far 100k.

Vet inte vad det ar men manga i Sverige har for mkt aceton nar de bankar sa stenarna blir for harda, gor inte det misstaget.

Om du bankar det kommer du salja det snabbt anda och kunderna kommer vara nojda eftersom det anda blir valdigt bra ladd, sa lange de far stenar sa ar de glada och tror det ar skitbra.
Men om du inte gor det sa kommer folk klaga pa att betala 2k och det kommer ta langre tid att salja om inte din kundkrets ar van vid ladd.

~Vad du an gor banka inte med effedrin eller tjack aven fast det ar basta sattet att tjana pengar for att folk ar idioter helt enkelt.
Citera
2012-11-30, 16:48
Medlem
rockandrollas avatar
Liverpool , var ,pris?
Citera
2012-12-08, 15:08
Medlem
kan man ta en lina tidigt på förfesten och sen vänta fler timmar innan man fortsätter eller vill man köra hela tiden från det att man börjar? jag skulle vilja testa kvalitén nu, men kan inte börja racet redan
Citera
2012-12-09, 12:27
Medlem
Blir inte folk jävligt giriga och egoistiska på kokain? Vi satt ett gäng i ett hus och körde det börjar fint alla är glada snackar på dricker sin alkohol. Efter ett gäng timmar när folk har fått i sig ganska mycket och kokain närmar sitt slut, även cigaretterna.

Då börjar blå ljuger folk om små saker hela tiden tex att cigg paketet är slut men den andre säger "jag såg ju dig sätta den i fickan!!!" Så håller det på så. Folk blir arga skriker och gapar. Slutade med att de som ville ha kokain mest satt ensamma i ett rum utan musik och när andra kom in gömde dom påsen sa de va slut. Men jag såg dom dra linor efter det.

Min första tanke är då jag inte kört kokain så ofta. Det här är inget för mig hellre Tjack och några tjackisar sitta snacka och skratta hela tiden i så fall.

Har jag upplevt det helt fel?

mvh
Citera
2012-12-23, 01:40
Medlem
Är tjack och kokain en farlig kombo? Jag har hört om folk som blandat för försäljning.
Citera
2012-12-25, 01:49
Medlem
Harrison_Fords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Är tjack och kokain en farlig kombo? Jag har hört om folk som blandat för försäljning.

nej är lungt, brukar sj köra på kolan först och sedan på tjacket. om dom har blandas de för försäljning så hoppas jag att det inte är nå mycket tjack i laddet, tjacket har en förmåga att överta kola ruset annars om du blandar.
Citera
2012-12-29, 00:58
Medlem
De torrt med bra ladd i stockholm? de flesta man har sett är ju lite smul aktigt av sig. Men stenar ska det ju vara för bra kvalite helst.

Eller är det bara det skitet som finns så är det inte värt att lägga pengar på
Citera
2012-12-29, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flystar
De torrt med bra ladd i stockholm? de flesta man har sett är ju lite smul aktigt av sig. Men stenar ska det ju vara för bra kvalite helst.

Eller är det bara det skitet som finns så är det inte värt att lägga pengar på

Stenar är inget som betyder kvalitet. Har fått dunderladd som inte ens varit i närheten av stenar och stenar som varit skräp. Det är en gammal skröna. Men visst, jag kan hålla med om att de glittriga stenarna helt klart ser mest aptitliga ut.
Citera
2012-12-29, 19:36
Medlem
Ja, hur ser det ut på laddet från storstan? Är kvalitén som den alltid varit?
Citera
2012-12-30, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPQR12
Ja, hur ser det ut på laddet från storstan? Är kvalitén som den alltid varit?
Ja tyvärr! men om man har tur kan man hitta dunder!
Citera
2013-01-05, 21:52
Medlem
spknoises avatar
Har testat kola en gång och älskade verkligen effekten, koncentrationen ökade något så fruktansvärt och rastlösheten försvann totalt. Har en liten fråga som säkert redan har ställts, men orkade inte läsa igenom allt. Det jag undrar på är hur man ser skillnad på kola och tjack? Har inte testat tjack förut och vill inte heller för den delen, håller mig till kolan istället Så om jag köper ett gram, hur jag ser skillnad? För båda är väl vitt pulver? (Amatör)
Citera
2013-01-05, 22:04
Medlem
redbullcolas avatar
Om du inte ser skillnad så känner du garanterat skillnad på lukt

Detta förutsatt att du vet hur tjack luktar då....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in